De GP van Maleisië

Gestart door Ramses, 12 maart 2005 - 16:43:37

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: DoefieF1 op 17 maart 2005 - 18:11:23
Kimi's geheim ;D :


Ja, had ik ook al tegengekomen. Maar ik denk dat het gewoon een boekje is van Mercedes en dat Mika erop staat als reclame voor dtm en mercedes.

Ferrari 2010

Hmmmmm, de weerberichten verschillen wel heel hard. We zullen maar voor droog gaan hé, het zou bij mijn weten een van de eerste keer zijn in een paar jaar dat het 2 GP weekends na elkaar regent
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Mikacouli op 17 maart 2005 - 18:35:32
Citaat van: DoefieF1 op 17 maart 2005 - 18:11:23
Kimi's geheim ;D :


Ja, had ik ook al tegengekomen. Maar ik denk dat het gewoon een boekje is van Mercedes en dat Mika erop staat als reclame voor dtm en mercedes.
Man...die shirts zijn echt ugly zenne... :-\ :-\

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 17 maart 2005 - 20:00:50
Citaat van: Mikacouli op 17 maart 2005 - 18:35:32
Citaat van: DoefieF1 op 17 maart 2005 - 18:11:23
Kimi's geheim ;D :


Ja, had ik ook al tegengekomen. Maar ik denk dat het gewoon een boekje is van Mercedes en dat Mika erop staat als reclame voor dtm en mercedes.
Man...die shirts zijn echt ugly zenne... :-\ :-\
Vind ik ook, precies iets voor janetten (en nee ik heb niks tegen zo een mensen ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

symboliseert dit de overgang naar JW?

konden ze dat niet mooier oplossen...

FerrariMan

Montoya gaat er weer tegenaan, ik hoop dat het tegen hem keert ;)

Montoya: "I wouldn't be so concerned with Ferrari", over de race zondag.

Bjorn

Na de eerste kwali's lijkt het me dat de Ferrari's héél snel met hun nieuwe wagen op de proppen zullen komen. Michael is bijna 1,5 seconden trager dan de snelste Renault.
Renault die dus bevestigd én de snelste wagen heeft. McLaren lijkt sterk maar kan precies net niet aan Renault.
Toyota is me dan weer een raadsel. Tijdens de kwali supersterk maar tijdens de race zie je ze niet meer...
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: Bjorn op 19 maart 2005 - 08:14:00
Na de eerste kwali's lijkt het me dat de Ferrari's héél snel met hun nieuwe wagen op de proppen zullen komen. Michael is bijna 1,5 seconden trager dan de snelste Renault.
Renault die dus bevestigd én de snelste wagen heeft. McLaren lijkt sterk maar kan precies net niet aan Renault.
Toyota is me dan weer een raadsel. Tijdens de kwali supersterk maar tijdens de race zie je ze niet meer...
idd, ik denk ook dat Ferrar dringend met de F2005 moet afkomen, zo kan het echt niet voort.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Mooie prestatie alweer van de Renault's, McLaren is goed maar ik had ze nog meer naar voren verwacht. Toyota is heel sterk maar wat doen ze in de race?
Ferrari heeft hun nieuwe wagen nodig, dat is overduidelijk.

Ik kijk alvast uit naar morgen voor 2e kwalificatie en race.

FerrariMan

#54
Ik heb het nooit een goed plan gevonden om telkens met die oude wagen te starten, men laat kostbare punten liggen die in het begin van het seizoen relatief gemakkelijk te verdienen zijn.

Akkoord, ze zullen wel een goede reden hebben maar vandaag zal inderdaad de druppel geweest zijn. Ze kunnen niet mee en zullen in de race ook geen potten breken. Het kan uiteraard ook gewoon grotendeels aan de banden liggen. Het is al vaker gebleken dat de bridgestones een volledig andere prestatie geeft tijdens de race maar niet op één ronde. Dat zou met de F2005 opgelost zijn...

