Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

sledge

De sidepods zijn standaard sidepods, er zit gewoon zo'n vleugeltje voor, net zoals bij Jordan. Alleen is de foto zodaning genomen dat het lijkt alsof de sidepods er vreemd uitzien  ;)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Citaat van: Jasper op 14 februari 2005 - 19:20:19Doefie: Sato is ook ne Jap he.  ;D En waarom zou je je moeten bukken in die overall? Die dingen worden gemaakt voor twee houdingen: staan en half liggend in de wagen. Als die rijders rondlopen in de pits, hebben die die overall toch half uit. En bij zo'n losse overall zit je met allemaal plooien in de cockpit, ik denk toch dat dat daar redelijk strak zit. En een hele race met een geplooide broek tegen je been gedrukt zitten, nee danku...

Je kan je voor alles bukken he. Ge moet u maar is een klein beetje voorover buigen en strakke dingen beginnen al goed te spannen. Tja, ieder zijn voorkeur zeker  ;)

Eric

Citaat van: sledge op 15 februari 2005 - 11:52:13
De sidepods zijn standaard sidepods, er zit gewoon zo'n vleugeltje voor, net zoals bij Jordan. Alleen is de foto zodaning genomen dat het lijkt alsof de sidepods er vreemd uitzien  ;)

Maar als je die sidepods bekijkt lijken ze niet zo "standaard"...het is precies een tunnel  ;D

Jasper

Citaat van: DoefieF1 op 15 februari 2005 - 17:33:26
Citaat van: Jasper op 14 februari 2005 - 19:20:19Doefie: Sato is ook ne Jap he.  ;D En waarom zou je je moeten bukken in die overall? Die dingen worden gemaakt voor twee houdingen: staan en half liggend in de wagen. Als die rijders rondlopen in de pits, hebben die die overall toch half uit. En bij zo'n losse overall zit je met allemaal plooien in de cockpit, ik denk toch dat dat daar redelijk strak zit. En een hele race met een geplooide broek tegen je been gedrukt zitten, nee danku...

Je kan je voor alles bukken he. Ge moet u maar is een klein beetje voorover buigen en strakke dingen beginnen al goed te spannen. Tja, ieder zijn voorkeur zeker ;)
Tja, met een strakke overall moet je door je knieën als je iets wilt oprapen, dat is beter voor de rug. :P ;)

Roel





De eerste die nu verklaart dat die voorvleugel toch wel meevalt, mag voor mijn part gaan solliciteren in de instelling in GEEL. En over het buitenproportionele ding waarop de achtervleugel is gemonteerd zeg ik ook liever niets. want als je niets goed kan zeggen,zwijg je beter zegt mn oma  :D

kortom, best afgrijselijk deze wagen!
God save Mclaren

Scuderia Ferrari

Dat vleugeltje onder de voorvleugel is lelijk, maar dat wil niet zeggen dat de hele wagen lelijk is 8)

Eric

achtervleugel en voorvleugel zijn lelijk, althans volgens mij...maar hij hoeft niet mooi te zijn om snel te zijn... ???

Ruud

Helaas wordt ook de Ferrari er niet mooier op, sneller ook niet trouwens.

Roel

Citaat van: Scuderia Ferrari op 25 februari 2005 - 14:08:18
Dat vleugeltje onder de voorvleugel is lelijk, maar dat wil niet zeggen dat de hele wagen lelijk is 8)

Kan ik dan zeggen dat de wagen in z'n geheel niet zo mooi is?  :P  ;)
God save Mclaren

Supermariobros

Willen ze daarmee wereldkampioen worden?  ;D ;D ;D

KVDracer

Oke, dan zal ik maar best eens naar Geel bellen  :D want ik vind die voorvleugel wel nog iets hebben. Over die achtervleugel zeg ik ook liever niets, want deze doet mij denken aan de beginjaren van de vleugels. Maar moeten we dit Ferrari kwalijik nemen, ik dacht het niet, dit moeten we Mosley kwalijk nemen. Achja, zolang we maar een spannend seizoen krijgen en Schumi op het einde terug wereldkampioen is  ;D

The Iceman

Voorvleugel vind ik nu ook niet zo mooi. Hangt precies een stuk van een pallet onder waar den heftruck hem mee kan optillen.  :) :) :) Het is en zal altijd ne FIAT blijven hé.  :) :) :)

Jasper

Ik heb nog geen enkele foto gezien van de achterkat van de wagen...

Doefie

Citaat van: Jasper op 25 februari 2005 - 16:41:19
Ik heb nog geen enkele foto gezien van de achterkat van de wagen...

Ocharme dat beestje, denk niet dat die lang zal leven  ;D 8) ;D

Jasper

LOL! ;D

Ferrari heeft vooraan toch ook een paard, dus waarom achteraan geen kat? :P