Schumacher stort 7.5milj :€

Gestart door bogie, 06 januari 2005 - 12:56:06

« vorige - volgende »

bogie

Dit was al algemeen bekend. Maar er is een reden van het hoge bedrag.
Schumachers bodyguard en diens kinderen zijn omgekomen in de ramp op de aziatische landen.

http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=f1_news&site=f1nieuws&sid=50661

respect voor schumy
1 man -> Montoya

Amateur

Vooral Michaël Schumacher's persoonlijke betrokkenheid in het verbeteren van de levensomstandigheden en ontwikkelingskansen van (kansarme) kinderen (welbekend - zie ook zijn inzet voor Unicef e.a.) zal een heel sterke rol gespeeld hebben, denk ik.
't is hier al eens gezegd, maar nogmaals: moge zijn voorbeeld nog veel navolging krijgen :!:

daan

Jaja, doet ie goed, zou denkt ik hetzelfde gedaan hebben als je zo persoonlijk getroffen was (niet 10mln, maar wel veel). Respect!

lieven

het is wel een mooi gebaar dat niet veel rijken hem nadoen, maar toch vin ik het veel hoe zou ik het zeggen, guller zal ik her verwoorden, om een kindje te zien die zijn/haar zakgeld van een paar weken, wat meestal niet veel is, te zien doneren dan iemand die zwemt in het geld wa te zien doneren!!
and believe me de voorbije dagen heb ik al veel kindjes gezien die hun zakgeld weggeven!!!
maar toch chappou voor den rooie :)

Roel

God save Mclaren

dj Peter

Citaat van: lievenhet is wel een mooi gebaar dat niet veel rijken hem nadoen, maar toch vin ik het veel hoe zou ik het zeggen, guller zal ik her verwoorden, om een kindje te zien die zijn/haar zakgeld van een paar weken, wat meestal niet veel is, te zien doneren dan iemand die zwemt in het geld wa te zien doneren!!
and believe me de voorbije dagen heb ik al veel kindjes gezien die hun zakgeld weggeven!!!
maar toch chappou voor den rooie :)
Ik begrijp wat je wil zeggen,maar het is het gebaar dat telt,of het nu om mijn zoon gaat die een sms-je stuurt ter waarde van 1€  of Michael Schumacher die 10 miljoen dollar schenkt.  trouwens::arrow:  Hoeveel superrijken ken jij die al gedoneerd hebben ??

FerrariMan

Al stort je maar een euro, het gebaar is er.

Ikzelf heb het momenteel op financiëel gebied nogal zwaar maar dat heeft me niet tegen gehouden om gisteren 25 euro te storten.

Dit weekend gewoon wat minder drinken, ik zal er weinig last van hebben vergeleken met de mensen daar.

Over MS, ik hoop dat er nog veel topverdieners zijn voorbeeld volgen.
Het zegt in één klap ook weer wat over zijn karakter.

Ruud

Citaat van: RoelRespect.
En niks anders dan dat.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

lieven

ik vind dat ze zich niet alleen op die tsunamie mogen focussen!!
de derde wereld landen, de vergeten oorlogen, .....
die worden altijd vergeten en eigenlijk zouden ze daar ook dringend iets aan moeten doen!!
en ja het is heel erg voor die mensen, heel heel heel erg zelf!!! maar ik denk dat moedertje natuur langzamerhand de overbevolking van de mens aan het aanpakken is!!! want als je nuchter na denkt dan weet je gewoon dat de wereld overbevolkt is door de mens en er eigenlijk dringend iets aan zou moeten gedaan worden!!
er is gewoon geen eten genoeg op de wereld voor 6miljard mensen te voederen!!
dus langs de ene kant heel erg voor mensen langs de nuchtere kant: met al de steun die ze nu krijgen moeten ze daar gewoon de levenstandaard proberen veel te verbeteren!! nu krijgen ze de kans om bv een goed rioleringsnetwerk enzo te bouwen!! dorpen gestructureerd te bouwen....
iets wat ze ook eens met sommige steden in belgië zouden moeten doen!! vooral naar riolering toe! (ik bedoel niet van te weinig maar het is niet gescheiden waardoor elk jaar miljoenen verloren gaan doordat regenwater bij afvalwater komt in de rioleringen! moest het egscheiden zijn kan mn veel eficienter het afvalwater gaan zuiveren!!)
bon ikke nog wa gaan blokke :)

Raikkonen MASTER

Ik dacht dat er in Oostenrijk of een land in die geburen een persoon ongeveer 500 miljoen € heeft gedoneerd. In z'n eentje...  :shock: