De GP van Maleisië

Gestart door Ramses, 12 maart 2005 - 16:43:37

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 24 maart 2005 - 19:30:02
CitaatSay what you want buddy
http://www.mirror.co.uk/sport/sporttop/tm_objectid=15328124%26method=full%26siteid=50143%26headline=schu-can-t-win-it-name_page.html

The mirror? Ben je nu serieus?
Ik zal alvast even de grijze bril afstoffen voor je:

Na de Grand Prix, op www.grandprix.com:
(en ook te vinden op http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23891)
Jean Todt:
Citaat"We are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent," said Todt. "We do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction. That makes a big difference.
En op jouw gerenomeerde F1 site  ::)
CitaatWe are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent

In het PitPass artikel staat trouwens dit ook:
CitaatWe do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction

Nu kan je koppig doen en er gewoon overheen lezen, het ontkennen of het beste van alles, The Mirror als een waardige bron van F1 nieuws gaan noemen. Of je kan eens even een heel klein beetje je ogen open doen en inzien dat The Mirror gewoon haar eigen berichten maakt, er een mediageile titel op plakt voor mensen die wat minder snel van geest zijn en sensatie zoeken.  ;)

Of neen, wacht, je kan het niet ontkennen want ik heb namelijk de bewijzen geleverd dat zij hun eigen berichten maken met behulp van alles wat ze tegenkomen. Nuja, mij maakt het niet uit welke sites jij bekijkt..maar let op met wat ze je willen wijsmaken.

Simpel he buddy  :)

Zo heb je voor alles een antwoord klaarliggen, je moet ook steeds het laatste woord hebben he.
Wel laat ik het zo zeggen, die mirror zit niet eens in mijn favorieten. Ik had het gewoon gelezen op http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1 .

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 24 maart 2005 - 19:30:02
CitaatSay what you want buddy
http://www.mirror.co.uk/sport/sporttop/tm_objectid=15328124%26method=full%26siteid=50143%26headline=schu-can-t-win-it-name_page.html

The mirror? Ben je nu serieus?
Ik zal alvast even de grijze bril afstoffen voor je:

Na de Grand Prix, op www.grandprix.com:
(en ook te vinden op http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23891)
Jean Todt:
Citaat"We are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent," said Todt. "We do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction. That makes a big difference.
En op jouw gerenomeerde F1 site  ::)
CitaatWe are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent

In het PitPass artikel staat trouwens dit ook:
CitaatWe do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction

Nu kan je koppig doen en er gewoon overheen lezen, het ontkennen of het beste van alles, The Mirror als een waardige bron van F1 nieuws gaan noemen. Of je kan eens even een heel klein beetje je ogen open doen en inzien dat The Mirror gewoon haar eigen berichten maakt, er een mediageile titel op plakt voor mensen die wat minder snel van geest zijn en sensatie zoeken.  ;)

Of neen, wacht, je kan het niet ontkennen want ik heb namelijk de bewijzen geleverd dat zij hun eigen berichten maken met behulp van alles wat ze tegenkomen. Nuja, mij maakt het niet uit welke sites jij bekijkt..maar let op met wat ze je willen wijsmaken.

Simpel he buddy  :)
Je kan nu toch moeilijk de woorden van een persoon gaan veranderen? Iets dat iemand zegt heeft niemand copyright op, en wil je exact zeggen wat Todt heeft gezegd, dan is dat met dezelfde woorden dan die andere site. Met eigen woorden kan je misschien een dubbelzinnige tekst krijgen, welke dan vaak fout zal opgevat zal worden
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 24 maart 2005 - 19:32:39
Citaat van: FerrariMan op 24 maart 2005 - 19:30:02
CitaatSay what you want buddy
http://www.mirror.co.uk/sport/sporttop/tm_objectid=15328124%26method=full%26siteid=50143%26headline=schu-can-t-win-it-name_page.html

The mirror? Ben je nu serieus?
Ik zal alvast even de grijze bril afstoffen voor je:

Na de Grand Prix, op www.grandprix.com:
(en ook te vinden op http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23891)
Jean Todt:
Citaat"We are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent," said Todt. "We do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction. That makes a big difference.
En op jouw gerenomeerde F1 site  ::)
CitaatWe are not quick enough and it shows how difficult it is to be consistent

In het PitPass artikel staat trouwens dit ook:
CitaatWe do not have enough aerodynamic efficiency, not enough grip and not enough traction

Nu kan je koppig doen en er gewoon overheen lezen, het ontkennen of het beste van alles, The Mirror als een waardige bron van F1 nieuws gaan noemen. Of je kan eens even een heel klein beetje je ogen open doen en inzien dat The Mirror gewoon haar eigen berichten maakt, er een mediageile titel op plakt voor mensen die wat minder snel van geest zijn en sensatie zoeken.  ;)

Of neen, wacht, je kan het niet ontkennen want ik heb namelijk de bewijzen geleverd dat zij hun eigen berichten maken met behulp van alles wat ze tegenkomen. Nuja, mij maakt het niet uit welke sites jij bekijkt..maar let op met wat ze je willen wijsmaken.

