Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 19 februari 2005 - 09:45:07

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Michael Schumacher
22 (51.2%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Kimi Raikkonen
13 (30.2%)
Juan-Pablo Montoya
4 (9.3%)
Fernando Alonso
1 (2.3%)
Giancarlo Fisichella
1 (2.3%)
Mark Webber
1 (2.3%)
Iemand anders
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 34

Supermariobros

Nog exact 14 dagen, 18uren, 19min. en 09 sec. en dan gaan de lichten eindelijk op groen in Australië voor een nieuw (hopelijk spannend) F1 seizoen.
Hoog tijd dus om te polsen naar de verwachtingen met volgende poll:

Wie wordt wereldkampioen?


Ik heb voor Schumacher gestemd, de eerste 4 races zal Ferrari zeker te verslaan zijn maar eens ze hun nieuwe wagen zullen inzetten, vrees ik dat ze te sterk zullen zijn voor de concurrentie.

Bjorn

Mijn hart zegt Kimi maar ik denk ook wel Schumi. Maar jet weet nooit. Binnen 14 dagen zullen we al veel meer zien!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Kimi heeft al laten zien dat hij mee kan strijden om de titel in een minder goede wagen(2003). Ik denk dat de MP4/20 toch wel beter zal zijn of de MP417/D en daarom denk ik ook dat hij kan meestrijden om de wereldtitel. Het wordt Kimi of Michael en heb gestemd op Kimi omdat hij natuurlijk mijn voorkeur draagt.

Schumi nr1

#3
Ik heb voor M. Schumacher gekozen, gewoon omdat hij mijn voorkeur draagt en niet meer dan dat. Anders heb ik geen idee over wie het kan worden, 't seizoen is nog niet begonnen, dus kan je er moeilijk een naam op plakken.

Martin

Ik heb zo'n flauw voorgevoel dat het Montoya gaat worden.
Daar gok ik op.


razzle_dazzle

Ik heb op Schumacher gestemd, logische keuze lijkt me  :). Ik hoop wel op een spannend seizoen tussen hem Raikkonen en Fisico  8).

Roel

Citaat van: razzle_dazzle op 19 februari 2005 - 19:18:53
Ik heb op Schumacher gestemd, logische keuze lijkt me  :). Ik hoop wel op een spannend seizoen tussen hem Raikkonen en Fisico  8).

Ik kies voor Raikkonen, maar ik hoop ook dat Fissi Alonso om de oren gaat rijden, vraag me niet waarom...
God save Mclaren

The Iceman

Heb op Kimi gestemd. Vermoed dat Mclaren een snelle en betrouwbare wagen gaat hebben in 2005. Kimi gaat Montoya zwarte sneeuw laten zien in 2005. Al verwacht ik ook veel van Renault, die denk ik de verrassing van het seizoen gaan worden.

Doefie

Coulthard natuurlijk  ;D ;)

Ik hoop Räikkönen, Fisichella of Villeneuve, maar vrees dat het Schumacher zal worden.

The Lion

MS, wie anders?
Williams gaat ook wel wat winnen, misschien Venus morgen al.  ;)
Look at me: I worked my way up from nothing to a state of extreme poverty. (Marx Groucho)

Eric

Citaat van: The Lion op 20 februari 2005 - 02:23:52
MS, wie anders?
Williams gaat ook wel wat winnen, misschien Venus morgen al.  ;)

;D ;D ;D

opvallend dat er nog niemand heeft gekozen voor Alonso "het wonderkind"  ;D ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 20 februari 2005 - 07:19:39
Citaat van: The Lion op 20 februari 2005 - 02:23:52
MS, wie anders?
Williams gaat ook wel wat winnen, misschien Venus morgen al.  ;)

;D ;D ;D

opvallend dat er nog niemand heeft gekozen voor Alonso "het wonderkind"  ;D ;)
zo een wonder is hij in mijn ogen al lang niet meer, en volgens mij gaat de renault het ook niet helemaal aankunnen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002 op 20 februari 2005 - 08:56:53
Citaat van: Eric op 20 februari 2005 - 07:19:39
Citaat van: The Lion op 20 februari 2005 - 02:23:52
MS, wie anders?
Williams gaat ook wel wat winnen, misschien Venus morgen al.  ;)

;D ;D ;D

opvallend dat er nog niemand heeft gekozen voor Alonso "het wonderkind"  ;D ;)
zo een wonder is hij in mijn ogen al lang niet meer, en volgens mij gaat de renault het ook niet helemaal aankunnen.

Vind ook niet echt iets aan Alonso hoor. De hype was groter dan hij, net als bij Button, Massa en Sato.

Rippie

Citaat van: DoefieF1 op 20 februari 2005 - 10:57:13
Citaat van: Schumi 2002 op 20 februari 2005 - 08:56:53
Citaat van: Eric op 20 februari 2005 - 07:19:39
Citaat van: The Lion op 20 februari 2005 - 02:23:52
MS, wie anders?
Williams gaat ook wel wat winnen, misschien Venus morgen al.  ;)

;D ;D ;D

opvallend dat er nog niemand heeft gekozen voor Alonso "het wonderkind"  ;D ;)
zo een wonder is hij in mijn ogen al lang niet meer, en volgens mij gaat de renault het ook niet helemaal aankunnen.

Vind ook niet echt iets aan Alonso hoor. De hype was groter dan hij, net als bij Button, Massa en Sato.
En Kimi   ::)

Ik vrees dat Schumi weer eens wereldkampioen gaat worden. Werd natuurlijk ook wel weer eens tijd, hij is al maanden geen wereldkampioen meer geworden...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

 ;D ;D

Ik heb ook op MS gestemd, maar ik geef Kimi hoe langer hoe meer kans...