De GP van Maleisië

Gestart door Ramses, 12 maart 2005 - 16:43:37

« vorige - volgende »

Roel

Het moet gewoon droog blijven, kunnen we zien wat de echte waarde van de combinatie piloot-wagen is.

En vooral wat die van Mclaren is, want daar tast ik vooral toch nog in het duister. Vond ze vorig weekend vrij ontgoochelend, of zien jullie dat anders?
God save Mclaren

Jasper

McLaren teleurstellend, nee, Montoya teleurstellend (in de race), ja.

The REAL BUTTON Freak

Vorige race was er niets te zien eigenlijk, maar ik denk toch dat McLaren meer in zen mars heeft dan wat het a heeft laten zien

Mikacouli

Zou het niet kunnen dat ze niet voluit gepusht hebben in Melbourne met Maleisie in het zicht. Ze startten toch op verloren plaatsen. Ze hebben mss niet alles gehaald uit de motor. Mar ik twijfel er niet aan dat McLaren veel sneller kan. Ze hebben het overigens getoond in de oefenritten dus ik zie (nog) geen probleem en heb er de volle hoop in dat ze er zullen staan in Maleisië tenzij het weer het anders beslist.

Vulture

Ook al verregend de kwalificatie deze keer, dan is de schade nog in te halen tijdens de race zelf.
Het circuit in Sepang bestaat uit een paar lange brede stukken, dus daar valt er (hopelijk???) wat actie te verwachten.
Close The World, Open The Next..

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 16 maart 2005 - 16:38:46
Tropische storm of niet, uiteindelijk gaan de snelsten weer vooraan rijden en de tragere achteraan. Net als in 2001.
Ja, uiteindelijk wel, maar de startgrid zal bij regen in de kwali's weer zoals in Melbourne eindigen. Oja, weet iemand misschien iets preciezere voorspelling? Bijvoorbeeld welke dagen het zal regenen en ofdat dat ook in de namiddag zou zijn?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

viperke82

Citaat van: Sept op 16 maart 2005 - 15:15:39
Citaat van: The REAL Freak op 16 maart 2005 - 14:20:29
Ik hoop op een degelijke tropische storm, à la 2001

Volgens de laatste berichten zou het vrijdag regenen, zaterdag vrijwel droog en zondag weer nat, er zou inderdaad weer kans zijn op een tropische storm..

op de radio zeiden ze dat het zo hard ging regenen dat de GP in gevaar kwam.  :-\

Ferrari 2010

Citaat van: viperke82 op 16 maart 2005 - 19:55:05
Citaat van: Sept op 16 maart 2005 - 15:15:39
Citaat van: The REAL Freak op 16 maart 2005 - 14:20:29
Ik hoop op een degelijke tropische storm, à la 2001

Volgens de laatste berichten zou het vrijdag regenen, zaterdag vrijwel droog en zondag weer nat, er zou inderdaad weer kans zijn op een tropische storm..

op de radio zeiden ze dat het zo hard ging regenen dat de GP in gevaar kwam.  :-\
Ja, idd op Donna, maar er is niets duidelijks terug te vinden op en van men 2 favo F1 sites  :-\ :-\ Ik denk dat ik men voorspelling ga leeglaten, dan ben ik de enige die wint. Dat wordt dan de volle pot, omgerekend 12 + 5 + 2 + 2 = 21 punten in 1 klap, dan neem ik de leiding  8) 8) 8) 8) 8) (nee, ge moet ni hopen, ik meen dat niet en ik denk dat dat niet goedgekeurd zou worden door de redactie, wel redactie?)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Vrijdag:

minimum 26, maximum 34 graden
in de ochtend en tijdens de middag kans op regen, in de namiddag en 's avonds zwaar bewolkt

Zaterdag:
minimum 25, maximum 34 graden
in de ochtend en tijdens de middag kans op regen, in de namiddag en 's avonds zwaar bewolkt

Zondag:
minimum 25, maximum 34 graden
in de ochtend en tijdens de middag kans op regen, in de namiddag en 's avonds een grote kans op een tropische storm

De wind haalt maximum 20 km/uur ofzo


Jasper

Citaat van: Schumi 2002 op 16 maart 2005 - 20:13:07
Citaat van: viperke82 op 16 maart 2005 - 19:55:05
Citaat van: Sept op 16 maart 2005 - 15:15:39
Citaat van: The REAL Freak op 16 maart 2005 - 14:20:29
Ik hoop op een degelijke tropische storm, à la 2001

Volgens de laatste berichten zou het vrijdag regenen, zaterdag vrijwel droog en zondag weer nat, er zou inderdaad weer kans zijn op een tropische storm..

op de radio zeiden ze dat het zo hard ging regenen dat de GP in gevaar kwam.  :-\
Ja, idd op Donna, maar er is niets duidelijks terug te vinden op en van men 2 favo F1 sites :-\ :-\ Ik denk dat ik men voorspelling ga leeglaten, dan ben ik de enige die wint. Dat wordt dan de volle pot, omgerekend 12 + 5 + 2 + 2 = 21 punten in 1 klap, dan neem ik de leiding 8) 8) 8) 8) 8) (nee, ge moet ni hopen, ik meen dat niet en ik denk dat dat niet goedgekeurd zou worden door de redactie, wel redactie?)
Ik sta niet in voor de Webstrijd, maar geen GP=geen Webstrijd volgens mij. ;)

Citaat van: DoefieF1 op 17 maart 2005 - 11:16:15
Vrijdag:

minimum 26, maximum 34 graden
in de ochtend en tijdens de middag kans op regen, in de namiddag en 's avonds zwaar bewolkt

Zaterdag:
minimum 25, maximum 34 graden
in de ochtend en tijdens de middag kans op regen, in de namiddag en 's avonds zwaar bewolkt

Zondag:
minimum 25, maximum 34 graden
in de ochtend en tijdens de middag kans op regen, in de namiddag en 's avonds een grote kans op een tropische storm

De wind haalt maximum 20 km/uur ofzo
20km/h bij een tropische storm lijkt me wel een zware storm. :o :o

Doefie

Citaat van: Jasper op 17 maart 2005 - 17:10:59
20km/h bij een tropische storm lijkt me wel een zware storm. :o :o

Zwakke wind, maar liters water. Noem het een tropisch zwembad dan.

Mikacouli

Laatste bericht
Vrijdag 18 maart 2005
Op vrijdag tijdens de oefensessie's zal het niet regen, maar er zullen wel veel wolken te zien zijn in de dag, maar zal de zon de bovenhand blijven behouden wat in het voordeel speelt van de Michelin banden. De temperatuur bedraagt een 25 tot en met 34 graden.

Zaterdag 19 maart 2005
Op zaterdag zal het weer niet hard veranderen en zal men hetzelfde weertype kunnen verwachten zoals het op vrijdag zal zijn. De temperaturen zullen zich tussen de 24 en de 34 graden situeren.

Zondag 20 maart 2005
Ook op zondag zal het weer niet hard verschillen als op vrijdag en zaterdag, opnieuw voorspelt men bewolkt weer meer zal de zon zich wel van zijn warmste kant laten voelen. Temperaturen zullen dan tussen de 25 en de 35 graden liggen.

Doefie


Vulture

De spanning stijgt zienderogen...  :D
Het zal wel droog blijven zeker?
Een spatje regen kan er altijd wel bij, zo is er nog wat stuurmanskunst te zien op de baan.
Close The World, Open The Next..