Simpel he buddy  :)

Zo heb je voor alles een antwoord klaarliggen, je moet ook steeds het laatste woord hebben he.
Wel laat ik het zo zeggen, die mirror zit niet eens in mijn favorieten. Ik had het gewoon gelezen op http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1 .
Het gaat niet om het laatste woord of niet, het gaat om de waarheid. En die heb ik hier laten weten.
In één baan weet men hier nu ook dat je nogal kieskeurig moet zijn met je bronnen, voor je het weet loop je andermans onzin te verkondigen.  ;)

Ik ben in elk geval blij dat je het nu inziet.

FerrariMan

Citaat
Je kan nu toch moeilijk de woorden van een persoon gaan veranderen? Iets dat iemand zegt heeft niemand copyright op, en wil je exact zeggen wat Todt heeft gezegd, dan is dat met dezelfde woorden dan die andere site. Met eigen woorden kan je misschien een dubbelzinnige tekst krijgen, welke dan vaak fout zal opgevat zal worden
Citaat
De pers en media hebben een morele plicht om nieuws te brengen dat kwa inhoud en nieuwswaarde trouw blijft aan het origineel. Doen ze dat niet, dan vallen ze samen met bladen als de Story en dergelijke. Hetgeen the mirror doet is meer dan het in eigen woorden plaatsen van een artikel. Zij nemen 2 tot 3 quotes van Maleisië, verzinnen erbij dat Todt niet veel hoop heeft op de F2005 en gebruiken daar die quotes bij, achteraf plakken ze er dan een aantrekkelijke titel op en voila, een nieuw mooi verhaal is geboren.

Op die manier kunnen we allemaal nieuws maken, we nemen gewoon iemands uitspraak en plaatsen het in een heel andere tijd/context.

Jasper

En kan je ook bewijzen dat Todt niet heeft gezegd dat hij niet veel vertrouwen heeft in de F2005?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 25 maart 2005 - 21:21:18
En kan je ook bewijzen dat Todt niet heeft gezegd dat hij niet veel vertrouwen heeft in de F2005?
Neen, dat is iets wat je gewoon moet slikken van de pers. Maar beter van gerenomeerde websites dan van een roddelkrant. Maar of het daarom ook waar is...
Beter nog, wanneer je geen van beide echt kan 'bewijzen' is het niet slim om leugens te plaatsen/geloven.

Jasper

Kijk, ik ken The Mirror niet. Ik kan dus ook niet zeggen of het een rodelkrant is. En zolang ik dat niet weet, weet ik niet of ze lulkoek uitkramen of niet. En ik denk dat Mikacouli in dezelfde situatie was toen hij de quote hier plaatste?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 26 maart 2005 - 16:54:52
Kijk, ik ken The Mirror niet. Ik kan dus ook niet zeggen of het een rodelkrant is. En zolang ik dat niet weet, weet ik niet of ze lulkoek uitkramen of niet. En ik denk dat Mikacouli in dezelfde situatie was toen hij de quote hier plaatste?
Kijk hé, we moeten niet rond de pot draaien of in allerlei bochten wringen, je kan zelf zien dat het bericht samengesteld is uit verschillende quotes. Ofwel wil je mijn voorbeelden gewoon niet bekijken. Het staat er letterlijk in. Grandprix.com en F1Live.com hebben een F1-reputatie. Natuurlijk kunnen zij ook missen maar je kan toch gewoon zien dat het bericht vals is, het zijn teamquotes van na vorige GP in hemelsnaam. Ik weet dat het moeilijk moet zijn om te aanvaarden maar het is zo.

Waarom MC het heeft gepost, dat zijn mijn zaken niet. Hij mag posten wat hij wil, net zoals ik mag laten zien dat het vals is.
Maar nu weet hij misschien dat het beter is om F1 nieuws te gebruiken van een geloofwaardige website.

Kunnen we hier nu over stoppen? Het bericht is vals, het bewijs is er, punt uit.

Jasper

Geen reden om pissig te worden, ik aanvaard zeker dat het bericht vals is! Maar ik wou gewoon even zeggen dat Mikacouli (MC, yeah) misschien niet wist of er geen rekening mee gehouden had dat The Mirror een flutsite is. Maar ik aanvaard zeker dat het bericht fout was, hoor! ;)

FerrariMan

Pissig? Op zo'n mooie dag?  :)

Jasper

Never mind ([eiland mode]lot valle jom![/eiland mode]). End of this discussion. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 26 maart 2005 - 17:30:33
Never mind ([eiland mode]lot valle jom![/eiland mode]). End of this discussion. ;)
Tijd om over de GP van Bahrein te beginnen zeveren  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het is allemaal de schuld van... Sorry, verkeerde topic. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 27 maart 2005 - 11:09:13
Het is allemaal de schuld van... Sorry, verkeerde topic. ;)
Dat zinnetje zal hoogstwaarschijnlijk de inhoud zijn van een van de eerste posts in de toekomstige topic GP van Bahrein....  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ja, we gaan die pas openen als Alan online is, dan kan hij direct toehappen.