Albers naar Minardi ?

Gestart door The Iceman, 22 december 2004 - 19:09:25

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Wat gaan we weer lekker.... :?

Wees blij dat er weer een Nederlander rijdt.

Eric

We moeten niet alleen afgeven op de Hollanders hoor...bezie het huidige F1 wereldje eens...
Schumacher staat gekend als arrogant persoon, Raïkkönen die loopt je straal voorbij...alsof je lucht bent, bij Montoya blijf je ook beter uit de buurt...vooral om zijn woede aanvallen, Villeneuve is ook niet meteen Mr Nice Guy...en zo kunnen we nog effe doorgaan. Live and let live

Om weer on topic te komen, eindelijk krijgt Albers zijn kans in de F1, volgens mij is Albers beter dan Verstappen.
We mogen allemaal blij zijn dat er iemand van de lage landen in de F1 geraakt.

Ramses

Tof dat er een Nederlander rijdt in de F1.

Maar... Ik weet niet of het de goede zaak is voor Albers.
Vicekampioen en 3e bij Mercedes in de DTM. Een topteam nota bene inruilen voor de achterhoede in de Formule 1 ?

Akkoord, het is het walhalla van de autosport, maar of hij resultaten zal kunnen behalen, daar durf ik mijn geld niet op in te zetten...

Ruud

Eindelijk weer een Nederlander in de Formule 1. Ik vrees alleen dat we weinig actie van Albers zullen gaan zien met de Minardi. Misschien dat er een verdere carrière voor hem weggelegd is als hij met kop en schouders boven zijn teamgenoot uitstijgt en een enkele keer kan verrassen (vechten met de Jordans).

BTW: wat een gezeur over zijn uitstraling :?

The Iceman

Citaat van: ericWe moeten niet alleen afgeven op de Hollanders hoor...bezie het huidige F1 wereldje eens...
Schumacher staat gekend als arrogant persoon, Raïkkönen die loopt je straal voorbij...alsof je lucht bent, bij Montoya blijf je ook beter uit de buurt...vooral om zijn woede aanvallen, Villeneuve is ook niet meteen Mr Nice Guy...en zo kunnen we nog effe doorgaan. Live and let live

Om weer on topic te komen, eindelijk krijgt Albers zijn kans in de F1, volgens mij is Albers beter dan Verstappen.
We mogen allemaal blij zijn dat er iemand van de lage landen in de F1 geraakt.
Inderdaad Eric, goed nieuws voor de Nederlanders hier op het forum, maar ik bedoel maar dat je jezelf al een "natuurtalent" vindt, vooraleer je een F1 race hebt gereden, dan heb je toch wel een "dikke nek". Schumacher, Villeneuve, Kimi en Monty hebben met hun resultaten reeds bewezen aardig aan een stuur te kunnen draaien van een F1 auto. Albers heeft enkel nog maar getest bij Minardi en Jordan en vindt zichzelf al superieur.

Ruud

Citaat van: Snekuem
Citaat van: ericWe moeten niet alleen afgeven op de Hollanders hoor...bezie het huidige F1 wereldje eens...
Schumacher staat gekend als arrogant persoon, Raïkkönen die loopt je straal voorbij...alsof je lucht bent, bij Montoya blijf je ook beter uit de buurt...vooral om zijn woede aanvallen, Villeneuve is ook niet meteen Mr Nice Guy...en zo kunnen we nog effe doorgaan. Live and let live

Om weer on topic te komen, eindelijk krijgt Albers zijn kans in de F1, volgens mij is Albers beter dan Verstappen.
We mogen allemaal blij zijn dat er iemand van de lage landen in de F1 geraakt.
Inderdaad Eric, goed nieuws voor de Nederlanders hier op het forum, maar ik bedoel maar dat je jezelf al een "natuurtalent" vindt, vooraleer je een F1 race hebt gereden, dan heb je toch wel een "dikke nek". Schumacher, Villeneuve, Kimi en Monty hebben met hun resultaten reeds bewezen aardig aan een stuur te kunnen draaien van een F1 auto. Albers heeft enkel nog maar getest bij Minardi en Jordan en vindt zichzelf al superieur.
Albers IS een natuurtalent. Hij is pas op zijn 18de begonnen met karten en won meteen zijn eerste jaar in de F3. In de DTM heeft hij ook laten zien te kunnen winnen, tegen grote jongens als Alesi en Schneider.

