Chapions League 8e finales

Gestart door Supermariobros, 23 februari 2005 - 09:37:19

« vorige - volgende »

eppie

Wat een belachelijke goal van Milan, 't wordt echt tijd dat ManU een degelijke keeper vindt.Elke match maakt Carroll een blunder, enkele weken geleden heeft hij nog een lob vanaf de middellijn door zijn handen laten glippen.Al een geluk dat het doelpunt niet werd toegekend terwijl de bal duidelijk achter de lijn botste.

razzle_dazzle


FerrariMan

Del Piero is alvast goed opgewarmd, iemand zijn goal gezien afgelopen weekend? Jeezes man. Trouwens ook uitgeroepen tot man van de match, weeral, en 2 goals. Die paar wedstrijden op de bank lonen.

Roel

Citaat van: FerrariMan op 03 maart 2005 - 21:00:13
Del Piero is alvast goed opgewarmd, iemand zijn goal gezien afgelopen weekend? Jeezes man. Trouwens ook uitgeroepen tot man van de match, weeral, en 2 goals. Die paar wedstrijden op de bank lonen.

ik heb van de wereldgoal gehoord, naar het schijnt zoals in de CL finale tegen borussia in '97!!! heeft ieeeeeeeeeeeemand een adres waar ik de goal tegen sienna kan bekijken????
Er komen weer goede berichten vanuit het kamp van Pinturrichio, lange tijd maar het doet eens meer deugd! Forza Ale, forza Juve!

P.s. ik ga samen met mn broer naar Milan-Juve kijken op 8 mei, wordt waarschijnlijk het voetbalhoogtepunt uit mn leven. Waarschijnlijk wordt het dé beslissende match van het seizoen, kan al niet wachten!
God save Mclaren

Raikkonen MASTER

Goed nieuws voor Chelsea, Arjen Robben is speelklaar voor de match in Chelsea tegen Barcelona.

Er zijn zoveel ploegen die zichzelf hebben ingekocht met goede spelers...
Bayern: Pizarro, Makaay, Guerrero, ...
Real Madrid: Figo, Zidane, Owen, Ronaldo, Beckham, Woodgate, Samuel, Gravesen, ...
Barcelona: Eto'o, Deco, Ronaldinho, Larsson, Maxi Lopez, Albertini, Van Bronckhorst, ...
Chelsea: Kezman, Drogba, Robben, Carvalho, Cech, Duff, ...

Juventus zal wel winnen thuis tegen Madrid. Ze zullen Madrid net als vorig jaar uitschakelen. Manchester gaat zwaar onderuit gaan tegen Milan, voornamelijk door Crespo en Káká.
Bayern gaat winnen in Arsenal.

Jasper

Juve zal winnen tegen Real, maar ik vrees voor 2-1... Ik hoop op 3-1: Juve door en veel goals. 1-0 is ook goed: verlengingen. :)

FerrariMan

Zolang Italië maar heersend de CL kan eindigen  :)

Supermariobros

Ruststand in Chelsea-Barcelona  3-2, wat een wedstrijd en wat een goal van Ronaldinho, onvoorstelbaar wat hij allemaal kan, klasse, pure klasse

RadioActiveMan

Jaja, deze match heeft alles wat een voetbalmatch moet hebben.
Lekker om kijken, maar was toch liever een Englisch-Pub in't stad binnengestapt om ze te bekijken.  ::)

Racegirl

Chelsea - Barça werd uiteindelijk nog 4 - 2, CL is gedaan voor de Catalanen..
Lyon verpulverde Bremen met 7 - 2
En Milan won met het kleinste verschil van Manchester en gaat dus door naar de volgende ronde (kleinste verschil = 1 - 0  ;))
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Chelsea verdiend gewonnen vond ik. Ze hadden misschien niet het meeste balbezit maar waren heel erg effectief. Elke bal die ze hadden werd nuttig gebruikt.
De verdediging van Chelsea was een hecht blok, 1 echte kans was er niet voor Barcelona, behalve misschien de trap van Iniesta die op de paal belandde.
Het handspel was geen kans --> penalty en de andere goal van Ronaldinho was pure klasse, was zelfs geen kans.
Eindelijk speelde mijn idool --> Mateja Kezman nog eens bij Chelsea en wat een pass  :o
Ook bij de goal van Duff legde hij de bal mooi af voor Lampard die Duff bediende.
Mannen van de match? --> Lampard, Terry en Joe Cole. Ronaldinho was voor de rest te onzichtbaar vond ik. Deco helemaal niet gezien, Eto'o evenmin.
Als Barcelona was begonnen met Giuly op rechts, Silvinho op linksachter en Maxi Lopez in plaats van Gerard, hadden ze gewonnen, maar ja --> als als als ;)
LEVE CHELSEA  8)

Morgen zullen volgens mij Real Madrid en Arsenal de CL verlaten.

FerrariMan

JUVE!!!!!!!!!!!!!

Heb geduld moeten hebben maar uiteindelijk toch de knappe overwinning van Juve!
Spijtig van Del Piero maar hij zat echt klem voorin, kreeg amper iets toegespeeld.

Goed dat Real eruit ligt, zeker nadat spelers als Raul en Carlos op voorhand liepen te verkondigen dat ze zeker gingen winnen gezien het klasseverschil. Nu Inter nog!

Raikkonen MASTER

Ik ben heel blij wat PSV wederom op de mat legt.
De hele match onder druk, toch 0-2 gaan winnen IN Monaco en bijna geen kans weggeven.
PSV heeft de laatste jaren enorm ingeboet, na het verlies van Nilis, Van Nistelrooy, Kezman, Robben, Rommedahl hebben ze het toch goed opgevangen.
Farfan, Damarcus Beasley en Johan Vonlanthen waren weer schitterende aankopen met het oog op de toekomst. Het terughalen van Cocu was een briljante zet van een even briljante trainer Guus Hiddink.

Ik vrees dat Inter eruit gaat liggen. Ze hebben de vorige match niet kunnen overtuigen en buiten Adriano loopt er niet veel volk rond die de klasse hebben van een Zlatan, Lampard, Zidane, ... Dat mis ik bij Inter. Ze hebben een goed blok maar 2 of 3 bepalende spelers per linie hebben ze niet.
Voor mij heeft Inter sinds een jaar of 5, 6 de voeling met de top verloren.

Ik hoop dat PSV en Lyon nog veel potten gaan breken. Zij zijn het Monaco en het Porto van vorig jaar :)

Roel

Juve bewees nog maar eens hoe gemotiveerd ze zijn, iets wat je niet van de koninklijke uit Spanje kan zeggen...
Geen enkele Spaanse club meer in de CL, nog 3 Italiaanse. Italië heeft weer de bovenhand!
God save Mclaren

Jasper

En FerrariMan, blij dat een Italiaanse club eindelijk eens wint in de verlengingen? :)

Chelsea-Barca was een prachtige match, Juve-Real vond ik eigenlijk maar niets (enkel de eerste helft gezien). Wat is er eigenlijk gebeurd met Gronkjaer? Mijn favoriete speler, en twee weken geleden was hij er ook al niet bij. :(