Belg in de F1?

Gestart door Rush, 26 januari 2005 - 12:25:47

« vorige - volgende »

Rush

Rijdt er eigenlijk een belg mee dit jaar in de F1.
De hollanders zijn weer aanwezig daar, maar blijkbaar geen belg. :(

Doefie

Welkom  :wink: (1x klikken is genoeg hoor)

Bas Leinders rijdt nog F1. Geen races maar hij rijdt er wel.

Amateur

CitaatBas Leinders rijdt nog F1. Geen races maar hij rijdt er wel.
:?:
Waar haal je die informatie vandaan?  Hopen doe ik het ook, maar..... :(

Doefie

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P5846_0_1_0

Sorry, was een woordje vergeten. Hij rijdt waarschijnlijk nog F1.

Bruno

Je moet toegeven dat de Hollanders het nog zo slecht niet doen:

:wink:

Ben ns benieuwd hoe een belg het zou doen als er ooit nog ns 1tje terug meedoet.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alan Blues


JVA

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Verstappen met weer maar eens een goede start. Waarschijnlijk weinig benzine aan boord... :lol:

Jasper

:lol: :lol: :lol:

Chauffeur in de 30ste ronde: "Hé, hier zijn we precies al een keer geweest! We rijden in rondjes! Waar is de camping?"

Scuderia Ferrari

:lol: :lol: :lol:
Beginnen jullie ook al met campers? Beetje afgezaagd :P ;) ;)

Alan Blues

Citaat van: Scuderia Ferrari:lol: :lol: :lol:
Beginnen jullie ook al met campers? Beetje afgezaagd :P ;) ;)

Nee. :)

Bruno

Tja, sorry.

Kon het niet laten, maar dat neemt niet weg dat er wel een Nederlander aan een f1 stuurtje mag draaien en meer dan waarschijnlijk dit jaar geen belg... :cry:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Scuderia Ferrari

Citaat van: BrunoTja, sorry.

Kon het niet laten, maar dat neemt niet weg dat er wel een Nederlander aan een f1 stuurtje mag draaien en meer dan waarschijnlijk dit jaar geen belg... :cry:
Maak je niet druk ;)
Vorig jaar zaten wij met dat probleem ;)

dj Peter

Eerlijk gezegd had ik van de Hollanders toch liever Verstappen teruggezien. Anderzijds moet ik wel zeggen:tijd voor de jongere generatie, ik weet dat Albers DTM gereden heeft, maar meer weet ik er ook niet van. Als die jongen dezelfde mooie dingen laat zien als Jos destijds,dan zit het wel snor.

Ruud

Ach ja, en dan nog rijdt die Nederlander in de achterste regionen. Veel verschil maakt het niet.

@Saffier: Albers heeft mooie dingen laten zien in het DTM. Eén keer haalde hij in de eerste bocht van de Nurburgring (die hairpin) twee man vanuit een hele gave slipstream buitenom in, dat was echt een ontzettend stoere actie :shock:

Of hij dat soort dingen in de Formule 1 ook kan laten zien? Dat valt te betwijfelen met een Minardi...

Doefie

Citaat van: Ruud@Saffier: Albers heeft mooie dingen laten zien in het DTM. Eén keer haalde hij in de eerste bocht van de Nurburgring (die hairpin) twee man vanuit een hele gave slipstream buitenom in, dat was echt een ontzettend stoere actie :shock:

Of hij dat soort dingen in de Formule 1 ook kan laten zien? Dat valt te betwijfelen met een Minardi...

Dat valt gewoon serieus te betwijfelen, al reedje met een Ferrari. DTM en Formule 1 is een levensgroot verschil, het is niet omdat je daar kampioen wordt dat je punten gaat halen in de Formule 1 he...