Alcohol bij jongeren

Gestart door Doefie, 03 februari 2005 - 18:24:47

« vorige - volgende »

MS Fan

Citaat van: Jasper
Citaat van: DoefieF1En als ge na een dessert al zat zijt zou ik toch maar best van de alcohol afblijven  :?
Pardon, ik had toen (was met Kerstmis en mijn grootouders trakteerden, die komen niets tekort, vandaar...) bij de aperitief een glas champagne gedronken, tijdens het eten pakweg 2 glazen wijn, en dan oude porto (sterke drank) in een dessert, ik zou voor minder zat zijn zenne... En na 1 Leffe voel ik lichtjes mijn hoofd (is omdat ik niet veel gewoon ben), maar dan is het echt niet zo dat ik dan niet kan nadenken of zo, want ik heb al enkele keren gemakkelijk mijn huiswerk gemaakt na een pint.

Ge weet toch dat als ge op jeugdige leeftijd veel drinkt, ge dan niet meer groeit  :lol:  :lol:  8)  8)
A sick mind is a true delight ...

Mikacouli

Citaat van: Jasper
Citaat van: DoefieF1En als ge na een dessert al zat zijt zou ik toch maar best van de alcohol afblijven  :?
Pardon, ik had toen (was met Kerstmis en mijn grootouders trakteerden, die komen niets tekort, vandaar...) bij de aperitief een glas champagne gedronken, tijdens het eten pakweg 2 glazen wijn, en dan oude porto (sterke drank) in een dessert, ik zou voor minder zat zijn zenne... En na 1 Leffe voel ik lichtjes mijn hoofd (is omdat ik niet veel gewoon ben), maar dan is het echt niet zo dat ik dan niet kan nadenken of zo, want ik heb al enkele keren gemakkelijk mijn huiswerk gemaakt na een pint.

Het is niet als je zat bent dat je niet meer kunt nadenken eh  :twisted:
Kan er soms beter door denken :D

En doefie, the same here :wink:
Buiten stella, ik hou me liever aan carlsberg, maar stella drink ik ook wel graag.
Al moet ik zeggen dat ik minder en minder bier begin te drinken. Elk weekend ga ik naar een discotheek en daar een pint drinken is heel ongewoon. Daarmee dat ik altijd dan wodka redbull en Gin-gini drink. Meestal kom ik er niet buiten zonder er 20 gedronken te hebben. :oops: Maar het voelt dan ook anders aan dan bier drinken, oef :o