Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

Eric

Die McLaren is dus echt een raar geval...zie eens boven het licht en als ik mij niet vergis staat er maar één "schoorsteen" op.


Ximi

Citaat van: ericDie McLaren is dus echt een raar geval...zie eens boven het licht en als ik mij niet vergis staat er maar één "schoorsteen" op.


Het lijkt wel zo, maar als je goed kijkt...
De andere uitlaat zit juist na de linkerzijkant van de achtervleugel.
Op de foto lijkt het ook alsof die 'ene' schoorsteen in het midden van de wagen uitkomt, maar als je er links naast kijkt, zie je een "verticale streep", en dat is dus het midden...
Links van het midden zie je een weerspiegeling van de uitlaat die niet te zien is...

Of ben ik toch verkeerd? (zou kunnen na een hele dag studeren  :roll: )

Grtzz
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

Bruno

Citaat van: Roel
Citaat van: Mikacouli
Hmmm, in de jaren 80 en begin de jaren 90 had ie nogtans ook dezelfde kleur hoor :wink:

In de roos! :lol:  :P

Okay, maar dat kan je ook zeggen van wagens die een tijd geleden met dezelfde kleurcombinatie terdege presteerden en het de laatste jaren wel serieus laten afweten... :lol:

Het is natuurlijk wel zo dat die ook al met andere kleuren gereden hebben. De Ferrari's hebben bijna al die jaren het rood gevoerd. Het model zelf ten andere is al een tijdje niet echt veranderd.  :twisted:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: Ximi
Citaat van: ericDie McLaren is dus echt een raar geval...zie eens boven het licht en als ik mij niet vergis staat er maar één "schoorsteen" op.


Het lijkt wel zo, maar als je goed kijkt...
De andere uitlaat zit juist na de linkerzijkant van de achtervleugel.
Op de foto lijkt het ook alsof die 'ene' schoorsteen in het midden van de wagen uitkomt, maar als je er links naast kijkt, zie je een "verticale streep", en dat is dus het midden...
Links van het midden zie je een weerspiegeling van de uitlaat die niet te zien is...

Of ben ik toch verkeerd? (zou kunnen na een hele dag studeren  :roll: )

Grtzz

Lijkt me ook raar, ik dacht dat de uitlaten aan de zijkant uit de wagen kwamen. Of zouden er 3 zijn?

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

dj Peter

Citaat van: ericDie McLaren is dus echt een raar geval...zie eens boven het licht en als ik mij niet vergis staat er maar één "schoorsteen" op.

t' blijft toch maar een rare creatie hoor.... en mooi is anders  :roll:  écht een grijze muis... :wink:

Ximi

Voor wie een filmfragment van de voorstelling van de mp4-20 (en ook bar 007) wil zien:
http://www.f1racing.net/nl/video.php

De mp4-20 in actie ziet er nog mooier uit, voor mij dan toch  :lol:

En volgens mij zijn het wel twee uitlaten, 1 lijkt mij weinig, en 3 teveel  :D
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

Eric

Citaat van: XimiVoor wie een filmfragment van de voorstelling van de mp4-20 (en ook bar 007) wil zien:
http://www.f1racing.net/nl/video.php

De mp4-20 in actie ziet er nog mooier uit, voor mij dan toch  :lol:

En volgens mij zijn het wel twee uitlaten, 1 lijkt mij weinig, en 3 teveel  :D

Bij Atlas staat er een foto van bovenaf getrokken....daarop zie je één schoorsteen en twee uitlaten. :shock:

Eric

zie hier juist op het filmpje toch 2 schoorstenen...had weer niet goed gekeken :oops:

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

dj Peter

Citaat van: sledge
Interessante vondst...... en het oogt nog mooi ook.
Ik denk dat we veel verschillende neuspartijen gaan zien komend seizoen, al zal deze van Ferrari misschien nog niet in Melbourne gebruikt worden.

Doefie

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: sledge
Interessante vondst...... en het oogt nog mooi ook.
Ik denk dat we veel verschillende neuspartijen gaan zien komend seizoen, al zal deze van Ferrari misschien nog niet in Melbourne gebruikt worden.

Dan is de McLaren toch veel schoner als de 3 verdiepingen van Ferrari hoor  :? Trouwens, de FIA zit te janken dat de vleugels altijd maar hoger en hoger moeten maar het opvallende is dat het middenstuk van de vleugel dan altijd maar lager en lager gaat hangen  :? Dat ze daar dan eens iets aan doen.

Eric

mag dit eigenlijk wel?
ze hebben toch gezegd dat de vleugel 15 cm van de grond (of zoiets) moet!  :?:

Doefie

Citaat van: ericmag dit eigenlijk wel?
ze hebben toch gezegd dat de vleugel 15 cm van de grond (of zoiets) moet!  :?:

Wou ik dus eigenlijk wat in mijn bericht bedoelen  :wink:

dj Peter

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: SaffierFM
Citaat van: sledge
Interessante vondst...... en het oogt nog mooi ook.
Ik denk dat we veel verschillende neuspartijen gaan zien komend seizoen, al zal deze van Ferrari misschien nog niet in Melbourne gebruikt worden.

Dan is de McLaren toch veel schoner als de 3 verdiepingen van Ferrari hoor  :? Trouwens, de FIA zit te janken dat de vleugels altijd maar hoger en hoger moeten maar het opvallende is dat het middenstuk van de vleugel dan altijd maar lager en lager gaat hangen  :? Dat ze daar dan eens iets aan doen.
Da's niet de schuld van Ferrari hé, de FIA moet maar duidelijker zijn met z'n belachelijke regeltjes. En t'is nog altijd maar een test!

daan

Daar bedoelen ze dan blijkbaar de zijkant van de vleugels mee... Anders wordt bij ieder team de vleugel afgekeurd. Zou ook wel een stunt zijn op zich :P