Wat had je dan verwacht? Dat hij nu op zijn 25ste al Grand Prix gewonnen zou hebben? :roll:

bogie

Ik zie persoonlijk meer talent in doornbos dan in albers.
Hij was héél goed in de dtm, maar is mede door de druk er nooit in gelukt kampioen te worden daar. F1 is nog een hardere wereld, hopelijk lukt het daar wel.

Verder hoop ik dat de 2e rijder Bas leinders word, qua snelheid denk ik dat albers en bas ongeveer gelijk zijn.
1 man -> Montoya

The Iceman

Citaat van: Ruud
Citaat van: Snekuem
Citaat van: ericWe moeten niet alleen afgeven op de Hollanders hoor...bezie het huidige F1 wereldje eens...
Schumacher staat gekend als arrogant persoon, Raïkkönen die loopt je straal voorbij...alsof je lucht bent, bij Montoya blijf je ook beter uit de buurt...vooral om zijn woede aanvallen, Villeneuve is ook niet meteen Mr Nice Guy...en zo kunnen we nog effe doorgaan. Live and let live

Om weer on topic te komen, eindelijk krijgt Albers zijn kans in de F1, volgens mij is Albers beter dan Verstappen.
We mogen allemaal blij zijn dat er iemand van de lage landen in de F1 geraakt.
Inderdaad Eric, goed nieuws voor de Nederlanders hier op het forum, maar ik bedoel maar dat je jezelf al een "natuurtalent" vindt, vooraleer je een F1 race hebt gereden, dan heb je toch wel een "dikke nek". Schumacher, Villeneuve, Kimi en Monty hebben met hun resultaten reeds bewezen aardig aan een stuur te kunnen draaien van een F1 auto. Albers heeft enkel nog maar getest bij Minardi en Jordan en vindt zichzelf al superieur.
Albers IS een natuurtalent. Hij is pas op zijn 18de begonnen met karten en won meteen zijn eerste jaar in de F3. In de DTM heeft hij ook laten zien te kunnen winnen, tegen grote jongens als Alesi en Schneider.

Wat had je dan verwacht? Dat hij nu op zijn 25ste al Grand Prix gewonnen zou hebben? :roll:
Ruud, ik heb het over F1, niet over DTM en F3. Albers heeft inderdaad al mooie dingen laten zien in DTM ( al deed hij het dit jaar stukken slechter dan in 2003 ) en F3, maar F3000 was ook een fiasco en werd daar ook door ene Marc Webber naar huis gereden. Ik bedoel maar dat je al zo'n grote mond opzet, vooraleer je nog maar één F1 race hebt gereden, dan heb je een serieuze "dikke nek". Heb je Doornbos zo horen opscheppen ???? Of onze Bas Leinders ????

Draco

Euh Snekeum, om de Albers-fans even bij te treden ("om de Albers-fans even bij te treden"!!!!!, sorry ik heb het even twee keer getypt om mijn ongeloof wat te temperen... ik vind het ventje nog altijd een klier)

Ik heb "onze" Bas ook al uit zijn bek horen lullen dat hij in een Ferrari hetzelfde kan doen als Schumacher. Want, zegt "onze" Bas, geloof in eigen kunnen is het allerbelangrijkste...

Wel, ik denk dat iedereen wel gelooft in wat hij doet... het gaat er hem enkel om hoe je het naar voren brengt en sommigen slagen daar op een betere manier in dan anderen (dus het is niet alleen Christy maar ook Bassie).