En de kwali, wat een onnozele show is me dat. Achteraf blijf je toch met een groot leeg gevoel achter. Op zaterdag moet men de pole beslissen, niet op zondag!!!

Bjorn

Citaat van: FerrariMan op 19 maart 2005 - 09:20:39
Ik heb het nooit een goed plan gevonden om telkens met die oude wagen te starten, men laat kostbare punten liggen die in het begin van het seizoen relatief gemakkelijk te verdienen zijn.

Akkoord, ze zullen wel een goede reden hebben maar vandaag zal inderdaad de druppel geweest zijn. Ze kunnen niet mee en zullen in de race ook geen potten breken.
En de kwali, wat een onnozele show is me dat. Achteraf blijf je toch met een groot leeg gevoel achter. Op zaterdag moet men de pole beslissen, niet op zondag!!!
Tergelijkertijd maak ik toch ook de bedenking dat Ferrari eventueel alsnog kan profiteren. Ze hebben de betrouwbaarste machine van het pak. Het zou me niet verbazen moesten er één of twee motors de prak ingaan bij McLaren, Renault of Willams...
Nu, let op... Ik hoop van niet natuurlijk. Hoe minder punten Ferrari scoort hoe beter voor het verder verloop van het seizoen.  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

KVDracer

Ferrari heeft een lang en zwaar seizoen voor de boeg. Anderhalve seconde trager en ze zeggen dat de nieuwe wagen een seconde sneller is dan deze, maar dan missen ze nog een halve seconde. De Renaults, die zijn echt goe bezig, ik zie ze nog met een 1-2 gaan lopen. De toyota's, dat weet ik niet wat ik daarvan moet verwachten, gaan ze in de race ook vooraan kunnen meedoen of gaan ze terugvallen, zoals Trulli in Australië?

Die kwalificatie is toch een grap zelle. Ik heb daar niemand zien pushen. Vroeger zag je de rijder vechten met zijn wagen om zo de snelste tijd te rijden, maar nu staat alles in het teken van de wagen te sparen. ik hoop dat de ogen bij de FIA opengaan en ze ten laatste halfweg het seizoen een andere kwalificatie-format uit de mouw schud, want zo kan het echt niet blijven voortduren. Met twee sessies ben ik akkoord, dat de tijden worden opgeteld ook, maar slechts één vliegende ronde, dat kan toch niet. En dat ze de teams terug de vrijheid geven van zoveel motoren te gebruiken als ze willen. Het is mss nadeliger voor de armere teams, maar er zal meer concurrentie zijn tussen de topteams.

Vulture

Heel mooi van Toyota. Spijtig dat ze enkel in de kwalificaties voorin te vinden zijn. In de race gaat het bergaf, afgaande op vorige race.
Close The World, Open The Next..

Sinister -D-

Citaat van: KVDracer op 19 maart 2005 - 10:52:36
...............

Die kwalificatie is toch een grap zelle. Ik heb daar niemand zien pushen. Vroeger zag je de rijder vechten met zijn wagen om zo de snelste tijd te rijden, maar nu staat alles in het teken van de wagen te sparen.

.....................

De quali is niet de grap, de motor die 2 weekends moet meegaan is dat is de gr000tste grap. Dat is de reden waarom dat de quali's in de soep vallen.

KVDracer

Citaat van: Sinister op 19 maart 2005 - 11:43:34
Citaat van: KVDracer op 19 maart 2005 - 10:52:36
...............

Die kwalificatie is toch een grap zelle. Ik heb daar niemand zien pushen. Vroeger zag je de rijder vechten met zijn wagen om zo de snelste tijd te rijden, maar nu staat alles in het teken van de wagen te sparen.

.....................

De quali is niet de grap, de motor die 2 weekends moet meegaan is dat is de gr000tste grap. Dat is de reden waarom dat de quali's in de soep vallen.

Oké, daarin geek ik u gelijk  :D