Albers naar Minardi ?

Gestart door The Iceman, 22 december 2004 - 19:09:25

« vorige - volgende »

Draco

Ondanks al die websites worden er toch nog veel magazines verkocht, vind ik. Misschien wordt het wel tijd dat ze een Vlaamsere versie maken van Formule 1. Ik geloof dat de laatste coverstory weer iets is in de trent van De Hollanders komen (mooi, zeer mooi). De enige Vlaamse (losse) journalist die ze hebben is Jo 'check & double-check' Bossuyt van Het Laatste Nieuws begot.

Doefie

Citaat van: DracoOndanks al die websites worden er toch nog veel magazines verkocht, vind ik. Misschien wordt het wel tijd dat ze een Vlaamsere versie maken van Formule 1. Ik geloof dat de laatste coverstory weer iets is in de trent van De Hollanders komen (mooi, zeer mooi). De enige Vlaamse (losse) journalist die ze hebben is Jo 'check & double-check' Bossuyt van Het Laatste Nieuws begot.

Halve bladzijde Villeneuve, twee bladzijden Zanardi, 20 bladen Nederlanders  :? Ik vraag mij af waarom ik dat nog koop... Niks tegen Nederlanders he, niet verkeerd verstaan. Maar een klein beetje minder zou wel mogen.

Ruud

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: DracoOndanks al die websites worden er toch nog veel magazines verkocht, vind ik. Misschien wordt het wel tijd dat ze een Vlaamsere versie maken van Formule 1. Ik geloof dat de laatste coverstory weer iets is in de trent van De Hollanders komen (mooi, zeer mooi). De enige Vlaamse (losse) journalist die ze hebben is Jo 'check & double-check' Bossuyt van Het Laatste Nieuws begot.

Halve bladzijde Villeneuve, twee bladzijden Zanardi, 20 bladen Nederlanders  :? Ik vraag mij af waarom ik dat nog koop... Niks tegen Nederlanders he, niet verkeerd verstaan. Maar een klein beetje minder zou wel mogen.
Schrijf een brief en laat je horen :wink:

Persoonlijk denk ik dat de aandacht van de autosportmedia voor Nederlandse coureurs erg goed is voor de Nederlandse autosport. Dat is echt iets van de laatste jaren en het lijkt zijn vruchten af te werpen. Steeds meer bedrijven vinden het lonend om te investeren in een Nederlandse coureur. Enkele jaren geleden hadden weinigen ooit van Christijan Albers gehoord, nu staan door alle publiciteit rond zijn persoon de sponsors voor hem in de rij. Voor Albers, Verstappen en enkele andere sterke coureurs als Nicky Pastorelli geldt hetzelfde. Dat is vooral te danken aan de aandacht van de auto(sport)bladen en de inspanningen van F1-programma's die jonge coureurs in de spotlights zetten.

Jarenlang is het zo geweest dat goede coureurs de top niet konden bereiken vanwege een gebrek aan sponsorgeld. Bedrijven zagen dat niet zitten, ook omdat er in de media vaak cynisch gesproken werd over autosport. Tien jaar geleden was een Albers of een Doornbos nooit zo ver gekomen.

Ik denk dat dat laatste nog steeds geld voor België, terwijl jullie wel een land zijn met een traditie van internationale topcoureurs. Waarschijnlijk is het een kwestie van de juiste promotie, er moeten voorwaarden gecreëerd worden om structureel coureurs aan de top te krijgen. Er zullen vast wel enkele coureurs zijn die dezelfde kwaliteiten hebben als een Ickx, Boutsen of François Duval, maar die moeten wel de kans (lees: sponsoring) krijgen om hun potentieel te kunnen tonen en te kunnen groeien.

Raikkie

Ik ben gestopt met die Nederlandse boekjes te kopen, door al dat gezever over hun piloten. Als ik nog een F1-magazine koop is het Engels en uitzonderlijk Duits. Ik koop wel altijd AutoBild Motorsport.

