Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

Mikacouli

De nieuwe Sauber is een streling voor de ogen. Qua aerodynamica als de livery.
Vooraanzicht vind ik ook een beetje overdreven maar als je vanaf de zijkant kijkt :shock:

Roel

Citaat van: Tim C
Citaat van: RoelWaar is de tijd dat F1 wagens nog 'gewoon' plat en breed waren. Die sidepods, blijft haast niets meer van over...
Niet mijn ding dus.
Voorgoed voorbij, de perfecte aerodynamische vorm is een druppel vorm, dus die rechthoekige dingen zullen nooit meer aan de start veschijnen.

Nu zeg nooit nooit, want wie weet welk ingenieus nieuw setje regels Max en co voor volgend jaar gepland hebben
µ

Iedereen verplicht met welvingen van 45°,90°,180° graden te werken ;) zou natuurlijk ook erover zijn, maar dit is er ook over. En die grote foto is echt wel mooi, maar bezie die voorvleugel daar nu toch hangen. ik krijg er bijna de slappe lach van. Nog een jaar of drie verder en er hangen wielkappen over f1wagens, die vleugel hangt dus écht wel te hoog eh  :lol:
God save Mclaren

KVDracer

Het enige wat hierop aan te merken is, naar mijn menbing dan, is dat de voorvleugel inderdaad te hoog hangt. Maar ik vind dit wel één van de mooiste wagens die ik de laatste jaren gezien heb. Want tenslotte gaat het tegenwoordig in de F1 om wat er uit de windtunnel komt en dat zijn nu eenmaal welvingen en geen vierkante bakken meer. Vooral de side-pods vind ik ongelooflijk, zo klein en dan beneden met die welving. Tis te hopen dat het een winnaar is. Als hij rijdt zoals hij eruit ziet, ziet het er goed uit. En Sauber verdient het ook om is te winnen.

bogie

Is een prachtwagen. De toyota daar en tegen, die vind ik dus op niks trekken.
Ik hoop dat dit de doorbraak word voor sauber. Eindelijk nog eens een privé team die wat kan doen met de top.
1 man -> Montoya

sledge

Voordeel is wel dat je met zo'n voorvleugel tenminste deftig over die vluchtheuvels kunt  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

bogie

Citaat van: sledgeVoordeel is wel dat je met zo'n voorvleugel tenminste deftig over die vluchtheuvels kunt  :wink:

:lol: Heb je dat ook al meegemaakt, man dat is miserie   :lol:
1 man -> Montoya

daan

Zeer mooie auto, die Sauber :)

Eric

Mooie Sauber...maar die voorste vleugel is echt geen zicht... :?

Supermariobros

Mooie wagen, ik wil er ook wel zo ééntje  :lol:  :wink:

Ruud

Die sidepods à la de Renault van 2004 zijn best sexy. Maar ook hier: die voorvleugel lijkt echt ontworpen te zijn door een kleuter. Daar moeten ze echt iets aan doen. Dit kan echt niet.

dj Peter

k'Vind de welvingen van de sidepods en alles wat er achter zit  echt mooi!
De nieuwe Sauber is een knappe wagen geworden, maar die hoge voorvleugel....da's toch even wennen.

RadioActiveMan

De kleuren in combinatie met de vorm maken hem best wel vet.
De hoge voorvleugels vind ik ook wel iets hebben.
De Sauber voorvleugel is wat ronder als voorheen maar dat stoort me niet. Dit is de eerste wagen die volledig met de Sauber windtunnel is ontwikkeld als ik me niet vergis, het zal dus allemaal wel zijn nut hebben.

Roel

De neus valt al op doordat hij zo hoog staat, vinden ze zoeits uit:


Nieuw en anders is het in ieder geval wel...

Wel fantastisch dat een privé team als sauber met zo'n vernieuwingen durft naar buiten komen!
God save Mclaren

Doefie

Herinner je de voorvleugel/neus van Williams vorig jaar ... is wat te vergelijken.

De neus zal overal zo lelijk zijn, reglementen he  :?  De rest is echt wel mooi.

Badoer heeft de Ferrari wat aangepast naar zijn eigen smaak  :lol: :