dada Jordan, Welkom Midland F1.

Gestart door Mikacouli, 24 januari 2005 - 13:44:16

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: SaffierFMZolang de F1 bestaat is het al een komen en gaan van teams. Ik vind het ook zonde dat een sympathiek team als Jordan  moet verdwijnen, maar toch nog liever een overname dan een bankroet (zie Prost). De volgende zal inderdaad Minardi zijn, hopelijk vindt men ook tijdig een overnemer.
Sinds de komst van de grote automerken is de misérie begonnen, althans voor de privéteams.

Automerken als Honda, Ferrari, Mercedes, Ford, enz... reden al van 1960 en láng daarvoor mee, dus daar zal het niet echt aan liggen. Het is gewoon één groot-mediageil-geldeisend-big business-gedoe geworden tegenover 20 jaar geleden. Dat heeft de doodsteek gegeven.

Maar de Formule 1 heeft hetzelfde als overal in de wereld: de economie gaat sterk achteruit en wie geld in overvloed heeft zal blijven. De rest ... tja, die hebben pech. Jammer.

Net zoals de Dakar. Waar is de tijd dat er nog piloten meededen met een Roll's Royce of een 2PK...  :?

Jasper

Dus Midland F1 wordt geen nieuw team in 2006, maar neemt vanaf 2005 Jordan over? Weer twee wagens minder. :(

Doefie

Citaat van: JasperDus Midland F1 wordt geen nieuw team in 2006, maar neemt vanaf 2005 Jordan over? Weer twee wagens minder. :(

Ja, maar de naam Jordan wordt nog behouden. In 2006 wordt dan ook de naam vervangen door Midland F1.

In 2006 komt er wel nog Dubai F1 bij, niet vergeten. Dus hopelijk blijven we dan wél terug met 22 wagens.

Tim C

Ondertussen hebben verschillende mensen, waaronder Mark Smith, het zinkende Jordan schip verlaten...

Geen goed nieuws voor het laatste seizoen van het team..

KVDracer

Volgens mij gaan er heel veel Jordan verlaten om het feit dat hij zijn team verkocht heeft en zo het laatste Rock'n'Roll team uit de F1 is verdwenen. Nu is er bijna geen enkel team meer met een eigen karakter.

dj Peter

Zeg dat wel... :cry:
k'heb Jordan altijd al één van de sympathiekste teams gevonden van heel de grid. In mijn ogen alwéér een slachtoffer van de automerken die zich in de F1 werken.Zo zie ik het.