Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

Mikacouli

Ik denk dat ze bij Jordan nog geen machines hebben om golvingen in hun chassis aan te brengen... :roll:
Hoe meer je er naar kijkt, des te jammer je het vind voor een team als 'jordan'

Bjorn

Citaat van: MikacouliIk denk dat ze bij Jordan nog geen machines hebben om golvingen in hun chassis aan te brengen... :roll:
Hoe meer je er naar kijkt, des te jammer je het vind voor een team als 'jordan'
En dan denk ik aan die (nostalgische) tijd waar H-H. Frentzen in de Jordan ook nog kans maakte om wereldkampioen te worden!  :o
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Ze zijn alweer nieuwe dingen aan het uitproberen bij McLaren. Goed of niet, ik weet het niet. Ik kan het enkel maar hopen.



Ik moet zeggen, ik vind er niks aan. Maar als het maar werkt. Gaan ze hem proberen te laten vliegen :shock:

Doefie

Citaat van: Bjorn
Citaat van: MikacouliIk denk dat ze bij Jordan nog geen machines hebben om golvingen in hun chassis aan te brengen... :roll:
Hoe meer je er naar kijkt, des te jammer je het vind voor een team als 'jordan'
En dan denk ik aan die (nostalgische) tijd waar H-H. Frentzen in de Jordan ook nog kans maakte om wereldkampioen te worden!  :o

Ah ja, die tijd dat iedereen nog een race kon winnen... Aahh, nostalgie (zucht)

Bart VD

Citaat van: MikacouliZe zijn alweer nieuwe dingen aan het uitproberen bij McLaren. Goed of niet, ik weet het niet. Ik kan het enkel maar hopen.  Ik moet zeggen, ik vind er niks aan. Maar als het maar werkt. Gaan ze hem proberen te laten vliegen :shock:

Ze moeten ergens hun draagraket hangen.  Nu nog de trappers.
This space for rent

Eric

Citaat van: MikacouliZe zijn alweer nieuwe dingen aan het uitproberen bij McLaren. Goed of niet, ik weet het niet. Ik kan het enkel maar hopen.

Ik moet zeggen, ik vind er niks aan. Maar als het maar werkt. Gaan ze hem proberen te laten vliegen :shock:

Als ze nu een foto trekken van de voorkant lijkt het alsof er een viking in de wagen zit.... :lol:  8)

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliZe zijn alweer nieuwe dingen aan het uitproberen bij McLaren. Goed of niet, ik weet het niet. Ik kan het enkel maar hopen.

Ik moet zeggen, ik vind er niks aan. Maar als het maar werkt. Gaan ze hem proberen te laten vliegen :shock:

Als ze nu een foto trekken van de voorkant lijkt het alsof er een viking in de wagen zit.... :lol:  8)

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:
had ik nog niet op gelet. Achter de 'silver arrow', 'the silver dolphin' nu 'the silver viking'  :lol:  :wink:

zolang die dan maar zn concurrentie opvreet zoals zij toen. :wink:

Mikacouli



Ik blijf het 'grappig' vinden. Tergelijkertijd vind ik het ook niet mooi.
Ze hebben het maar op 1 wagen getest. De la Rosa rijdt met de versie waarmee ze vorige week reden.
Hoe snel het is zullen we vanavond wel een beetje kunnen veronderstellen denk ik. Oh ja, zo'n ding is er enkel maar om te testen en het is er zo snel weer afgehaald als het niet  werkt.
Ze hebben wel terug winglets gemonteerd achter de chimneys. Hadden ze vorige week en bij de presentatie niet.

Bjorn

En Kimi met de nummer 10. Het doet me beetje vreemd om zo'n 'groot' getal te mogen zien op de McLaren... Hopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Sinds 1998 (nummers 7 en 8), in 1997 was het ook met 9 en 10 dat ze reden (dacht ik toch te herinneren)

Tim C

Citaat van: BjornHopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)
Wie Kimi of ...  :twisted:  :twisted:  :lol:  :wink:

RadioActiveMan

De F1 ik blijf het grandioos vinden.
Nu nog 2 grote vleugels die vanonder de sidepods komen en ze kunnen daar de éne vliegtuigmaatschappij na de andere uit de grond stampen.

Jasper

Die Jordan lijkt zo stom, alleen maar door de livery. Geef die wagen een kleurenschema dat je mooi vindt (weet ik veel, Sauber, McLaren...) en iedereen zegt: wauw wat een mooie wagen alweer! Daar ben ik bijna zeker van.

Die dingen op de McLaren lijken mij gewoon luchtstabilisatoren en geen downforceverwekkers, zoals die latten op de Ferrari (en de BAR geloof ik?). Maar dan met het verschil dat deze dingen ook turbulenties in de links-rechts-richting verminderen, terwijl die van de Ferrari alleen boven-onder stabiiseren. Mijn eerste indruk natuurlijk, hoeveel daarvan waar is is een andere zaak. Mooi is het althans niet. :(

Mikacouli

Citaat van: JasperDie Jordan lijkt zo stom, alleen maar door de livery. Geef die wagen een kleurenschema dat je mooi vindt (weet ik veel, Sauber, McLaren...) en iedereen zegt: wauw wat een mooie wagen alweer! Daar ben ik bijna zeker van.

Die dingen op de McLaren lijken mij gewoon luchtstabilisatoren en geen downforceverwekkers, zoals die latten op de Ferrari (en de BAR geloof ik?). Maar dan met het verschil dat deze dingen ook turbulenties in de links-rechts-richting verminderen, terwijl die van de Ferrari alleen boven-onder stabiiseren. Mijn eerste indruk natuurlijk, hoeveel daarvan waar is is een andere zaak. Mooi is het althans niet. :(

Over Jordan: Je ziet toch zelf dat er geen rondingen aan die wagen zijn. Hij is te strak. Het is een wagen dat 4 jaar achter komt.

Wat die wings betreft denk ik eerder dat het extra stabiliteit geeft in de snelle bochten. Vraag me niet waarom maar heb zo'n gevoel.

Bjorn

Citaat van: Tim C
Citaat van: BjornHopelijk wordt de nul volgend jaar geschrapt!  :D  8)
Wie Kimi of ...  :twisted:  :twisted:  :lol:  :wink:

Had ik beter moeten formuleren...  :wink:  :evil:  :twisted:  :D
De Mens: In Het Gras![/color]