Nieuwe site lay-out

Gestart door Bart VD, 13 februari 2005 - 09:03:51

« vorige - volgende »

Jasper

Wel iets om gewoon in de topic "Nieuwe site layout" te zetten, maar bedankt voor de melding. Het zijn zo'n leden die de kwaliteit van een site opkrikken. ;)

Tim C


phil69

eigenlijk wou ik het eerst melden via mail of pb, k'wist nu enkel niet direct naar wie , heb het op forum gezet dus...goed dat je het samenvoegd in dit topje
graag gedaan ;)

Ruud

Ik moet na een aantal weken toegeven dat het resultaat best geslaagd is. Vooral de directe koppeling tussen de site en het forum, je kunt overal direct heen en het is niet meer afgescheiden.

Toch heb ik nog wel een kleine opmerking m.b.t. het posten. Als je iemand wil quoten of citeren gaat dat te omslachtig: de quote moet opgehaald worden en dat wordt vervolgens geplaatst in "snel beantwoorden". Wil je de smileys en andere opties tot je beschikking hebben moet je de quote kopiëren om vervolgens op de "reageer" knop te klikken en daar te plakken. Dan pas kun je aan je verhaal beginnen... :o

Tim C

uhm, waarom dan niet gewoon op de citeer knop in elk bericht klikken?

+

in het uitgebreide post scherm zit naast elke post ook nog een "voeg citaat toe" link

Supermariobros

In het begin vond ik de vernieuwingen maar niks en onvoorzichtelijk, maar ik heb ongelijk gekregen. Eens je het gewoon bent merk je dat dit een hele verbetering is en gemakkelijk om mee te werken.

Dikke proficiat aan de makers ervan  8)

FerrariMan

De site en forum zijn super, alleen de quotes zien er enorm lelijk en druk uit. Daar was het bij PHPBB toch wat beter. Mogelijkheid om de layout van de quotes aan te passen?

Amateur

Citaat van: FerrariMan op 06 maart 2005 - 13:48:00
De site en forum zijn super.
Absoluut   :) :)En eens je aan de nieuwe snufjes gewend bent, wordt é.e.a. overzichtelijker en werkt vlotter dan voorheen. Op de vorige versie hebben we vorig najaar veel problemen gehad, vooral met het opladen van het Forum; dat werkt terug 100%.  Iedereen is hier in de wolken.
Met het nieuwe "quote" systeem worstel ik nog een beetje, maar het begint te dagen.
Ook van mij, een dikke proficiat!

Jasper

Citaat van: Ruud op 05 maart 2005 - 20:54:50
Ik moet na een aantal weken toegeven dat het resultaat best geslaagd is. Vooral de directe koppeling tussen de site en het forum, je kunt overal direct heen en het is niet meer afgescheiden.

Toch heb ik nog wel een kleine opmerking m.b.t. het posten. Als je iemand wil quoten of citeren gaat dat te omslachtig: de quote moet opgehaald worden en dat wordt vervolgens geplaatst in "snel beantwoorden". Wil je de smileys en andere opties tot je beschikking hebben moet je de quote kopiëren om vervolgens op de "reageer" knop te klikken en daar te plakken. Dan pas kun je aan je verhaal beginnen... :o
Niet waar. SMF lijkt wel aan alles gedacht te hebben (echt waar, I'm still in love with SMF...). Als je immers op 'Snel beantwoorden' of op het driehoekje ervoor klikt, wordt dat stuk als het ware ingeklapt, en als je dan op Citeer klikt, krijg je direct het citaat in op de uitgebreide pagina. En je kan inderdaad, zoals Tim al zei, op "Citaat toevoegen" klikken.

FerrariMan

Nog enkele puntjes,

Het uitklapmenu werkt niet altijd, bij openen van de mainpage moet je altijd wachten totdat de ganse site geladen is, wat dus een rem is op het snel naar het forum surfen. Daarnet ook aan de hand dat het helemaal niet uitklapte.

Als tweede, het countdown kader, aan de rechterkant loopt de border van de tabel kwa positie mooi gelijk met die van de site maar niet kwa kleur.

Ferrari 2010

Aan degene die hier alles fixt: de help knop bovenaan werkt niet, en de 2de regel van die errorpagina klinkt niet zo goed naar mijn mening: ...informatie die je zocht is niet meer aanwezig hier, maar we raden je aan om naar de voorpagina en daar  je bezoek verder kan ook aan mij liggen hoor, maar ik ind het niet klinken  :P

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 08 maart 2005 - 17:30:00
Nog enkele puntjes,

Het uitklapmenu werkt niet altijd, bij openen van de mainpage moet je altijd wachten totdat de ganse site geladen is, wat dus een rem is op het snel naar het forum surfen. Daarnet ook aan de hand dat het helemaal niet uitklapte.

Als tweede, het countdown kader, aan de rechterkant loopt de border van de tabel kwa positie mooi gelijk met die van de site maar niet kwa kleur.
Ik zal eens voor de oplossing zorgen: http://www.getfirefox.com/. Echt waar, in MSIE heb ik deze problemen inderdaad ook, maar in Firefox helemaal niet. In verband met dat menu: je kan wel direct op "forum" klikken, dat moet je niet wachten tot de dropdown er is. Dat tweede is dus puur een MSIE-probleem.

FerrariMan

De stand van het WK is helemaal verkeerd, lijkt alsof enkel de punten van Bahrein erin verwerkt zijn.

Jasper

Helemaal verkeerd lijkt me sterk overdreven, de enige fout die ik erin vind is dat De la Rosa er niet tussen staat.

Tim C

Dat komt omdat ik het heb rechtgezet ;)