Drie Nederlanders

Gestart door Martin, 24 februari 2005 - 23:02:49

« vorige - volgende »

Martin

Eat your heart out. 8)

Drie Nederlanders in de F1.
OK, Pastorelli en Doornbos zijn niet zeker om een GP te rijden.
Maar toch.

Ruud


Tim C

1 bij minardie en twee testrijders bij de achterhoede...

Martin

En dan hebben we nog twee TOP BELGEN.  ;D ;D ;D ;D

Ramses

Ik schat Pastorelli zeker niet hoger in dan Jeffrey Van Hooydonck, en Bas Leinders hoeft niet onder te doen voor Robert Doornbos.

RadioActiveMan

Dat ze maar eens laten zien wat Bas heeft laten zien in de Minardi.
Met ondergeschikt materiaal toch sneller zijn dat je teamgenoten. Bas had in mijn ogen een plaats om te racen verdiend. Maar blijkbaar hebben Belgische bedrijven geen vertroiuwen in onze Belgische sporters.

dj Peter

Ik wil wel eens zien wat die Ollanders gaan presteren. in't geval van ALbers: DTM is lang niet te vergelijken met F1 hé. Volgens mij heeft Bas meer talent,maar sponsorgeld speelt natuurlijk ook een grote rol bij de achterhoedeteams.
Maar desondanks wens ik onze buren toch succes, voor zover het mogelijk is natuurlijk. 8)


JVA

En wat gaat Bas nu doen? Hopelijk valt er nog een appel uit de kast in Amerika in de Champ Car, al vrees ik het. Maar anders ziet het er voor de Belgen toch wel erg slecht uit.
Ook van onze twee jonge talenten is er niets meer te horen, of zijn jullie Jan Heylen en Nico Verdonck al vergeten....

Nee, ik ben jaloers op de Nederlanders. Vele jaren waren de Belgen sterker dan de Nederlanders maar ze gaan ons zo nog eens inhalen... >:( >:(

razzle_dazzle

Tja in Nederland zijn de bedrijven nu eenmaal kapitaalkrachtiger...3 Nederlanders: dat is mooi maar enkel Doornbos lijkt me ook de kwaliteiten te hebben om misschien iets te bereiken. Die Albers zal vlug terug DTM gaan rijden  ::).

Wat betreft de Belgen: de toekomst ziet er niet bepaald rooskleurig uit, wetende dat in de huidige F1 geld belangrijker is dan talent...

Eric

Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 23:15:32
En wat gaat Bas nu doen? Hopelijk valt er nog een appel uit de kast in Amerika in de Champ Car, al vrees ik het. Maar anders ziet het er voor de Belgen toch wel erg slecht uit.
Ook van onze twee jonge talenten is er niets meer te horen, of zijn jullie Jan Heylen en Nico Verdonck al vergeten....

Nee, ik ben jaloers op de Nederlanders. Vele jaren waren de Belgen sterker dan de Nederlanders maar ze gaan ons zo nog eens inhalen... >:( >:(
in aantal misschien, maar in kwaliteit???????
dat ze eerst maar eens zien dat ze Ickx kunnen kloppen...

Martin

Citaat van: Eric op 26 februari 2005 - 07:51:36
Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 23:15:32
En wat gaat Bas nu doen? Hopelijk valt er nog een appel uit de kast in Amerika in de Champ Car, al vrees ik het. Maar anders ziet het er voor de Belgen toch wel erg slecht uit.
Ook van onze twee jonge talenten is er niets meer te horen, of zijn jullie Jan Heylen en Nico Verdonck al vergeten....

Nee, ik ben jaloers op de Nederlanders. Vele jaren waren de Belgen sterker dan de Nederlanders maar ze gaan ons zo nog eens inhalen... >:( >:(
in aantal misschien, maar in kwaliteit???????
dat ze eerst maar eens zien dat ze Ickx kunnen kloppen...

Ickx kloppen zie ik geen een landgenoot doen.
Maar ik ben als Nederlander best een beetje trots met drie coureurs in de F1. Ook al zijn er twee slechts testrijder.
Dat mag toch hoop ik.

JVA

Wij als Belgen waren vorig jaar ook blij met Bas, dus waarom zouden nederlanders niet fier mogen zijn met drie landgenoten in de F1.

En nog dit: Ickx en zelfs Boutsen kloppen zal niet makkelijk zijn, maar als er Nederlanders meerijden hebben ze een (water)kans, wij Belgen moeten weeral toekijken vanop de zijlijn.

Waar is de tijd dat Boutsen, Vandepoele en Gachot meereden... :'( :'(

Talenten hebben we hier altijd genoeg, maar de sprong maken zit er blijkbaar niet meer in...

