De Alfa 157

Gestart door Roel, 01 februari 2005 - 16:43:42

« vorige - volgende »

Roel

Ze kennen er daar toch wat van hoor bij Alfa...



Pfff ik weet nu al welke mijn merk van auto wordt als ik later veel centjes verdien!
Ik moet alleen nog kiezen tussen de 147,157 en de GT  :lol:

Dank u Alfa om tussen de grijze massa toch nog pareltjes te ontwerpen...!
God save Mclaren

Roel







Omdat ik er geen genoeg van krijg...
God save Mclaren

Eric

mooi...maar het kon beter.

Roel

Citaat van: ericmooi...maar het kon beter.

verklaar u nader  :D
God save Mclaren

Eric

ik kan het niet uitleggen...de wagen mist iets :oops:

Ruud

Citaat van: ericik kan het niet uitleggen...de wagen mist iets :oops:
Ja, een vrijstelling van de kentekenplicht :lol:

Maar zonder gekheid, alweer een mooi Alfa. Op het oog eenvoudige lijnen, maar daardoor erg elegant en toch met een tikje agressiviteit :)

Supermariobros

Het is in ieder geval een wagen die gezien mag zijn hoor  :wink:

Mikacouli

Ik heb het nooit echt gehad voor alfa romeo. Ik weet niet, ze lijken en zijn niet betrouwbaar.
De enigste mooie alfa voor mij is de 147.
Maar hij is niet lelijk.
Volg een beetje de mening van Eric.

Schumi nr1

Het uiterlijk van Alfa Romeo heeft mij nog nooit aangesproken, over de rest kan ik niet oordelen :)

daan

Ik vind het een leuke wagen om zo te zien. Maar ik denk dat je hem gauw zat zal zijn...

Roel

Ik denk dat de cliché's over Alfa toch moeten herzien worden hoor.
Zeker en Vast nu de fiat groep nauw zal samenwerken met General Motors.

En er zullen wel Alfa's met prullen zijn, maar ja die verhalen worden dan weer benadrukt en uitvergroot, in tegenstelling tot diezelfde situatie met een BMW of Mercedes, dan gaat het de 'doofpot' in en wordt het beschouwd als een uitzondering op de regel... Zo is het gewoon.
Als ik me niet vergis, is hier ook een forummer met veel ambetantigheden aan zijn gloednieuwe BMW, maar dat wordt vaker met de mantel deliefde bedekt.

Maar ik kan me goed verzoenen wanneer ze zeggen dat mensen die alfa rijden meer beroep doen op emotie dan op de ratio... nochtans zegt de slogan van de GT: Mooi zijn volstaat niet, dus ik blijf erin geloven ;-)
God save Mclaren

MS Fan

Wat dan te denken van deze nieuwe Alfa Romeo, de Brera? Opvolger van de GTV.





Bron foto's + meer info -> http://www.auto55.be/content/page.php?id=3904
A sick mind is a true delight ...

Roel

De Brera is al een tijdje voorgesteld, als prototype weliswaar,ik dacht dat ik hem ergens in 2003 heb gezien op het internet.
Mooi van Alfa dat ze hem echt hebben gebruikt in de nieuwe 157 en de "nieuwe GTV" en later ook de "Spider"= Brera en Brera cabrio

De specificaties en de vormgeving van de 'eerste' Brera waren echt wel een pak forser te noemen dan de 'nieuwe' Brera, maar het blijft genieten!

Het prototype:





God save Mclaren

dj Peter

#13
8)  verry cool  8)  Ik vind hem bloedmooi, vooral in't rood  ::)