Prettige Feesten!!!!!

Gestart door Alan Blues, 22 december 2004 - 22:08:47

« vorige - volgende »

Alan Blues


Raikkonen MASTER

Jezus het ijsblokje? :lol:

Voor iedereen ook van mijn paard ne gelukkige ;)

Bjorn

Aan iedereen:
"Een zalige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar."
Maak er wat van.  :)  8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Racegirl

I... wish you a merry X-mas
I wish you a merry X-mas
I wish you a merry X-mas

AND A HAPPY  NEWYEAR!!!!!!!!!!! :wink:


(Dit moet je luidop meezingen en daarbij een dansje doen! :D  8) )
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Prettige feesten voor iedereen en... houd het deftig  :lol:  :lol:  :wink:

Mikacouli

Mensen, zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Ik wens iedereen toe wat ze wensen.

En ohja, kies een bob en laat het feest beginnen. :wink:

Doefie

Ook van mijn kant al het cliché-gezever over de feestdagen  :wink:

Alan Blues

Citaat van: SupermariobrosPrettige feesten voor iedereen en... houd het deftig  :lol:  :lol:  :wink:

Nee!

;)

daan

Iedereen een fijn kerstfeest en een happy 2005!!! :D

Eric

Prettige feesten allemaal en opgelet voor de mannen met de vlammende salami...deze dagen lopen ze gefrustreerd rond omdat ze moeten werken... :wink:

Jasper

Citaat van: ericPrettige feesten allemaal en opgelet voor de mannen met de vlammende salami...deze dagen lopen ze gefrustreerd rond omdat ze moeten werken... :wink:
Mijn toekomstige tante is 'boordcommandant' van een trein en moet met Kerstmis ook werken. Die zal ook wel redelijk gefrustreerd zijn, denk ik...

Alan Blues

Citaat van: ericPrettige feesten allemaal en opgelet voor de mannen met de vlammende salami...deze dagen lopen ze gefrustreerd rond omdat ze moeten werken... :wink:

Gisteren stonden ze in Sterrebeek met hun controle. Gelukkig heeft m'n verzekeraar me opgebeld om te verwittigen...  :lol:  :lol:

Bjorn

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: ericPrettige feesten allemaal en opgelet voor de mannen met de vlammende salami...deze dagen lopen ze gefrustreerd rond omdat ze moeten werken... :wink:

Gisteren stonden ze in Sterrebeek met hun controle. Gelukkig heeft m'n verzekeraar me opgebeld om te verwittigen...  :lol:  :lol:

Zit dat in je polis misschien? Mijn verzekeraar heeft nog nooit gebeld...  :wink:  Misschien komt het ook omdat hij weet dat je teveel aan de Duvel zit.  :wink:  8)  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Alan Blues

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: ericPrettige feesten allemaal en opgelet voor de mannen met de vlammende salami...deze dagen lopen ze gefrustreerd rond omdat ze moeten werken... :wink:

Gisteren stonden ze in Sterrebeek met hun controle. Gelukkig heeft m'n verzekeraar me opgebeld om te verwittigen...  :lol:  :lol:

Zit dat in je polis misschien? Mijn verzekeraar heeft nog nooit gebeld...  :wink:  Misschien komt het ook omdat hij weet dat je teveel aan de Duvel zit.  :wink:  8)  :lol:

Mijn verzekeraar is een goede vriend van me. Gelukkig genoeg moest ik niet voorbij die controle om naar mijn stamcafé te gaan. Daar heb ik later op de avond nog enkele Duvels met hem gedronken...  :lol:  :lol:

Lender

zalige feesten en gelukkig nieuwejaar. En niet te zat é :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)