De GP van Maleisië

Gestart door Ramses, 12 maart 2005 - 16:43:37

« vorige - volgende »

Ramses

Wordt Maleisië totaal iets anders ivm met Australië? Spanning? Inhaalmanoeuvres? Tactiek? Of toch een saaie optocht.

Gentlemen, bring it on.

Doefie

Waarschijnlijk ditmaal wel wat poefpoef-motoren, door de hitte en de belasting die de motor tot nu toe moet ondergaan.

Mikacouli

Ik vrees voor weer een saaie GP. De teams willen niet hun motor opblazen. Nuja, ik verwacht geen enkele mooie race dit jaar omdat er toch niemand voluit gaat. Tijdens de tests testen ze ook al niet meer, het is verschrikkelijk die domme regels.

Wat ik verwacht van dit weekend.
McLaren sluit terug aan bij de top 3 die bestaat uit renault, Ferrari en McLaren. Ze waren veel sterker dan de meesten dachten in Melbourne maar hebben geen geluk gehad met weer en andere oorzaken.

Ik verwacht dat Michelin de bovenhand zal hebben. Hebben in Melbourne bewezen dat er niet al teveel slijtage op die banden zit. Iets waar velen zich aan misgrepen hebben.

Ferrari rijd voor de laatste keer met de F2004M. Ik verwacht dat ze in Bahrein met de F2005 zullen racen.

Het wordt een race voor de overwinning met veel leiders.

Ik verwacht minsten 1 renaultmotor die de geest geeft. Er zal er in ieder geval eentje ontploffen bij eender welk team. Kan niet anders.

Er zal nog wel wat ingehaald worden daar dit een van de breedste circuits is. Maar ze zullen toch wel erg letten op motor en banden.

Maar laten we hopen op een leuk en interessant raceweekend. ;)

Jasper

Wel, als de kwalificaties normaal verlopen, kan het leuk worden.

Ferrari 2010

Volgens mij wordt dit zoals vele races dit seizoen (bij geluk slechts om de 2). Ze willen absoluut dat de motor het uithoudt, en daarom gaan ze in het begin niet mogen racen. Pas op het einde, wanneer de strijd al zo goed als gestreden is kunnen ze zien of de motor het aankan om extra te geven.

Ik hoop op een droge kwali, en een zijknatte race. Regen in de kwali zou absoluut niet goed zijn, want dat zal weer een deel top-coureurs benadelen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Eén ding is nu al zeker: 't is de schuld van Ferrari en Schumacher  ;D ;D ;D

Lender

Hopelijk niet zo saai als Australië.

Ik hoop gewoon dat we weer een lekkere typhoon krijgen, niet dat het nodig is, een leuke race met mooie gevechten, inhaalmanoeuvres,... is voor mij ook al genoeg.
Of Fissicella zijn sterke seizoenstart kan voortzetten, ik hoop het, zou een mooie
bekroning zijn voor zijn inzet van de afgelopen jaren!
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 12 maart 2005 - 19:24:41
Eén ding is nu al zeker: 't is de schuld van Ferrari en Schumacher  ;D ;D ;D
kdenk dat uw repeat-toets vast hangt ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Luc

Laten we gewoon hopen op stabiele condities gedurende het hele weekend. Niks nat of droog op zaterdag of zondag.
Gewoon droog en heet, het hele weekend. En dan kijken of er ingehaald wordt, of de toppers bij mekaar kunnen starten, of de motoren en banden het uithouden...

Als we nu weer variabele condities krijgen is het hek van de dam en wordt de hele F1 afgeschoten als een regelrechte grap.

Gewoon droog van vrijdagochtend tot zondagavond, dat is wat we nu nodig hebben om de nieuwe reglementen te kunnen beoordelen.
mijn gedacht op www.eze.be

razzle_dazzle

Zoals de meesten hier hoop ik ook op een normaal verloop van de qualificaties zodat we werkelijke kracht van de topteams en de rijders te zien krijgen. Voorts kijk ik ook uit naar de betrouwbaardheid van de motoren.

The REAL BUTTON Freak

Een race is nooit echt te voorspellen, niets in de sport is te voorspellen. Maar ik verwacht toch een veel interessantere race dan in Melbourne (kan ook moeilijk anders)

Doefke

MIJn voorspellingen voor de volgende Gp:

Als het allemaal volgens het boekje loopt (dus goeie weersomstandigheden enzoverder) dan zie ik ferarri gaan lopen met het bekertje.

Nu als het begint te regenen tijdens race of kwalificatie dan...ik ben god niet hé.

Maar dus algemene conclusie: er zullen echte prestaitmetingen zijn, en top 3 temas: ferrar, mclaren en renault.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Bjorn

Ik gok op een dubbel voor Ferrari. Regen zal roet in het eten gooien en Bridgestone zal met z'n regenbanden subliem presteren... Voor de rest verwacht ik een saaie race. Weet nog niet of ik speciaal ga opstaan. Heb nogal een druk weekend voor de boeg...  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Bjorn op 14 maart 2005 - 16:48:09
Ik gok op een dubbel voor Ferrari. Regen zal roet in het eten gooien en Bridgestone zal met z'n regenbanden subliem presteren... Voor de rest verwacht ik een saaie race. Weet nog niet of ik speciaal ga opstaan. Heb nogal een druk weekend voor de boeg...  :)

wat ben jij een optimist zeg  :-\ ;)

Bjorn

Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2005 - 16:58:53
Citaat van: Bjorn op 14 maart 2005 - 16:48:09
Ik gok op een dubbel voor Ferrari. Regen zal roet in het eten gooien en Bridgestone zal met z'n regenbanden subliem presteren... Voor de rest verwacht ik een saaie race. Weet nog niet of ik speciaal ga opstaan. Heb nogal een druk weekend voor de boeg...  :)

wat ben jij een optimist zeg  :-\ ;)

Of realist.  ;) :) ;D :)
De Mens: In Het Gras![/color]