Kim clijsters' comeback

Gestart door Roel, 16 februari 2005 - 22:23:46

« vorige - volgende »

Roel

Tot nu toe gaat het aardig, net Petrova uitgeschakeld.

ik had nooit gedacht dat ze nog zou terugkomen. ze moet het niet meer voor de centen doen én is al nummer 1 geweest. Deze comeback verdient alvast mijn bewondering en respect
God save Mclaren

Supermariobros

Daar heb je zeker gelijk in, maar topsport is keihard en zeker wanneer je langdurig geblesseerd geweest bent.
Toch bereikt ze niet meer de top volgens mij, vandaag of morgen speelt ze tegen V. Williams, ze zal verliezen, maar het belangrijkste is nu dat ze weer zonder blessures kan spelen en opklimmen naar een betere ranking.

Racegirl

Ben gisteren de hele dag gaan kijken:

1) Schnyder - Pin
2) Williams - Razzano
3) Schaul - Callens
4) Clijsters - Petrova
5) Golovin - Safina

Venus was impressionant en Clijsters liet af en toe haar oude tennis weer eens zien! Leuke match, goede sfeer.

Echt een aanrader die Diamond Games  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Clijsters is goed bezig, bijna weer op topniveau. Venus zal echter wel nog iets te hoog gegrepen zijn, spijtig genoeg.

Zal Clijsters na de Diamond Games nog zakken op de wereldranglijst? Ze is titelverdedigster en dus doet ze het minder goed dan vorig jaar (waarschijnlijk). Maar ze heeft als nummer 89 wel de nummer 12 uitgeschakeld...

Scuderia Ferrari

Ik moet zondag werken in Ahoy'. Terwijl alle vrouwen in A'werpen tennissen, tennist de mannen wereldtop, afgezien van Roddick, in Rotterdam :D

razzle_dazzle

Ze is nog jong, heeft nog veel honger en het talent zal niet verdwenen zijn. Op Roland Garros zal ze er terug staan.  ;)

Bjorn

Citaat van: Racegirl op 17 februari 2005 - 13:49:15
Ben gisteren de hele dag gaan kijken:

1) Schnyder - Pin
2) Williams - Razzano
3) Schaul - Callens
4) Clijsters - Petrova
5) Golovin - Safina

Venus was impressionant en Clijsters liet af en toe haar oude tennis weer eens zien! Leuke match, goede sfeer.

Echt een aanrader die Diamond Games  8)

Ik was dinsdagavond van de partij. Door Proxiclub (zoals zovelen denk ik) als VIP uitgenodigd. Drank en eten a volenté en ondertussen natuurlijk ook tennis kijken. Spijtig genoeg waren het twee héél flauwe matchen, niets van spanning. Heb ik dan maar een beetje gezwaaid naar een lijnrechter, die kende ik toch  :D
Morgenavond ga ik terug naar Antwerpen. Ik hoop een mooie halve finale te zien.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

JVA

Helaas dit jaar niet gaan kijken, maar dit had vooral te maken met de blessure van Clijsters. Als ze volgend jaar meedoet, en ik weet het lang genoeg op voorhand, ga ik zeker terug, want het is een aanrader. En geluk moet je altijd hebben, maar als je dan al eens een topmatch ziet is het echt de moeite.

PS: De finale was echt van hoogstaand niveau. En zeker toen Williams op haren donder kreeg...  :-[ :-[

Racegirl

Clijsters terug in top 100 !

Ze speelt vanavond de halve finale op de Indian wells tegen Dementieva!  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Schumi nr1

Spreek nu maar van de finale tegen Davenport! :)

Supermariobros

Wat ze ook doet tegen Davenport, ze heeft bewezen dat ze helemaal terug is.
Knap toch hoor, haar come back.

Bjorn

Alleen nu te hopen dat die pols het blijft houden... Hopelijk kan ze ineens winnen ook tegen Davenport.  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Lord_Skul

om wa uur spelen ze eigelijk vanavond ?

Supermariobros

Citaat van: Lord_Skul op 19 maart 2005 - 19:24:33
om wa uur spelen ze eigelijk vanavond ?

21u. Belgische tijd, ze geven het uit in uitgesteld relais op Canvas om 22u. 30

Lord_Skul

allé, ze heeft gewonnen
ik was aan't zien op eurosport