Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

Roel

Is idd een heel mooie wagen!
God save Mclaren

sledge

Mijn eerste gedacht was bweikes, maar na de foto's eens goed bekeken te hebben, vind ik hem al wat mooier  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

bogie

Hebben ze nog steeds geen andere sponsors gestrikt. Ik zie enkel Red Bull en Michelin staan.

Mooi is hij inderdaad wel
1 man -> Montoya

Jasper

Ik denk niet dat Mateschitz nog andere sponsors wil dan enkel zijn Red Bull. ;)
De wagen is wel redelijk mooi, maar de Sauber en de McLaren zijn toch nog steeds mooier.

Die Horner staat mij trouwens ook niets aan. Hij heeft nog geen F1-team bestuurd of hij heeft al commentaar op Jordan. Wie denkt hij wel dat hij is? Een 80-jarige grijsaard met 30 jaar F1-ervaring? :roll:

daan

Ik vind hem heel erg mooi! :shock:

Juan

Citaat van: bogieHebben ze nog steeds geen andere sponsors gestrikt. Ik zie enkel Red Bull en Michelin staan.

Mooi is hij inderdaad wel
officiële presentatie pas op 3 maart, dus misschien vandaar nog geen sponsors op wagen :wink:
Juan

KVDracer

Ik vind hem toch niet mooi zelle, geef mij dan maar Sauber, vele mooier. Maarja mooi moet hij niet zijn zeker e, zolang hij maar snel is.

Doefie

Ik vind deze ook wel een mooie wagen.

Als alle teams nu ook nog even snel gaan als hun uiterlijk wordt het een leuk seizoen  :)

Eric

Citaat van: DoefieF1Ik vind deze ook wel een mooie wagen.

Als alle teams nu ook nog even snel gaan als hun uiterlijk wordt het een leuk seizoen  :)

Ik denk dat de nieuwe regels van de FIA niet veel zullen helpen...ze zullen ongeveer even snel zijn als verleden jaar ...of zelfs sneller...

Mikacouli

De nieuwe Jordan. Ik moet zeggen, wat een zielige wagen!
Ongelofelijk, de wagen heeft enorm veel weg van de jordan van 2 jaar geleden.








En met 2 zo'n rijders, dan zou je zeggen 'daar komt Minardi'

Ruud

Citaat van: eric
Citaat van: DoefieF1Ik vind deze ook wel een mooie wagen.

Als alle teams nu ook nog even snel gaan als hun uiterlijk wordt het een leuk seizoen  :)

Ik denk dat de nieuwe regels van de FIA niet veel zullen helpen...ze zullen ongeveer even snel zijn als verleden jaar ...of zelfs sneller...
Je kunt er de donder op zeggen dat ze zonder de nieuwe regels drie seconden sneller zouden gaan dan vorig jaar.

Wat betreft die Jordan, ik ben benieuwd of dat nog een beetje in de buurt komt van Formule 1

Doefie

Wat is er mis met de Jordan? Die beginnen aan hun laatste seizoen, waarschijnlijk hebben de grote mannen van Midland al genoeg invloed gehad om dit to stand te brengen, en het voormalige Jordan-personeel in de design-afdeling zal veel minder te zeggen gehad hebben.

Ruud

Waar andere teams steeds slankere auto's presenteren, lijkt de Jordan op een rijdend flatgebouw... een beetje plomp zullen we maar zeggen.

Mikacouli

Citaat van: DoefieF1Wat is er mis met de Jordan? Die beginnen aan hun laatste seizoen, waarschijnlijk hebben de grote mannen van Midland al genoeg invloed gehad om dit to stand te brengen, en het voormalige Jordan-personeel in de design-afdeling zal veel minder te zeggen gehad hebben.

Euhm, Jordan is nog maar pas overgenomen, die auto zou al maanden klaar geweest moeten zijn.
En voor de rest volg ik ruud zijn mening.

Bjorn

Op het eerste zicht inderdaad een énorme ontgoocheling maar wie weet is dit jaar wel Jordan de grote verrassing van het jaar!  :!:  :roll:  :D  8)
De Mens: In Het Gras![/color]