Williams...

Gestart door Tim C, 23 februari 2005 - 15:31:06

« vorige - volgende »

Tim C

... wat is er daar in godsnaam mee gebeurt?

Zo'n fout als een verkeerde schaalverhouding pas zo laat ontdekken...

Het is een topteam onwaardig. Zouden ze dit seizoen nog een vuist kunnen maken?

Doefie

Ja, als het te laat is waarschijnlijk...

Ferrari 2010

Ze zullen toch nog een vuist kunnen maken, maar pas wanneer ze de schaalfout helemaal hebben aangepast. Dat zal allicht nog enkele races duren...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Dat is alvast een dikke streep door de rekening, maar das hun eigen fout.
Het kan maanden duren vooraleer het opgelost is, Mark Webber zal in ieder geval dit jaar niet in zijn thuisland zege vieren.

JVA

Hoe is dat mogelijk???? Zovele miljoenen spenderen aan 1 wagen en dan zo een fout maken???
Wie daarvoor verantwoordelijk is mag zijn C4 verwachten vrees ik...

RadioActiveMan

Ik vraag mij af wat ervanaan is.
Misschien weer een duister trukje.

Doefie

Ik denk wel dat ze het menen hoor... als er bijna 10 man binnen het team dat zegt zal er wel wat waarheid inzitten.

RadioActiveMan

VB-ers zeggen ook dat de Islam de kweekvijver is voor alle kwaad in de wereld. Ik geloof daar ook niks van. ;)

Tim C

Als Frank Williams iets zegt mag je hem vertrouwen ;)

dj Peter

Een ontwerpfout in de schaalverhouding.... :o Het klinkt onwaarschijnlijk en en topteam onwaardig maar mensen maken nu éénmaal fouten.
Dit zou dat de tweede miskleun zijn van Williams bij het ontwerp van de nieuwe bolide,net zoals de beruchte "walrusneus" van vorig jaar.

RadioActiveMan

Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 12:52:14Dit zou dat de tweede miskleun zijn van Williams bij het ontwerp van de nieuwe bolide,net zoals de beruchte "walrusneus" van vorig jaar.
De Walrusneus was toch geen miskleun, ok het zag er niet uit, maar ze gingen er zeker niet trager door rijden. Als het echt zo'n miskleun was hadden ze niet meer dan een halfseizoen ermee rondgereden. Ik heb trouwens gelezen dat we nog niet zeker zijn dat we van die neus vanaf zijn.

dj Peter

Citaat van: RadioActiveMan op 24 februari 2005 - 13:34:31
Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 12:52:14Dit zou dat de tweede miskleun zijn van Williams bij het ontwerp van de nieuwe bolide,net zoals de beruchte "walrusneus" van vorig jaar.
De Walrusneus was toch geen miskleun, ok het zag er niet uit, maar ze gingen er zeker niet trager door rijden. Als het echt zo'n miskleun was hadden ze niet meer dan een halfseizoen ermee rondgereden. Ik heb trouwens gelezen dat we nog niet zeker zijn dat we van die neus vanaf zijn.
Ik dacht nochtans dat Williams niet de gewenste resultaten behaalde met hun speciale neus vorig jaar...de reden waarom ze er toch lang mee rondgereden hebben was misschien omdat  het niet evident is om op één twee drie iets nieuws te ontwerpen én te fabriceren?

RadioActiveMan

buiten de overwinning van JPM hebben ze nu niet direkt baanbrekende dingen laten zien na de verandering van de neus.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 14:09:03
Citaat van: RadioActiveMan op 24 februari 2005 - 13:34:31
Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 12:52:14Dit zou dat de tweede miskleun zijn van Williams bij het ontwerp van de nieuwe bolide,net zoals de beruchte "walrusneus" van vorig jaar.
De Walrusneus was toch geen miskleun, ok het zag er niet uit, maar ze gingen er zeker niet trager door rijden. Als het echt zo'n miskleun was hadden ze niet meer dan een halfseizoen ermee rondgereden. Ik heb trouwens gelezen dat we nog niet zeker zijn dat we van die neus vanaf zijn.
Ik dacht nochtans dat Williams niet de gewenste resultaten behaalde met hun speciale neus vorig jaar...de reden waarom ze er toch lang mee rondgereden hebben was misschien omdat  het niet evident is om op één twee drie iets nieuws te ontwerpen én te fabriceren?
Ze hebben er inderdaad niet de gewenste resultaten mee gehaald, maar de walrusneus was ook niet slechter dan de andere. Ze hadden er meer van verwacht dan van en gewone neus, maar eigenlijk was het verschil miniem.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat het nu net was. Was de fout dat het schaalmodel niet goed ontworpen was, of is er een fout gemaakt bij de uitvergroting van het schaalmodel naar ware grootte?

Want in het tweede geval, is dat een ware schande, en wil dat zeggen dat de hele aërodynamica gewoon slecht is.