Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

Raikkie

Citaat van: BjornEn Kimi met de nummer 10. Het doet me beetje vreemd om zo'n 'groot' getal te mogen zien op de McLaren... Hopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)
Rijdt Kimi niet met nummer 9 ?

Mikacouli

Citaat van: Raikkie
Citaat van: BjornEn Kimi met de nummer 10. Het doet me beetje vreemd om zo'n 'groot' getal te mogen zien op de McLaren... Hopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)
Rijdt Kimi niet met nummer 9 ?

Tuurlijk rijdt Kimi met het nummer 9 volgend jaar. Juan pablo rijdt volgend jaar met het nummer 10.


Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Raikkie
Citaat van: BjornEn Kimi met de nummer 10. Het doet me beetje vreemd om zo'n 'groot' getal te mogen zien op de McLaren... Hopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)
Rijdt Kimi niet met nummer 9 ?

Tuurlijk rijdt Kimi met het nummer 9 volgend jaar. Juan pablo rijdt volgend jaar met het nummer 10.

Dus, we schrappen de 0 van de 9. Dan krijgen we zoiets: ,
Is dat een teken van een andere klasse of is dat het F1 teken voor oneindig?  :twisted:  :twisted:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Laat ons gewoon het nummer van Kimi en Schumacher wisselen en dan is iedereen tevreden :twisted:
Kimi 1
Schumi 9

Wat vind je hier van?

Supermariobros

Citaat van: MikacouliLaat ons gewoon het nummer van Kimi en Schumacher wisselen en dan is iedereen tevreden :twisted:
Kimi 1
Schumi 9

Wat vind je hier van?

Das nog eens een idee  :)  :)  :wink:

razzle_dazzle

Eerder een illusie  :)

eppie

Citaat van: razzle_dazzleEerder een illusie  :)

Vind ik er ook van.Schumi in de top 10,kan toch niet. :wink:  :D

SDG

Citaat van: BjornEn Kimi met de nummer 10. Het doet me beetje vreemd om zo'n 'groot' getal te mogen zien op de McLaren... Hopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)

Zo vreemd is het nu ook weer niet. Is inderdaad van 1997 geleden, met Hakkinen en Coulthard. En wie won toen de openingsrace in Australië? Juist ja, nummer 10!

Doefie

Citaat van: SDG
Citaat van: BjornEn Kimi met de nummer 10. Het doet me beetje vreemd om zo'n 'groot' getal te mogen zien op de McLaren... Hopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)

Zo vreemd is het nu ook weer niet. Is inderdaad van 1997 geleden, met Hakkinen en Coulthard. En wie won toen de openingsrace in Australië? Juist ja, nummer 10!

Dan zou dit jaar Montoya winnen, en Räikkönen pas de allerlaatste race  :wink:

Roel

Wat me opvalt aan de nieuwe Mclaren is iets wat ik al in jaren niet meer heb gezien: betrouwbaarheid in de wintertests!  :shock:

Enkel op de launchedag en één andere testdag met enkele kleine elektronische problemen zijn ze vrij consistent lange runs aan het maken.
De tijden interesseren me zo nog niet, maar wel het feit dat ze altijd lange runs maken en toch nog behoorlijke chrono's neerzetten. Flink zo!

Al zien die hoorntjes er echt niet uit!
God save Mclaren

Mikacouli

Citaat van: RoelWat me opvalt aan de nieuwe Mclaren is iets wat ik al in jaren niet meer heb gezien: betrouwbaarheid in de wintertests!  :shock:

Enkel op de launchedag en één andere testdag met enkele kleine elektronische problemen zijn ze vrij consistent lange runs aan het maken.
De tijden interesseren me zo nog niet, maar wel het feit dat ze altijd lange runs maken en toch nog behoorlijke chrono's neerzetten. Flink zo!

Al zien die hoorntjes er echt niet uit!

Is me ook al opgevallen. Net zoals Montoya gisteren zei "de renaults zijn ook snel, maar ze zijn niet zo betrouwbaar als ons".

Ik denk toch dat we McLaren mogen beginnen aanrekenen als een serieuze concurrent van Ferrari want het einde van de sessies naderen.
Vorige jaren was McLaren altijd snel in het begin van de wintertests, nu zijn ze znel op het eind. Ik ben ervan overtuigd dat ze snelheid en zeker betrouwbaarheid bezitten.

Het zal een leuk jaar worden  :P

Ximi

Hoe meer ik die hoorns zie op de mclaren, hoe mooier de wagen wordt... en hopelijk ook sneller  :D
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

dj Peter

Citaat van: XimiHoe meer ik die hoorns zie op de mclaren, hoe mooier de wagen wordt... en hopelijk ook sneller  :D
k'vind die "vikinghoorns" ronduit lelijk.

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: XimiHoe meer ik die hoorns zie op de mclaren, hoe mooier de wagen wordt... en hopelijk ook sneller  :D
k'vind die "vikinghoorns" ronduit lelijk.

Yep, ik vind ze even lelijk als het vleugeltje van Ferrari...

Sept

Te hard geroepen jongens ;)

Gearbox problems halt Juan Pablo Montoya
Raikkonen skips a day with a suspension problem


Al zegt het nog niets natuurlijk..
1991 - 2004 = 7