Verliefd op je arts of hulpverlener?

Gestart door Luca, 04 februari 2005 - 14:09:06

« vorige - volgende »

Luca

Was je ooit verliefd op je dokter, fysiotherapeut of andere hulpverlener? Of ben je dat nog steeds?

Laat het ons weten. Het maakt niet uit of de liefde is beantwoord of niet.

Zelf was ik een jaar geleden verliefd op mijn fysiotherapeute, een bloedmooie vrouw.
Jammer dat ik maar zeven behandelingen kreeg van haar.
Ze ging op vakantie en kreeg een dikke kerel als vervanger.
Ik heb haar nooit meer terug gezien.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

daan

Ik heb die mensen (nog) niet nodig gehad, dus ik kan er niet veel over zeggen ;)

Scuderia Ferrari

Ik heb dat nooit. Komt vaak omdat dat soort mensen vaak wat ouder zijn dan ik (na 6 jaar basisarts, daarna nog minimaal 4 jaar studeren), dus vooraleer je ze eenmaal ontmoet.... :roll:

Alan Blues

Mijn vroegere tandarts... Toffe en bloedmooie madam. Ging elk jaar pinten tappen tijdens het festival van Werchter....

Mmmm... Een oude wonde is weer open gegaan... ;)

Jasper

Een kinesist heb ik nog nooit nodig gehad, onze huisarts is een man, een andere dokter waar ik soms naartoe ga is mijn peter (ook nonkel), mijn tandarts is mijn meter (tante), mijn trainer is een man van in de 40... Je snapt het. :P En leraars zijn nu niet echt een volk om een oogje op te hebben he Jos. :lol:

Ruud

Ik heb een mannelijke huisarts die bijna gepensioneerd is, nou niet bepaald een reden om een bezoekje extra te brengen :lol:

Martin

Oh, mijn tandartsassistente mag er wel zijn.
Soms hangt ze zo over je heen dat ze je bijna aanraken......
En ze zijn haar borsten.....

Voor mij geen straf om naar de tandarts te gaan.

JVA

Citaat van: JasperEen kinesist heb ik nog nooit nodig gehad, onze huisarts is een man, een andere dokter waar ik soms naartoe ga is mijn peter (ook nonkel), mijn tandarts is mijn meter (tante), mijn trainer is een man van in de 40... Je snapt het. :P En leraars zijn nu niet echt een volk om een oogje op te hebben he Jos. :lol:

Ik ben geen pedofiel Jasper!!!  :lol:  :lol:

Supermariobros

Toen ik zo'n 10 jaar geleden voor lange tijd in het ziekenhuis lag, was er een bloedmooie verpleegster, ik werd er meteen verliefd op.
Ze was vriendelijk en altijd goed gehumeurd, Lindsay heette ze.
Wanneer ik naar een andere afdeling overgeplaatst werd, was ik wel wat triest omdat ik ze niet meer zou zijn.
Af en toe denk ik er nog eens aan  snif snif snif

razzle_dazzle

Verliefd nooit maar kheb wel al enkele leraressen/docenten gehad die wel is op mijne bever mochten komen zitten... :lol:

Bjorn

Citaat van: razzle_dazzleVerliefd nooit maar kheb wel al enkele leraressen/docenten gehad die wel is op mijne bever mochten komen zitten... :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Dat is wel rechtuit!  8)  :D
De Mens: In Het Gras![/color]

Jakke Jr

Citaat van: Martin op 04 februari 2005 - 21:32:56
Oh, mijn tandartsassistente mag er wel zijn.
Soms hangt ze zo over je heen dat ze je bijna aanraken……
En ze zijn haar borsten.....

Voor mij geen straf om naar de tandarts te gaan.
Waar is die tandarts???  :P 8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"