De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

lieven

ik zie niet in waarom iedereen hier aan het neuten is, vlede jaar mogt iedereen ook maar 1 rondje rijden en had je ook kans dat het bij bv kimi of micheal aan het regen was, dus er was in eerste instantie niet veel veranderd, nu hebben ze nog iets of wat kans om het een beetje goed te maken!
ok door het weer van gisteren is de stardgrid heel raar maar als een team echt goed is dan komt die vanzelf vanvoor!!
of zijn jullie juist allemaal bang dat ze hun huiswerk niet goed gemaakt hebben en hun auto dus niet zo goed is?
had het nu mooi weer geweest en de stardgrid vanvoor een mengelmoes geweest tussen ferrari, mclarren en renault enzo dan had iedereen deze formule opgehemelt maar nu door het weer kraakt iedereen het af!
ik vin da je iets nieuws eerst een paar keer moet gedaan hebben voor je het helemaal afbreekt!
ok ik had ook liever 12 rondjes rijden in een uur ma dat is nu zo niet meer dus niet memmen en gewoon genieten van de race straks!!
greetz

mike

#166
Citaat van: Tim C op 06 maart 2005 - 00:58:14
Zij die een blik werpen op de uiteindelijke grid zien dat de sessie van vandaag een maat voor niets was...

Inderdaad. Ze was oersaai. Het enige goede aan deze tweede sessie was dat de eerste 3 die de baan op moesten het niet deden. Niet omdat dat spektakel was, maar omdat het  het zoveelste bewijs is dat het formaat op niks trekt. Op het moment dat iemand in de tweede sessie aan de beurt is, weet hij al 100% zeker of hij plaatsen kan verliezen of niet.  Wie zonder risico zijn materiaal kan sparen door niet te rijden moet wel gek zijn om toch de baan op te gaan. Idem dito voor wie laatst de baan op gaat. (Alhoewel Fisichella dat kennelijk nog niet door had: hij had  gewoon "rustig" moeten rond rijden, in plaats van de 2e snelste tijd neer te zetten.)

Doefie

Het bewijs dat je nog altijd plaatsen kan verliezen is vandaag OOK gegeven, maar daar kijk je waarschijnlijk bewust overheen, nee? Klien-Coulthard en Karthikeyan is 3 plaatsen verloren. Monteiro en Alonso zijn ook omgewisseld.

Dus het was niet alleen het kwalificatiesysteem maar ook de regen.

Citaat van: lieven op 06 maart 2005 - 01:17:39
ik zie niet in waarom iedereen hier aan het neuten is, vlede jaar mogt iedereen ook maar 1 rondje rijden en had je ook kans dat het bij bv kimi of micheal aan het regen was, dus er was in eerste instantie niet veel veranderd, nu hebben ze nog iets of wat kans om het een beetje goed te maken!
ok door het weer van gisteren is de stardgrid heel raar maar als een team echt goed is dan komt die vanzelf vanvoor!!
of zijn jullie juist allemaal bang dat ze hun huiswerk niet goed gemaakt hebben en hun auto dus niet zo goed is?
had het nu mooi weer geweest en de stardgrid vanvoor een mengelmoes geweest tussen ferrari, mclarren en renault enzo dan had iedereen deze formule opgehemelt maar nu door het weer kraakt iedereen het af!
ik vin da je iets nieuws eerst een paar keer moet gedaan hebben voor je het helemaal afbreekt!
ok ik had ook liever 12 rondjes rijden in een uur ma dat is nu zo niet meer dus niet memmen en gewoon genieten van de race straks!!
greetz

Hier zet ik me ook achter. Meteen beginnen afkraken helpt toch niet? Hoeveel tegenstand was er niet in 2003 toen het ingevoerd werd, toen hebben we óók mooie kwalificaties gezien en was er naarmate het seizoen vorderde minder tegenstand. Dus wacht nu ook wat races af...

Daarbij, er zijn er nog 18 en je moet je niet gaan baseren op Melbourne alleen. De eerste race kan net het omgekeerde zijn van een heel seizoen.

mike

Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 01:32:06
Het bewijs dat je nog altijd plaatsen kan verliezen is vandaag OOK gegeven, maar daar kijk je waarschijnlijk bewust overheen, nee? Klien-Coulthard en Karthikeyan is 3 plaatsen verloren. Monteiro en Alonso zijn ook omgewisseld.

Is dit een reactie op mijn bericht? In dat geval: herlees mijn bericht eens, want er staat absoluut nergens in dat het onmogelijk zou zijn om plaatsen te verliezen.

