Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Citaat van: Jasper
Citaat van: Schumi 2002Maar ook deze licht enkele centimeters hoger.
Nog altijd niet door dat dit moet volgens de nieuwe reglementen?

Ik was net hetzelfde aan het denken.  8)

Ferrari 2010

Citaat van: RadioActiveMan
Citaat van: Jasper
Citaat van: Schumi 2002Maar ook deze licht enkele centimeters hoger.
Nog altijd niet door dat dit moet volgens de nieuwe reglementen?

Ik was net hetzelfde aan het denken.  8)

Ik wist wel dat ze volgens de nieuwe regels hoger moesten, maar dit is toch wel een overdreven lelijke hoogte vindt ik. Ik dacht trouwens dat dit maar 1 of 2cm was, maar het zijn een 5tal cm.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Die voorvleugel lijkt zo eerder op een luchtschep...

DerMika

Daarmee zullen ze veel vliegen vangen :)
The Dude abides

Roel

Deze vind ik dan wel weer mooi!

Vorig jaar had BAR echt een strakke wagen, ook dit jaar boezemt dit ontwerp me als Mclaren fan wat vrees in...

Ik hoor of lees trouwens bijzonder heel weinig over Mclaren, op het testje met Kimi en Montoya in Jerez na dan.
Wanneer 'launchen' zij de nieuwe wagen, of is er geen launch?
Zelfde vraag trouwens over Ferrari...
God save Mclaren

Supermariobros

Citaat van: RoelDeze vind ik dan wel weer mooi!

Vorig jaar had BAR echt een strakke wagen, ook dit jaar boezemt dit ontwerp me als Mclaren fan wat vrees in...

Ik hoor of lees trouwens bijzonder heel weinig over Mclaren, op het testje met Kimi en Montoya in Jerez na dan.
Wanneer 'launchen' zij de nieuwe wagen, of is er geen launch?
Zelfde vraag trouwens over Ferrari...

Launchdatum van Ferrari is vermoedelijk eind februari,
van McLaren is nog niks geweten.

Alan Blues

Naar goede gewoonte zal de McLaren waarschijnlijk pas klaar zijn halfweg het seizoen...  :roll:  :roll:  :wink:

Bjorn

Citaat van: Alan BluesNaar goede gewoonte zal de McLaren waarschijnlijk pas klaar zijn halfweg het seizoen...  :roll:  :roll:  :wink:

Vroeg of laat klaar, de laatste jaren speelde het niet zoveel rol...  :(  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Alan BluesNaar goede gewoonte zal de McLaren waarschijnlijk pas klaar zijn halfweg het seizoen...  :roll:  :roll:  :wink:

Vroeg of laat klaar, de laatste jaren speelde het niet zoveel rol...  :(  :)

In 2003 waren ze zelfs niet klaar, en toen ging het goed.

someone4u

wat vinden jullie van de nieuwe on-board recorders.


een vooruitgang nietwaar :lol:  :lol:  :lol:

KVDracer

De technologische vooruitgang stat niet stil e  :D

RadioActiveMan

What the fuck!
Zijn ze een F1 film aan het maken?
Vaillant 2 ofzo.

Roel

ik weet niet precies waaraan het ligt, maar iets zegt me dat dit niet echt veilig is...
God save Mclaren

bluelite

Citaat van: Roelik weet niet precies waaraan het ligt, maar iets zegt me dat dit niet echt veilig is...

Dit is waarschijnlijk in verband met promomateriaal of voor een reclamespotje. Villeneuve rijdt op zulke momenten niet traag en de beelden zullen op TV iets versnelt worden, zodat het lijkt alsof Villeneuve toch volgas rijdt. Bij BAR hebben ze daarvoor een vliegende camera gebruikt.

Bruno

Citaat van: bluelite
Citaat van: Roelik weet niet precies waaraan het ligt, maar iets zegt me dat dit niet echt veilig is...

Dit is waarschijnlijk in verband met promomateriaal of voor een reclamespotje. Villeneuve rijdt op zulke momenten niet traag en de beelden zullen op TV iets versnelt worden, zodat het lijkt alsof Villeneuve toch volgas rijdt. Bij BAR hebben ze daarvoor een vliegende camera gebruikt.


Minardi wou het eerst zelfs tijdens een echte race willen gebruiken, maar dat was omdat ze enkel het stuk over het sneller tijden hadden gelezen... :lol:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno