Wat gebeurde er eerder op.....

Gestart door Alan Blues, 26 januari 2005 - 01:42:35

« vorige - volgende »

Martin

Terug van weggeweest.
De site waar ik dit nieuws pluk was even uit de lucht.


Martin

Doe ik het voor Jan Lul of word het ook gelezen?
Er zit namelijk best wat tijd in. ::)

IVY440

Ik lees het iig elke dag. Trouwens vandaag dat detail over Merzario, fijn om weten. Zo'n dingen houden mij ook bezig.
Als er nu al veel tijd in kruipt, durf ik het bijna niet te vragen om bij "Rijder X wint GP in jaar y" wat meer uitleg te geven over de race. Bv volledig podium, verschillen, opmerkelijke feiten tijdens race. Daar gaat nog meer tijd in kruipen :-[

Supermariobros

Citaat van: Martin op 11 maart 2005 - 01:20:42
Doe ik het voor Jan Lul of word het ook gelezen?
Er zit namelijk best wat tijd in. ::)

Ik lees het ook elke dag, goed werk trouwens  ;)

Martin

Citaat van: IVY440 op 11 maart 2005 - 10:12:00
Ik lees het iig elke dag. Trouwens vandaag dat detail over Merzario, fijn om weten. Zo'n dingen houden mij ook bezig.
Als er nu al veel tijd in kruipt, durf ik het bijna niet te vragen om bij "Rijder X wint GP in jaar y" wat meer uitleg te geven over de race. Bv volledig podium, verschillen, opmerkelijke feiten tijdens race. Daar gaat nog meer tijd in kruipen :-[

De winnaars staan toch ook allemaal vermeld.

Martin

Ik kan wel bij het plaatsen van de winnaars de podium plaatsen gaan bijschrijven.

Dat gaat in een moeite door.
Als ik het vergeet moet je me er nog eens herrineren.
Mijn korte termijn gegeugen is als een vergiet.
Alles loopt er door.

IVY440

Oke Martin, thanx voor al de moeite die je erin steekt.  ;) :-*

Martin

#37
He, staat ook iets beter ,een iets voller bericht.
Zet het circuit er ook bij. 8)
Goeie tip. ;)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Alan Blues op 27 januari 2005 - 01:23:15

Ik denk niet dat het in Nederland te ontvangen is. Als je hier over de taalgrens rijdt, ben je Radio1 al kwijt...  :roll:  :roll:  Nationale Radio!!!!België...  :roll:

Met een wereldontvanger kan je 927 op de middengolf ontvangen over de hele wereld...
Zo heb ik 2 jaar geleden in Spanje het competitiebegin gevolgd van de Eerste klasse :)
Kan je haarfijn luisteren naar 927, wat als het geen voetbal is, enorm overeenkomt met Radio 1.

kenny

op vandaag staat:

Twaalf jaar geleden won Ayrton Senna de openingsrace van het seizoen 1993. In zijn thuisland Brazilië was hij in zijn McLaren-Ford sneller dan Damon Hill, Michaël Schumacher, Johnny Herbert, Mark Blundell en Alessandro Zanardi.

wil niet lastig doen Maar Brazilie was de 2e race van het jaar... Zuid-afrika was de openingsrace ;-)


:)
k.


Doefie

Citaat van: kenny op 28 maart 2005 - 23:03:27
op vandaag staat:

Twaalf jaar geleden won Ayrton Senna de openingsrace van het seizoen 1993. In zijn thuisland Brazilië was hij in zijn McLaren-Ford sneller dan Damon Hill, Michaël Schumacher, Johnny Herbert, Mark Blundell en Alessandro Zanardi.

wil niet lastig doen Maar Brazilie was de 2e race van het jaar... Zuid-afrika was de openingsrace ;-)


:)
k.

Oeps, sorry, mijn fout. 't is omdat Brazilië zolang de openingsrace was dat het wat automatisch was neergeschreven... :-[