Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

Raikkie

Jacques heeft nog 21 dagen om te groeien  :lol:

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkie Jacques heeft nog 21 dagen om te groeien  :lol:
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sinister -D-

Wat ik ff niet volg met Jasques(ske) z'n overall is dat die dingen toch op maat moeten gemaakt worden. Was dat niet een verplichting in verband met de veiligheid...

Ik heb eens een reportage gezien @ rtl 5 over Sparco, en dat hun al die maten ergens hebben opgeslagen in een archief en dat ze die ook jaaaren bewaren. Waarom hebben ze die maten dan niet genomen  :? . Of heeft Sauber Puma ook voor de overall evenals de schoenen?

Raikkie

Elke rijder kan kiezen hoe strak hij zijn overall wil hé , als Jacques de zijne een beetje ruimer wil dan zullen ze dat ook zo doen hé. Bij zijn BAR-overall ging het nog, maar nu is hij toch wel gekrompen in de was denk ik (Jacques, niet de overall...).

Ruud

Citaat van: SinisterWat ik ff niet volg met Jasques(ske) z'n overall is dat die dingen toch op maat moeten gemaakt worden. Was dat niet een verplichting in verband met de veiligheid...

Ik heb eens een reportage gezien @ rtl 5 over Sparco, en dat hun al die maten ergens hebben opgeslagen in een archief en dat ze die ook jaaaren bewaren. Waarom hebben ze die maten dan niet genomen  :? . Of heeft Sauber Puma ook voor de overall evenals de schoenen?
Naar het schijnt heeft hij de voorkeur voor een 'baggy' overall. De reden daarvoor zal wel de extra bewegingsvrijheid zijn.

Raikkie

Citaat van: Ruud op 13 februari 2005 - 00:03:19
Citaat van: SinisterWat ik ff niet volg met Jasques(ske) z'n overall is dat die dingen toch op maat moeten gemaakt worden. Was dat niet een verplichting in verband met de veiligheid...

Ik heb eens een reportage gezien @ rtl 5 over Sparco, en dat hun al die maten ergens hebben opgeslagen in een archief en dat ze die ook jaaaren bewaren. Waarom hebben ze die maten dan niet genomen  :? . Of heeft Sauber Puma ook voor de overall evenals de schoenen?
Naar het schijnt heeft hij de voorkeur voor een 'baggy' overall. De reden daarvoor zal wel de extra bewegingsvrijheid zijn.
Misschien gebruikt hij die overal ook als slaapzak ? Hij kan zich nu rustig omdraaien in zijn slaap, wat Heidfeld bijvoorbeeld niet zal kunnen  ;)

KVDracer

Citaat van: Sinister op 12 februari 2005 - 23:20:04
Wat ik ff niet volg met Jasques(ske) z'n overall is dat die dingen toch op maat moeten gemaakt worden. Was dat niet een verplichting in verband met de veiligheid...

Ik heb eens een reportage gezien @ rtl 5 over Sparco, en dat hun al die maten ergens hebben opgeslagen in een archief en dat ze die ook jaaaren bewaren. Waarom hebben ze die maten dan niet genomen  :? . Of heeft Sauber Puma ook voor de overall evenals de schoenen?

Jacques zou naar het schijnt zijn overalls altijd 21 maten te groot willen. Dit was ook al zo in zijn williams tijd en dit zou naar het schijnt niet naar de zin van Frank geweest zijn. Je kent die Engelsen e, altijd maar stijf en deftig willen zijn.

Eric

Citaat van: Raikkie op 12 februari 2005 - 22:40:30
Jacques heeft nog 21 dagen om te groeien  :lol:

die boeren hier bij ons zien er zelfs beter uit...het gaat bergaf met Jacques  :-\

Jasper

Voor jullie mij al beginnen missen, ik heb nog niet gepost op dit nieuwe forum, omdat ik alleen in Formule 1 en in Andere Autosport kan posten, en in alle andere fora niets kan doen (Tim weet er al van).  :'(

On-topic: McLaren lijkt idd goed bezig, die probleempjes zijn natuurlijk wel lastig. Maar ik heb liever dat ze die kleine dingen nu hebben dan dat ze pas opduiken tijdens het seizoen, en ik heb dit ook veel liever dan dat de ene motor na de andere ontploft.

Jordan... tja, niet veel commentaar, niet veel snelheid. :(

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 14 februari 2005 - 18:12:26
Voor jullie mij al beginnen missen, ik heb nog niet gepost op dit nieuwe forum, omdat ik alleen in Formule 1 en in Andere Autosport kan posten, en in alle andere fora niets kan doen (Tim weet er al van).  :'(

On-topic: McLaren lijkt idd goed bezig, die probleempjes zijn natuurlijk wel lastig. Maar ik heb liever dat ze die kleine dingen nu hebben dan dat ze pas opduiken tijdens het seizoen, en ik heb dit ook veel liever dan dat de ene motor na de andere ontploft.

Jordan... tja, niet veel commentaar, niet veel snelheid. :(

u beginnen missen???? Het was hier eindelijk terug rustig  ;D ;D ;D :D :D  nene, ik dacht al dat er iemand weg was, maar da van ierboven was een grapke hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Tja, ik zou ook zo'n "baggy" (sorry kon het niet laten om die gloeidingen is uit te proberen  ;) ) overall verkiezen hoor. Probeert u maar is deftig te bukken in zo'n strak ding  :o
En tja, Villeneuve is maar 1.69m groot... Cristiano da Matta was er trouwens maar 1.65m, net als Sato (als die niet kleiner was...)

Jasper

Citaat van: Schumi 2002 op 14 februari 2005 - 18:56:57
Citaat van: Jasper op 14 februari 2005 - 18:12:26
Voor jullie mij al beginnen missen, ik heb nog niet gepost op dit nieuwe forum, omdat ik alleen in Formule 1 en in Andere Autosport kan posten, en in alle andere fora niets kan doen (Tim weet er al van).  :'(

On-topic: McLaren lijkt idd goed bezig, die probleempjes zijn natuurlijk wel lastig. Maar ik heb liever dat ze die kleine dingen nu hebben dan dat ze pas opduiken tijdens het seizoen, en ik heb dit ook veel liever dan dat de ene motor na de andere ontploft.

Jordan... tja, niet veel commentaar, niet veel snelheid. :(

u beginnen missen???? Het was hier eindelijk terug rustig  ;D ;D ;D :D :D  nene, ik dacht al dat er iemand weg was, maar da van ierboven was een grapke hé ;)
Ach ja, da van beginnen missen was ook een grap zenne. :P

Doefie: Sato is ook ne Jap he.  ;D En waarom zou je je moeten bukken in die overall? Die dingen worden gemaakt voor twee houdingen: staan en half liggend in de wagen. Als die rijders rondlopen in de pits, hebben die die overall toch half uit. En bij zo'n losse overall zit je met allemaal plooien in de cockpit, ik denk toch dat dat daar redelijk strak zit. En een hele race met een geplooide broek tegen je been gedrukt zitten, nee danku...

Tim C

De nieuwe versie van de nieuwe Toyota:

Eric

Citaat van: Tim C op 15 februari 2005 - 11:19:03
De nieuwe versie van de nieuwe Toyota:

aaaaaaaaargh dat is afgrijselijk...die sidepods :o :-\

Tim C

Hij is zeer "flubberig" als je hem vergelijkt met de oude versie