Waaraan ergeren jullie je ?

Gestart door Ramses, 07 december 2004 - 11:36:03

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: BrunoIk erger me als ik lees dat een bepaalde waalse politica zich "versprak" toen ze zei dat de 300.000€ renovatie kosten voor een heel gebouw was terwijl dit eigenlijk alleen voor haar kabinet was.

Dit terwijl er een hele hoop walen zijn die zien dat hun school of andere instelling niet gerenoveerd word omdat er niet genoeg geld beschikbaar zou zijn. :!:


Na onderzoek van haar partijgenoten bleek dat het bedrag niet echt overdreven was maar best gegrond, een vergadertafel van +- 6.000€ moet kunnen, een volledige badkamer die ongeveer die prijs kostte ook.

Even verduidelijken 6.000€ = ongeveer 240.000 oude belgische franken en 300.000€ ongeveer  1.200.000 frankskes...
 
Zoals ik al elders schreef -> en de brave burger, die betaalt maar lekker voor een ander zijn geklungel.  :cry:
effe verbeteren, 300.000€ is gelijk aan 12.000.000  :lol:  :wink:

Bruno

Citaat van: eric
Citaat van: BrunoIk erger me als ik lees dat een bepaalde waalse politica zich "versprak" toen ze zei dat de 300.000€ renovatie kosten voor een heel gebouw was terwijl dit eigenlijk alleen voor haar kabinet was.

Dit terwijl er een hele hoop walen zijn die zien dat hun school of andere instelling niet gerenoveerd word omdat er niet genoeg geld beschikbaar zou zijn. :!:


Na onderzoek van haar partijgenoten bleek dat het bedrag niet echt overdreven was maar best gegrond, een vergadertafel van +- 6.000€ moet kunnen, een volledige badkamer die ongeveer die prijs kostte ook.

Even verduidelijken 6.000€ = ongeveer 240.000 oude belgische franken en 300.000€ ongeveer  1.200.000 frankskes...
 
Zoals ik al elders schreef -> en de brave burger, die betaalt maar lekker voor een ander zijn geklungel.  :cry:
effe verbeteren, 300.000€ is gelijk aan 12.000.000  :lol:  :wink:


Stik, weeral wat te snel geweest. Bedankt.

Hopelijk zijn de meesten de post nog niet gepasseerd met de gedachte dat 1.200.000 nog niet zo veel is.  :wink:

Reken maar eens uit wat je met die 12.000.000 al kan doen. Serieuze "renovatie" lijkt me. Dat in een tijd waar je niks anders hoort dan bedrijven die in faling gaan of wegtrekken naar landen waar het goedkoper produceren is.

Van ergeren gesproken.  :cry:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

dj Peter

Ik eger me aan het feit dat zowat de hele wereld plotseling bereid is geld te storten om de Tsunami-slachtoffers te helpen (gelukkig maar) terwijl  er al tientallen jaren hongersnood heerst in een ander werelddeel...

Bruno

Citaat van: SaffierFMIk eger me aan het feit dat zowat de hele wereld plotseling bereid is geld te storten om de Tsunami-slachtoffers te helpen (gelukkig maar) terwijl  er al tientallen jaren hongersnood heerst in een ander werelddeel...

Ik erger me eraan dat we nu ineens zouden moeten bewijzen dat we beter zouden kunnen dan een ander door meer procentueel meer geld te storten dan een ander land.
Ik heb al direkt na de ramp mijn duit in het zakje gedaan nietegenstaande ik gedurende het jaar regelmatig stort voor het goede doel.
Ik hoef er ook niet mee te pronken, doe het niet omdat het fiscaal aftrekbaar is en zal het zeker niet doen omdat ik persé moet bewijzen dat ik meer dan de rest kan/wil geven...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno