Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 19 februari 2005 - 09:45:07

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Michael Schumacher
22 (51.2%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Kimi Raikkonen
13 (30.2%)
Juan-Pablo Montoya
4 (9.3%)
Fernando Alonso
1 (2.3%)
Giancarlo Fisichella
1 (2.3%)
Mark Webber
1 (2.3%)
Iemand anders
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 34

phil69

Nu begin ik toch serieus te twijfelen in D.C..
Hij beweerd nu dat hij zeker geen wereldkampioen zal worden.
Ik kan niet meer volgen. ???

Eric

Citaat van: Phil69 op 21 februari 2005 - 14:11:40
Nu begin ik toch serieus te twijfelen in D.C..
Hij beweerd nu dat hij zeker geen wereldkampioen zal worden.
Ik kan niet meer volgen. ???

Nu hij zegt dat hij geen wereldkampioen gaat worden zullen we hem bovenaan ons lijstje moeten plaatsen... ;D

dj Peter

Jaja......als hij dàt gezegd heeft, hou hem dan maar goed in de gaten!  ;)

Juan Pablo

Citaat van: Roel op 19 februari 2005 - 19:23:34
Citaat van: razzle_dazzle op 19 februari 2005 - 19:18:53
Ik heb op Schumacher gestemd, logische keuze lijkt me  :). Ik hoop wel op een spannend seizoen tussen hem Raikkonen en Fisico  8).

Ik kies voor Raikkonen, maar ik hoop ook dat Fissi Alonso om de oren gaat rijden, vraag me niet waarom...

true

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Vulture

Gestemd op MS. Waarom?
Ik hoop dat het een spannend seizoen wordt, dat er om de plaatsen gestreden wordt, ook door Ferrari. Schumi is 'de grootste ooit' zeggen ze, dat hij het dit jaar dan een keer laat zien door te strijden ipv locomotief te spelen voor de trein die achter hem komt...
Dan pas gun ik hem het WK  :)
Close The World, Open The Next..

Amateur

CitaatIk heb zo'n flauw voorgevoel dat het Montoya gaat worden.
;D :D ; ;D ;D ;D
Favoriet: Michael Schumacher.  En ik verwacht dat het dit jaar een héél spannende strijd wordt, zodat niemand zal te klagen hebben.
Tweede keuze: Kimi, omdat ik hem graag vooraan (tweede dan) zie rijden, eigenlijk wel sympatiek vind en, op Barri na, de enige is van de toprijders die ik het zie doen.

dj Peter

#21
Vreemd dat Barrichello tot hiertoe geen enkele stem haalt en rijders als Webber en Fisichella wel, waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat deze piloten niet in staat zijn de titel te veroveren.Waarom niet? Eén stem voor "iemand anders"....wie zou dat dan zijn? Albers? Karthikean?  ........:D

lieven

na veel wikken en wegen heb ik eindelijk beslist om deze ondankbare taak op mij te nemen, ik wil wel wereldkampioen wordeni n de F1
wie steunt mij? :D

Sinister -D-

#23
Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 12:55:46
Vreemd dat Barrichello tot hiertoe geen enkele stem haalt en rijders als Webber en Fisichella wel, waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat deze piloten niet in staat zijn de titel te veroveren.Waarom niet? Eén stem voor "iemand anders"....wie zou dat dan zijn? Albers? Karthikean?  ........:D

Ik heb op Fisico gestemd meer uit ''hoop'' dan uit realisme. Die jongen verdient gewoon een goede auto, gewoon om de andere topteams te laten zien dat ze zo stom zijn geweest om 'm niet al jaren terug te hebben gecontracteerd.

En Barrichello Wk  :D Ja als de situatie zich voordoet zoals '99, en dan nog zou die 't niet worden. En dat zeg ik niet omdat ik 'm een slechte rijder vind.........

The Iceman

Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 12:55:46
Vreemd dat Barrichello tot hiertoe geen enkele stem haalt .
Hoe zou dat komen ???? Misschien als ze deze poll nog eens houden mocht Schumacher, het is niet te hopen voor hem, niet kunnen deelnemen aan het WK 2005.  :)

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 24 februari 2005 - 12:55:46
Vreemd dat Barrichello tot hiertoe geen enkele stem haalt en rijders als Webber en Fisichella wel, waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat deze piloten niet in staat zijn de titel te veroveren.Waarom niet? Eén stem voor "iemand anders"....wie zou dat dan zijn? Albers? Karthikean?  ........:D

hehe simpel.
Barrichello mag niet, de rest wel!! ;)

dj Peter

Ge haalt mijn bericht uit zijn context als ge alleen die zin leest natuurlijk.Ik weet ook wel dat Rubens de nummer twee is bij Ferrari,maar daar ging het niet over.





David Coulthard wordt wereldkampioen!   (de vraag is: in welke raceklasse? )
:P

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 26 februari 2005 - 15:25:53
Ge haalt mijn bericht uit zijn context als ge alleen die zin leest natuurlijk.Ik weet ook wel dat Rubens de nummer twee is bij Ferrari,maar daar ging het niet over.





David Coulthard wordt wereldkampioen!   (de vraag is: in welke raceklasse? )
:P

Tjah, hij mocht tenminste. Je zit in een werldje waar je de beste wil zijn en wereldkampioen wil worden. Jammer dat er iemand die droom wordt afgenomen. Waar doe je het dan nog voor?

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 26 februari 2005 - 16:50:44
Tjah, hij mocht tenminste. Je zit in een werldje waar je de beste wil zijn en wereldkampioen wil worden. Jammer dat er iemand die droom wordt afgenomen. Waar doe je het dan nog voor?
David, Let Mika pass for ze championship...

dj Peter

Citaat van: Tim C op 26 februari 2005 - 19:35:52
Citaat van: Mikacouli op 26 februari 2005 - 16:50:44
Tjah, hij mocht tenminste. Je zit in een werldje waar je de beste wil zijn en wereldkampioen wil worden. Jammer dat er iemand die droom wordt afgenomen. Waar doe je het dan nog voor?
David, Let Mika pass for ze championship...
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Dit wordt weer zo'n eindeloze discussie.En daar draait het altijd op uit.Mij niet gezien hoor.