Doefie

Citaat van: JVA op 26 februari 2005 - 10:49:07
Wij als Belgen waren vorig jaar ook blij met Bas, dus waarom zouden nederlanders niet fier mogen zijn met drie landgenoten in de F1.

En nog dit: Ickx en zelfs Boutsen kloppen zal niet makkelijk zijn, maar als er Nederlanders meerijden hebben ze een (water)kans, wij Belgen moeten weeral toekijken vanop de zijlijn.

Waar is de tijd dat Boutsen, Vandepoele en Gachot meereden... :'( :'(

Talenten hebben we hier altijd genoeg, maar de sprong maken zit er blijkbaar niet meer in...

Ickx en Boutsen kloppen moet je al erg goed zijn als Belg of Nederlander, wat niet wegneemt dat ze blij mogen zijn natuurlijk. Mocht er een Belg in de F1 geraken zullen wij ook even blij zijn, kijk maar naar vorig jaar.

Het ligt hier vooral aan het geraken aan sponsors. Als je ziet in de Formule Renault Academy: er zijn er maar weinigen die daadwerkelijk over de juiste kwaliteiten beschikken om tot in de F1 te geraken, maar maken ze er zo'n stom gedoe van dat bij wijze van spreken de minderen doorgaan en de beste 'verliezen'. Tja. Enkel Nico Verdonck was een van de beste die wel degelijk door is gegaan.

Eric

Citaat van: Martin op 26 februari 2005 - 10:38:16
Citaat van: Eric op 26 februari 2005 - 07:51:36
Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 23:15:32
En wat gaat Bas nu doen? Hopelijk valt er nog een appel uit de kast in Amerika in de Champ Car, al vrees ik het. Maar anders ziet het er voor de Belgen toch wel erg slecht uit.
Ook van onze twee jonge talenten is er niets meer te horen, of zijn jullie Jan Heylen en Nico Verdonck al vergeten....

Nee, ik ben jaloers op de Nederlanders. Vele jaren waren de Belgen sterker dan de Nederlanders maar ze gaan ons zo nog eens inhalen... >:( >:(
in aantal misschien, maar in kwaliteit???????
dat ze eerst maar eens zien dat ze Ickx kunnen kloppen...

Ickx kloppen zie ik geen een landgenoot doen.
Maar ik ben als Nederlander best een beetje trots met drie coureurs in de F1. Ook al zijn er twee slechts testrijder.
Dat mag toch hoop ik.


Wij Belgen zijn best ook blij dat er 3 Hollanders in de F1 zitten...
Wat mij dan weer stoort is dat Martin de Belgen een beetje komt uitlachen...althans zo komt het over....

NO HARD FEELINGS HOOR!!  8) ;)

Mikacouli

Citaat van: Eric op 26 februari 2005 - 13:34:57
Citaat van: Martin op 26 februari 2005 - 10:38:16
Citaat van: Eric op 26 februari 2005 - 07:51:36
Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 23:15:32
En wat gaat Bas nu doen? Hopelijk valt er nog een appel uit de kast in Amerika in de Champ Car, al vrees ik het. Maar anders ziet het er voor de Belgen toch wel erg slecht uit.
Ook van onze twee jonge talenten is er niets meer te horen, of zijn jullie Jan Heylen en Nico Verdonck al vergeten....

Nee, ik ben jaloers op de Nederlanders. Vele jaren waren de Belgen sterker dan de Nederlanders maar ze gaan ons zo nog eens inhalen... >:( >:(
in aantal misschien, maar in kwaliteit???????
dat ze eerst maar eens zien dat ze Ickx kunnen kloppen...

Ickx kloppen zie ik geen een landgenoot doen.
Maar ik ben als Nederlander best een beetje trots met drie coureurs in de F1. Ook al zijn er twee slechts testrijder.
Dat mag toch hoop ik.


Wij Belgen zijn best ook blij dat er 3 Hollanders in de F1 zitten...
Wat mij dan weer stoort is dat Martin de Belgen een beetje komt uitlachen...althans zo komt het over....

NO HARD FEELINGS HOOR!!  8) ;)

Had totaal hetzelfde in gedachten. Dat ze zich eerst maar eens bewijzen. We hebben gezien wat Bas kan en die verdient zeker een plaatsje in de F1.
Albers zie ik zelfs het seizoen niet uitrijden. Veel blabla, weinig broembroem. Denk wss dat ie beter is dan Schumacher. ::)
Doornbos is de enige waarvoor ik respect heb en voor mij verdient hij enkel een plaatsje in de F1. Het racezitje van Albers mss.

Er zal wel een hollander met heeeeeeeeel veel talent mogen komen om maar in de buurt van Ickx of Boutsen te komen.