Nieuwe site lay-out

Gestart door Bart VD, 13 februari 2005 - 09:03:51

« vorige - volgende »

viperke82

man, wat heb jij tegen mij, ik zeg mijn mening en jij valt mij aan, anderen zeggen hun mening en dan zeg je niks

jij bent gewoon een blijter die niet kan verdragen dat je niet de enige bent die iets van programmeren kent.

en als z mij nu weer straffen vind ik dat laf, vrije meningsuiting mag nog altijd.

Tim C

Goed, bewijs dat je iets van programeren kent en vertel mij hoe de voorpagina is opgebouwd, wat daar de voordelen van zijn, en welke andere mogelijkheden er nog zijn behalve via een gewone browser ze te bezoeken. Deze dingen gelden trouwens ook voor de andere nieuwspagina's.

Weet je niks of maar de helft, hou dan je mond want dan ken je geen zak van programeren (ondanks het feit dat je er les in krijgt)

Martin

Citaat van: viperke82 op 15 februari 2005 - 19:56:09
niet te doen
-zo onduidelijk
-vroeger meer nieuws op de index, als je nu een dag niet komt dan moet je al naar de geschiedenis gaan kijken
-forum is nog erger, je ziet niet duidelijk of er nieuw gepost is of over wat het topic gaat, te kleine letters
-één grote warboel allemaal

geef mij maar de gewone lay-out

HELP

Die zeikerd is er ook weer, kan je niet eens gewoon oprotten en wegblijven.
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen je er een plezier mee doet.

MS Fan

#48
Iets is mij niet helemaal duidelijk i.v.m. nieuwe posts? Hoe kan ik in een subforum zien welke topics nieuw zijn en welke niet? Vroeger hadden deze topics allemaal een andere kleur. Nu staat er wel overal een 'nieuw' button, maar die staat ook bij oude topics. Ik kan wel per forum onderdeel zien dat er nieuwe posts zijn, maar in dat specifieke onderdeel (bijv. andere onderwerpen) zie ik dus niet wat nieuw is. Ik heb wel al ' toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' ontdekt, maar dat vind ik persoonlijk niet zo handig omdat dan alles door elkaar staat. Iemand?

[edit]
Euhm, ik heb het zelf al ontdekt  ;) Gewoon alles een keer als gelezen markeren en daarna staat alleen bij de nieuwe posts het knopje 'nieuw". Geweldig toch?  ;D ;D ;D
[/edit]
A sick mind is a true delight ...

Raikkie

In het begin was het nog wel wat zoeken, maar ik vind het een hele verbetering  8)

FerrariMan


Jasper

Ik vind de hele site eigenlijk altijd maar beter en beter worden als ik er langer op zit. Ook het forum. Het enige nadeel aan het forum vind ik, is dat de pagina van je persoonlijke berichten onduidelijk is. Dat vond ik bij phpBB beter gedaan...

En de site zelf is gewoon prachtig. :)

mike

Eerst een suggestie: Het zou heel handig zijn als nieuwsartikels (en ook de features) onderling gelinkt zouden zijn met "forward" en "backward" pijltjes (die op een vaste plaats in de layout staan, zodat ze niet opschuiven in functie van de hoeveelheid tekst). Dat zou het een stuk makkelijker maken om "bij te lezen".

Voor de rest (naar aanleiding van het lopende scheldpartijtje en zonder waarde-oordeel over de betrokkenen) nog een zijdelingse opmerking van een professioneel programmeur met 15 jaar ervaring, waaronder meerdere jaren GUI ontwikkeling en toch ook wel wat ervaring met HTML: Programmeren en user interface ontwikkeling zijn 2 verschillende zaken. Een mens moet niet goed zijn in het ene om iets te zeggen over het andere. En een gebruiker heeft altijd het recht hetgeen hij te zien krijgt goed/slecht of handig/onhandig te vinden. Software moet ontwikkeld worden voor haar gebruikers, en niet andersom.

Alan Blues

Krijgen we op de valreep toch nog een ruzie?  :o :o :o :-\ :-\ :-\

JVA

Citaat van: Alan Blues op 17 februari 2005 - 02:33:13
Krijgen we op de valreep toch nog een ruzie?  :o :o :o :-\ :-\ :-\

We moeten toch iets doen om ons bezig te houden!!  ;)

Het zal beteren over enkele weken, alhoewel, dan verandert alleen het onderwerp van de ruzie... ;D ;D

PS: Ik moet hier dringend eens wat testen.... :)

phil69

Waaw, wat een enorme verbetering...
layout is prachtig en ge vind alles snel.

enkel een klein dingeske op t'forum vind ge bij laatst gepost dat pijlke niet meer om naar die laatste post te gaan ,ge moet een beetje een omweg zoeken ,...

Maar buiten da ,Waauw...prachtige site

Tim C


phil69

Citaat van: Tim C op 21 februari 2005 - 16:13:11
gewoon op klikken :)
Ok, is even wennen ,vroeger klikte ik eerst op da pijlke en dan scrolde ik naar boven
tegen de richting dus, nu zal ik mij direct met mijn neus in de goeie richting bevinden,  :)

phil69

#58
Net een probleemke ondekt op de site.
Als ge vanuit  het menu bovenaan op het forumonderdeel Multimedia klikt ,kom je bij F1-ervaringen terecht.


Ferrari 2010

had ik noig niet op gelet, ik kom daar nooit, maar je hebt gelijk. Waarschijnlijk maar een kleine moeite voor Tim (of wie dit dan ook heeft gemaakt) om dit aan te passen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.