Doefie

Citaat van: Ruud
Citaat van: DoefieF1
Citaat van: DracoOndanks al die websites worden er toch nog veel magazines verkocht, vind ik. Misschien wordt het wel tijd dat ze een Vlaamsere versie maken van Formule 1. Ik geloof dat de laatste coverstory weer iets is in de trent van De Hollanders komen (mooi, zeer mooi). De enige Vlaamse (losse) journalist die ze hebben is Jo 'check & double-check' Bossuyt van Het Laatste Nieuws begot.

Halve bladzijde Villeneuve, twee bladzijden Zanardi, 20 bladen Nederlanders  :? Ik vraag mij af waarom ik dat nog koop... Niks tegen Nederlanders he, niet verkeerd verstaan. Maar een klein beetje minder zou wel mogen.

Schrijf een brief en laat je horen :wink:

Stond in het magazine al iets van iemand dat zoiets hat gestuurd. Nu hopen dat ze er rekening mee houden  :wink:

Tim C


Scuderia Ferrari

Vandaag was Christijan in Amsterdam:

Eric

Die helm is echt niet om aan te zien hé... :?  :?  :?

Martin

Ach, je bent gewoon jaloers dat er geen Belg in zit.

____________________

Al 35 jaar rokend. :lol:

bogie

Citaat van: Scuderia FerrariVandaag was Christijan in Amsterdam:



http://lostboys.garnierstreamingmedia.com/
1 man -> Montoya

dj Peter

Citaat van: RaikkieIk ben gestopt met die Nederlandse boekjes te kopen, door al dat gezever over hun piloten......
So am i! Ik heb jarenlang Race Report of FORMULE 1 gekocht en vond steeds interessante onderwerpen en intervieuws in die bladen. Maar tegenwoordig....telkens als ik op het punt sta één van die bladen te kopen kijk ik wat er zoal in staat,maar elke keer zet ik het gewoon terug in de rekken. Het lijkt wel of de F1 alleen in Nederland bestaat. Ik vind het echt zonde want ik heb steeds al die blaadjes netjes bijgehouden (tot ernernis van mijn vrouw  :wink: )en als ik ze op elkaar leg denk ik  wel dat ik niet meer over de stapel heen kan kijken.
Het is natuurlijk begrijpelijk dat de Nederlandse bladen extra aandacht besteden  (hoe zouden we zelf zijn) aan hun piloten maar t'is vaak overdreven.
Bij onze noorderburen worden aankomende piloten nu eenmaal ook beter gesponsord en dat is uiteraard essentieel voor een racecarriere, want ik zie het in Belgie nog niet gebeuren dat een Bas Leinders of Jeffrey Van Hooydonk in een F1-bolide over de Antwerpse Leien scheurt om maar even iets te noemen.
Voetbal, wielrennen en motocross is ok in Belgie,maar autosport.... :roll:

Eric

Citaat van: MartinAch, je bent gewoon jaloers dat er geen Belg in zit.

____________________

Al 35 jaar rokend. :lol:

Tja de eerste goede Hollandse F1 piloot moet nog geboren worden hé...wij hebben al enkele talenten gehad hé  :P

Proficiat dat je nog rookt... :roll:
Iemand moet je loon betalen hé...

Martin

Dat moet ik toegeven, Ickx en Boutsen waren goede rijders.
Gijs van Lennep, Roelof Wunderink, Jan Lammers, Michel Bleekemolen, Boy Hayje en Huub Rothengatter waren dat nu niet direct.
Maar dat waren Patrick Neve, Johnny Claes, Bernard De Dryver, Bertrand Gachot en Teddy Pilette ook niet
Lammers wel in Le Mans, wat op zich ook een prestatie is.

Maar Verstappen heeft van de Nederlandse rijders wel de meeste punten behaald.
En Chistijan Albers moet zich nog bewijzen.

Nog een plaatje van Albers in Amsterdam.


bogie

In jullie artikel staat dat Albers hem niet bezig houd met de 2e rijder, dat PS daarover beslist. Ik heb al gelezen dat Nicolas Kiesa de 2e rijder is bij minardi. Weten jullie al van iets meer?
1 man -> Montoya

Tim C

Er wordt aan hem gedacht, maar nog niks bevestigd