Minardi

Gestart door sledge, 27 februari 2005 - 18:31:33

« vorige - volgende »

Eric

Als de teams het goed vinden wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet mag... ???

Martin

Gewoon mee laten rijden.
Legaal of ilegaal zal me een zorg zijn.
Punten voor dit team :( :( :( :(
I don't think so.

JVA

Stel je nu eens voor dat ze punten scoren. Wat dan???

Nee, deze regel is weer typisch een F1 beslissing. Het trekt op niets!!

Zonder Minardi is er inderdaad geen Formue 1, maar dat wil niet zeggen dat ze buiten de reglementen kunnen werken.

Volgend jaar kan iedereen zo afkomen.  :P :P :-\

Mikacouli

Citaat van: JVA op 28 februari 2005 - 10:50:26
Stel je nu eens voor dat ze punten scoren. Wat dan???

Nee, deze regel is weer typisch een F1 beslissing. Het trekt op niets!!

Zonder Minardi is er inderdaad geen Formue 1, maar dat wil niet zeggen dat ze buiten de reglementen kunnen werken.

Volgend jaar kan iedereen zo afkomen.  :P :P :-\

Jos, vergeet niet dat er ene Albers rijd in die Minardi he. ;)

Martin

Wat een gelul.
Of er nu een Nederlander, Italiaan, Zweed, Marorkaan of Duitser in die auto rijd, wat is het verschil?

Mikacouli

Citaat van: Martin op 28 februari 2005 - 12:20:07
Wat een gelul.
Of er nu een Nederlander, Italiaan, Zweed, Marorkaan of Duitser in die auto rijd, wat is het verschil?

Dat Nederlanders mss al eens een oogje zouden dichtknijpen moest albers punten pakken met de wagen van 2004. Of heb ik het zo verkeerd?

MS Fan

Iedereen vergeten dat Minardi drie jaar terug wel degelijk punten gepakt heeft in Australië, toen zelfs nog  met het de-eerste-zes-rijders-krijgen-punten-systeem. Waarom zou dat dit jaar niet kunnen? Wat gaan ze dan doen? De punten niet toekennen? Nu voor mij mogen ze meerijden, maar dan als voorwaarde dat de punten die ze pakken niet worden toegekend. (Hoe graag ik Minardi ook punten zie pakken).
A sick mind is a true delight ...

Ruud

Mag Minardi echt met een onreglementaire auto van vorig jaar rijden? Belachelijk. Als ieder team zich op die manier op 'overmacht' beroept is het hek van de dam. Waar heb je anders regels voor? Dit is als 'de regels gelden voor alle teams, behalve Minardi'.

Jasper

Iedereen gelijk aan dezelfde wetten...

FerrariMan

Bullshit. Minardi moet maar zorgen voor een wagen die conform is. Net zoals alle andere teams.

En idd, stel dat ze punten pakken die een ander team op het einde van het seizoen te kort komt..dan zit de FIA met de stront.

Sept

Omdat Minardi het kneusje van de F1 is moeten ze zich niet aanpassen aan de nieuwe reglementen? Een zeer vreemde redenering..
1991 - 2004 = 7

Bjorn

Juist is juist vind ik ook wel. Minardi is dan wel het traagste team op de baan maar ook zij moeten zich aan diezelfde reglementen houden, hoe spijtig ook. Ze hebben centjes tekort maar daar kunnen de andere teams niet aan doen... alhoewel...  ::) ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Rippie

Citaat van: FerrariMan op 02 maart 2005 - 12:12:39
Bullshit. Minardi moet maar zorgen voor een wagen die conform is. Net zoals alle andere teams.

En idd, stel dat ze punten pakken die een ander team op het einde van het seizoen te kort komt..dan zit de FIA met de stront.
Juist. Het is een beetje vreemd dat Minardi met een onregelementaire wagen wil gaan rijden. Dat bewijst maar weer eens hoe amateuristisch het er in dat team aan toe gaat. In plaats van de hele tijd te lopen zeveren zou Stoddart zijn energie eens in zijn wagens moeten steken.
Ik kan daarom begrijpen dat Ferrari niet wil dat de wagen wordt toegelaten. Regels zijn immers regels. Ook voor Minardi. Aan de andere kant zou ik het jammer vinden mocht Minardi inderdaad buitengesloten worden. Maar dat is dan wel de schuld van Minardi zelf, niet van Ferrari. Ze hadden immer ook gewoon met een regelementaire wagen naar Australië kunnen afreizen...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

cookie

zouden de vrijdagtesters van de andere teams nu mee mogen racen? Er moeten verplicht 20 wagens aan de start staan, zo niet moeten de andere teams hun derde wagen inzetten.

Stomme zet van Ferrari want nu mogen een aantal van hun concurenten 3 wagens inzetten en zijzelf niet, Ferrari moet ook altijd ambetant doen he.

Ferrari 2010

Citaat van: cookie op 02 maart 2005 - 17:56:27
zouden de vrijdagtesters van de andere teams nu mee mogen racen? Er moeten verplicht 20 wagens aan de start staan, zo niet moeten de andere teams hun derde wagen inzetten.

Stomme zet van Ferrari want nu mogen een aantal van hun concurenten 3 wagens inzetten en zijzelf niet, Ferrari moet ook altijd ambetant doen he.
En waarom zouden zij dat niet mogen doen? Ben niet zo op de hoogte van die regel. Maar als er 1 team een 3de wagen mag gebruiken, mogen de andere teams dat ook hé. Dat is een even redelijke stelling als dat men zegt dat minardi niet mee mag doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.