Minardi

Gestart door sledge, 27 februari 2005 - 18:31:33

« vorige - volgende »

sledge

Simpele vraag:

Moet Minardi, volgens jullie, uitgesloten worden van de eerste races met hun "illegale" 2004 wagen?


Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ferrari 2010

eigenlijk wel, maar uiteindelijk kunnen ze er zelf niet aan doen dat de nieuwe regels zo laat bekend werden. Ferrari doet eigenlijk hetzelfde, alleen heben zijn wel het geld om een tussenversie te bouwen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

neen, wie zouden ze bedreigen? Niemand?

sledge

Wat als de uitslag de volgende is:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Friesacher
8. Monteiro

Dan heeft Minardi met hun illegale wagen een punt meer dan Jordan.
En stel u nu voor dat dit de enige punten zijn die beide teams halen in het hele seizoen.

Dan krijgt Minardi meer geld van de TV inkomsten dan Jordan (Midland). Ik zie Jordan's reactie al voor me  :D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

JVA

De wagens MOETEN afgekeurd worden, anders hebben de regels geen enkele zin. En geloof me, Stoddart speelt het hard, maar kan perfect zijn wagens aanpassen aan het huidige reglement. Als hij maar zou willen....

Schumi nr1

Strikt genomen niet, maar welk verschil maakt het nu uit of ze meedoen of niet? :)

Supermariobros

Van mij mogen ze gerust meedoen, de kans dat ze punten halen is erg klein en ik zie dat niet direct gebeuren tenzij dat er 12 wagens uitvallen.

Tim C

Een race zonder Minardi's is geen race... ;)

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Trouwens, strikt genomen zijn de Minardi's de enige reglementaire auto's want ergens gelezen dat de nieuwe regels niet helemaal conform het Concorde Agreement is, dus als Stoddart het hard speelt, wint Minardi in Australië  :o :P

Doefie

Laat ze maar meedoen, moest dit bij Ferrari of McLaren gebeuren was er een veel groter drama van gemaakt en mochten ze uiteindelijk ook meedoen.

Tim C

Citaat van: trullidude op 27 februari 2005 - 21:18:21
Citaat van: Tim C op 27 februari 2005 - 18:48:59
neen, wie zouden ze bedreigen? Niemand?

Jordan
Stoddart heeft aangetoont dat de Minardi's op exact dezelfde plek zouden rondrijden

komt daar nog bij dat ALLE teams, met uitzondering van eentje die met rode wagens rijden, gezegd hebben dat het voor hen ok is. Daar zit Jordan dus ook tussen...

Bruno

Niet reglementaire wagens mogen niet meerijden!

De reden? Gewoon -> stel dat er wat gebeurd waar die wagens bij betrokken zijn en een ander team/piloot speelt daardoor punten kwijt, punten die op het einde van het seizoen net genoeg zouden geweest zijn om dichter bij of op de eerste stek te eindigen. Je gaat dan wat horen vrees ik.  ::)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

masta

Een illegale wagen in koers? Kan niet vind ik.

Ik zie juridisch geen enkel verschil tussen Ferrari of Minardi. Het zou héél erg dom zijn van de andere terams om dit toe laten, want dat ontkracht en vernietigt het dossier van de andere teams die beweren dat Ferrari wordt voorgetrokken. Wordt Minardi bevoordeeld, dan heeft niemand nog een argument voor de 'vermeende' voorkeursbehandeling van Ferrari.

En dat zou spijtig zijn, want als (en slechts als) zo'n dossier echt hard kan worden gemaakt tegen Ferrari, dan verdienen ze om vervolgd te worden.

Doefie

Minardi reed vorig seizoen bijna een halve seconde tot een seconde achter Jordan ... gaan die dat dit jaar terugvinden denk je door hun andere wagen ? ???