Tim C

Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 01:32:06
Het bewijs dat je nog altijd plaatsen kan verliezen is vandaag OOK gegeven, maar daar kijk je waarschijnlijk bewust overheen, nee? Klien-Coulthard en Karthikeyan is 3 plaatsen verloren. Monteiro en Alonso zijn ook omgewisseld..
Je wil zeggen dat al die "goede" rijders over al die "mindere" rijders zijn gesprongen toen ze wel een deftige kans kregen om een fatsoenlijke tijd neer te zetten?  :o :o :o

Ik ben geschokt! Stel je nu eens voor dat je dit 4 keer op een uur had gekregen, wat zou er toch veel spanning zijn geweest :o :o :supercool:

Doefie

Citaat van: Tim C op 06 maart 2005 - 01:35:07
Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 01:32:06
Het bewijs dat je nog altijd plaatsen kan verliezen is vandaag OOK gegeven, maar daar kijk je waarschijnlijk bewust overheen, nee? Klien-Coulthard en Karthikeyan is 3 plaatsen verloren. Monteiro en Alonso zijn ook omgewisseld..
Je wil zeggen dat al die "goede" rijders over al die "mindere" rijders zijn gesprongen toen ze wel een deftige kans kregen om een fatsoenlijke tijd neer te zetten?  :o :o :o

Ik ben geschokt! Stel je nu eens voor dat je dit 4 keer op een uur had gekregen, wat zou er toch veel spanning zijn geweest :o :o :supercool:

Oh boehoehoe seg ::) Hier werd toch constant gezegd dat met dit systeem startplaatsen inhalen onmogelijk was?

Karthikeyan heeft vrijdag een motor opgeblazen. Start die nu achteraan of niet?

Tim C

nee, er werd gezegd dat dit systeem een loterij is...

Doefie

Ja ok, is goed, gelle hebt gelijk ... ::)

kan mij geen f****** ***** schelen, zolang de race maar goed is.

mike

#173
Citaat van: Tim C op 06 maart 2005 - 01:35:07
Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 01:32:06
Het bewijs dat je nog altijd plaatsen kan verliezen is vandaag OOK gegeven, maar daar kijk je waarschijnlijk bewust overheen, nee? Klien-Coulthard en Karthikeyan is 3 plaatsen verloren. Monteiro en Alonso zijn ook omgewisseld..
Je wil zeggen dat al die "goede" rijders over al die "mindere" rijders zijn gesprongen toen ze wel een deftige kans kregen om een fatsoenlijke tijd neer te zetten?  :o :o :o

Goed punt! Als de farce van gisteren niet gebeurd was, was er vandaag nog minder te beleven geweest. Dat komt omdat men in beide sessie in (bij benadering) dezelfde volgorde start: de traagsten eerst. Saai, saaii, saai!


Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 06 maart 2005 - 00:58:14
Zij die een blik werpen op de uiteindelijke grid zien dat de sessie van vandaag een maat voor niets was...
Inderdaad, op Ralf na zijn er weinig die hun plaats verhoogd hebben. Mja, dat was te verwachten, de verschillen waren zo groot dat het bijna niet was goed te maken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Luc

En doefie, leuke race....

Ik ben triest, dieptriest over dit gedrocht F1.

Mijn commentaar houdt op.

Zelfs met een mixt grid, gebeurt er niets, absoluut niets en zelfs Schumacher geraakt niet of nauwelijks in de toptien.

Coulthard die probleemloos de tweede plaats weet te houden met een auto die vorig jaar niet in de punten geraakte, die in de wintertests nooit wat liet zien, .....

Wat een schande is dit...misschien moeten we maar naar de DTM gaan om races te zien, om rijders te zien (daar mag dat nog)....

Deze F1 is waardeloos. Absoluut waardeloos..

Wanneer begint de MotoGP trouwens?
mijn gedacht op www.eze.be

Tim C

slaapwekkende vertoning...

Verder sluit ik me aan bij Luc

Doefie

Citaat van: Luc op 06 maart 2005 - 05:07:39
En doefie, leuke race....

Ik ben triest, dieptriest over dit gedrocht F1.

Mijn commentaar houdt op.

Zelfs met een mixt grid, gebeurt er niets, absoluut niets en zelfs Schumacher geraakt niet of nauwelijks in de toptien.

Coulthard die probleemloos de tweede plaats weet te houden met een auto die vorig jaar niet in de punten geraakte, die in de wintertests nooit wat liet zien, .....

Wat een schande is dit...misschien moeten we maar naar de DTM gaan om races te zien, om rijders te zien (daar mag dat nog)....

Deze F1 is waardeloos. Absoluut waardeloos..

Wanneer begint de MotoGP trouwens?

Awel, ge zit al de laatste jaren al constant te zeggen dat de Formule 1 waardeloos is ... waarom kijkt ge dan nog?

Ik heb een paar leuke dingen gezien, maar ja, zal weeral de enige zijn waarschijnlijk  ::)

Tim C

Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 05:58:25
Ik heb een paar leuke dingen gezien, maar ja, zal weeral de enige zijn waarschijnlijk  ::)
Daar is het belangrijkste woord: paar...

razzle_dazzle

Achja, het viel voorlopig een beetje tegen door die nogal chaotische eerste quali maar de race op zich was toch al beter dan die van vorig jaar. Mooi van Fisico: hij bewijst dat hij er staat, de Renault bolide trouwens ook. Barrichello sterke inhaalrace! Coulthard toch knap 4de met de Red Bull (oke de omstandigheden zaten mee maar toch knap). Schumacher leek op een bepaald moment toch nog punten mee te pakken maar hij hield iets te agressief de boot af en Heidfeld hield niet af, race incident voor mij. Voorts toch een kleine pluim voor die Indiër, hij deed het al bij al vrij goed dit weekend.