Tijdje zonder

Gestart door Racegirl, 22 januari 2005 - 17:15:11

« vorige - volgende »

Racegirl

Amai dat doet raar  :shock:
Ben ik verslaafd?

Dit kreeg ik te zien

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database: Wij proberen dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen! Op dit moment zijn er teveel gebruikers die van onze database gebruik maken en de database is momenteel overladen. Wij doen wat we kunnen om de capaciteit zo snel mogelijk uit te breiden!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

En het is de eerste keer dat jij die error krijgt? Dan heb je toch al wel geluk gehad hoor. ;)

Volgens mij wil dit zeggen dat er teveel volk op het forum zit, of op alle forums van phpBB2, weet ik wat.

Ferrari 2010

Citaat van: JasperEn het is de eerste keer dat jij die error krijgt? Dan heb je toch al wel geluk gehad hoor. ;)

Volgens mij wil dit zeggen dat er teveel volk op het forum zit, of op alle forums van phpBB2, weet ik wat.
Op dit forum alleen zou ik betwijfelen, er heeft al eens 93 man tegelijk opgezeten, lijkt me niet dat dit daarstraks geƫvenaard is. En aan alle fora te zamen kan het ook niet liggen denkik, aangezien een forum op je eigen webspace staat.
Gewoon toeval waarschijnlijk :):)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het forum staat inderdaad op eigen webspace, maar misschien moeten er wel scripts gerund worden die niet op eigen webspace staan. Ik weet het niet...

Bart VD

Vermoedelijk gaat het om connecties naar de database die blijven "openliggen" na gebruik.  Het aantal van die connecties dat tegelijk kan openliggen is beperkt, en op den duur krijg je dus errors.
This space for rent

Tim C

ding ding ding! Correct antwoord!

Jasper

Dus met andere woorden: mensen die niet uitloggen? Want ik log nooit uit, ik laat me ingelogd zodat ik dat neit telkens opnieuw moet doen.