Ralf gaat DC achterna

Gestart door Jasper, 26 december 2004 - 21:10:59

« vorige - volgende »

Jasper

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P5611_0_1_0

Ik denk dat die twee nog goede vrienden zouden kunnen worden. De "mensen-die-hun-eigen-veel-te-hoge-doelen-toch-nooit-zullen-kunnen-bereiken"-club. :lol:

Bruno

Citaat van: Jasperhttp://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P5611_0_1_0

Ik denk dat die twee nog goede vrienden zouden kunnen worden. De "mensen-die-hun-eigen-veel-te-hoge-doelen-toch-nooit-zullen-kunnen-bereiken"-club. :lol:

We zullen nog wel zien, de ene heeft langer de beschikking gehad over een wagen die het kon dan de andere.  :wink:

Niet dat ik zeg dat Ralfie het wél zou kunnen hé.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Ik vind wel dat je ambities mag hebben en zo, maar als je denkt dat je WK kan worden met een Toyota, en dan nog iemand bent als Ralf, met een superlange lijst van overwinningen in een Williams, dan denk ik dat je je ambities wat moet bijstellen. Ik zeg ook niet dat ik de Spelen ga winnen.

RadioActiveMan

Hij heeft tenminste de juiste instelling!
Waarom doe je mee aan een wereldkampioenschap? Om in de middenmoot te eindigen? Nee om zoveel mogelijk punte te vergaren en uiteindelijk zo hoog mogelijk te eindigen en het liefst van al bovenaan.

eppie

Citaat van: JasperIk vind wel dat je ambities mag hebben en zo, maar als je denkt dat je WK kan worden met een Toyota, en dan nog iemand bent als Ralf, met een superlange lijst van overwinningen in een Williams, dan denk ik dat je je ambities wat moet bijstellen. Ik zeg ook niet dat ik de Spelen ga winnen.

Je zult wereldkampioen kunnen worden in een Toyota, nog niet volgend jaar maar zoals walfie zegt: over 3 à 5-tal jaar zal Toyota meestrijden aan de top.Niet dat het walf zal zijn die dan wint maar winnen zullen ze.Toyota heeft veel ambitie en ze hebben in alles waar ze aan begonnen zijn ook gewonnen.(Le Manstoch een morele zege, JGTC en WRC)

Jasper

@RadioActiveMan: Mijn antwoord daarop is dus mijn voorgaande post, je hebt wel gelijk maar hij overdrijft het een beetje.

@Eppie: Ik heb het niet op Toyota maar op Ralf. ;)

Mikacouli

Alle lof voor Ralf dat hij dit zegt. Ralf heeft enorm veel vertrouwen in Toyota die natuurlijk meer weet over de toekomstplannen dan ons. Dus jasper, jij weet niks, Ralf weet alles. Met een ontwerper als gascogne in huis zullen ze snel een topteam vormen.
niet opgevallen dat ze het meest getest hebben de vorige weken.
Ik zie Toyota een evolutie nemen zoals BAR dat dit jaar deed.

Maw, pas maar op voor Toyota.

eppie

Citaat van: Jasper@Eppie: Ik heb het niet op Toyota maar op Ralf

Deze zin

Citaat van: Jaspermaar als je denkt dat je WK kan worden met een Toyota

deed me anders denken.

Ruud

Citaat van: Jasperhttp://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P5611_0_1_0

Ik denk dat die twee nog goede vrienden zouden kunnen worden. De "mensen-die-hun-eigen-veel-te-hoge-doelen-toch-nooit-zullen-kunnen-bereiken"-club. :lol:
Ralf heeft het potentieel wereldkampioen te worden, in 2003 heeft hij enkele hele sterke races gereden en deed hij mee om het kampioenschap - tot een sanctie na de startcrash in Hockenheim roet in het eten gooide. Daar komt bij dat zijn huidige team, Toyota, het team van de toekomst is. Als hij daar net zolang weet te blijven als dat hij bij Williams bleef, kan hij daar een goede kans maken...

The Iceman

Toyota zal progressie maken nu Gascoigne zich helemaal heeft gewijd aan het ontwerp van de wagen. Hopelijk is de tractie van het 2005 model beter. De Toyota motor was al een pareltje vanaf het begin, dus zie ik de Japanners wel serieus meedingen als regelmatige podiumkandidaat, zeker nu de motoren twee races moeten meegaan. Hopelijk kan Toyota in 2005 de prestaties evenaren van BAR dit jaar. Toyota is zoals eerder al vermeld, een merk dat in bijna al de disciplines waarin ze meededen de top hebben bereikt. Mocht die gedubbelde Porsche onze Thierry Boutsen niet van de baan hebben gereden tijdens de 24U van Le Mans in 2000, dan had Toyota daar ook gewonnen. ( Prachtige wagen trouwens die Le Mans bolide van Toyota ).

Jasper

Ik was inderdaad de factor Gascoyne vergeten. Maar voor de rest zegt Toyota al elk jaar dat ze het beter gaan doen, wie altijd hetzelfde blijft zeggen zal ooit wel eens gelijk krijgen natuurlijk. Maar dit jaar is er inderdaad een grotere kans door Gascoyne. Dat was ik vergeten.

Dit neemt echter nog niet weg dat ik denk dat Ralf nooit kampioen gaat worden. Er staat ook nog altijd een Trulli naast hem als Toyota het beste team op de grid is.

En in 2003 was Ralf inderdaad goed in vorm, maar na 2 zware crashes op 1 jaar tijd (Monza (geloof ik) tijdens een test en USA) gaat hij gewoon niet meer zo snel. Als hij de vorm toch nog terugvindt is de kans weeral groter, maar ten eerste denk ik niet dat hij zijn niveau van 2003 nog terug zal bereiken, en ten tweede duurde die vorm ook geen heel seizoen (natuurlijk kreeg hij ook die crash in 2003, maar het begin van het seizoen was bij mijn weten ook niet schitterend...).

De conclusie is uiteraard "who knows?", maar mijn persoonlijke gedachte is dat hij er toch nooit in de buurt zal komen, toch niet in puntenaantal.

eppie

Citaat van: JasperDit neemt echter nog niet weg dat ik denk dat Ralf kampioen gaat worden

Tikfout of ben je van mening veranderd?  :wink:

Mikacouli

Citaat van: eppie
Citaat van: JasperDit neemt echter nog niet weg dat ik denk dat Ralf kampioen gaat worden

Tikfout of ben je van mening veranderd?  :wink:

Ik gok op het eerste :lol:  :lol:  :wink:

Jasper

Citaat van: eppie
Citaat van: JasperDit neemt echter nog niet weg dat ik denk dat Ralf kampioen gaat worden

Tikfout of ben je van mening veranderd?  :wink:
Oeps idd het eerste. ;)