Goed, point made...

Mikacouli

Citaat van: DracoEuh Snekeum, om de Albers-fans even bij te treden ("om de Albers-fans even bij te treden"!!!!!, sorry ik heb het even twee keer getypt om mijn ongeloof wat te temperen... ik vind het ventje nog altijd een klier)

Ik heb "onze" Bas ook al uit zijn bek horen lullen dat hij in een Ferrari hetzelfde kan doen als Schumacher. Want, zegt "onze" Bas, geloof in eigen kunnen is het allerbelangrijkste...

Wel, ik denk dat iedereen wel gelooft in wat hij doet... het gaat er hem enkel om hoe je het naar voren brengt en sommigen slagen daar op een betere manier in dan anderen (dus het is niet alleen Christy maar ook Bassie).

Goed, point made...

Ik heb Bas nog niet horen zeggen dat hij hetzelfde zou doen of Schumacher in een Ferrari maar kom, wat doet bas eigenlijk in deze discussie?

Lender

Ik hoop voor Albers dat het dan goed uitdraait. Mij kan het eigenlijk niet veel schelen, wat me wel kan schelen is weer dat chauvinisme voor Albers.1/2 van de tijd was het altijd Jos verstappen in "formule 1". En dat steekte lichtjes. Beetje meer objectivitiet zou welkom zijn :roll:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

The Iceman

Citaat van: DracoIk heb "onze" Bas ook al uit zijn bek horen lullen dat hij in een Ferrari hetzelfde kan doen als Schumacher. Want, zegt "onze" Bas, geloof in eigen kunnen is het allerbelangrijkste...
Heeft Bas dat verkondigd in een (F1) magazine, op TV ???? Je moet natuurlijk altijd geloven in je eigen kunnen ( DC zegt ook elk jaar dat het zijn jaar gaat worden ), maar de Schot heeft zichzelf nooit een "supertalent" genoemd en is er jammer genoeg nooit in geslaagd wereldkampioen te worden.

Ruud

Geloof in eigen kunnen heet dat. En als je het zelf al niet geloofd, waarom zou een ander dat dan doen? Dan kun je beter stoppen.

Wat betreft die arrogantie ben ik het zeker met jullie eens, het zou ook niet meteen een van mijn beste vrienden zijn. Maar who cares, daar is hij coureur voor. Oprecht bescheiden coureurs zijn watjes en hebben een gebrek aan ambitie, kijk maar naar Barrichello. Die heeft geaccepteerd dat hij de tweede viool speelt - niet om daar nu meteen een discussie over te beginnen :wink:

En wat hij komend seizoen gaat presteren? We zullen zien, iedereen moet ergens beginnen nietwaar. Het zullen vast geen podiumplaatsen worden.

RadioActiveMan

Och de meeste van hen zijn gewoon verlegen en hebben nooit geleerd met al die media-aandacht om te gaan. Dan wordt je al snel voor arrogant versleten. Aan de andere kant wordt iemand met ballen aan zijn lijf die af en toe eens durft te roepen dat hij het niet eens is met het één of ander ook snel voor arrogant versleten.

Over het teveel aan Albers en in het verleden Verstappen in de media ben ik het eens. Ik kan geen "Formule1" meer kopen in de winkel of er staan wel 700 pagina's overd e Nederandse coureurs in. Begrijpelijk voor een Nederlands tijdschrift, ware het niet dat ze zich ook het snelste blad van België noemen. Voor de Belgische lezers wordt maar bitter weinig gedaan.

Ramses

Citaat van: RadioActiveManOch de meeste van hen zijn gewoon verlegen en hebben nooit geleerd met al die media-aandacht om te gaan. Dan wordt je al snel voor arrogant versleten. Aan de andere kant wordt iemand met ballen aan zijn lijf die af en toe eens durft te roepen dat hij het niet eens is met het één of ander ook snel voor arrogant versleten.

Over het teveel aan Albers en in het verleden Verstappen in de media ben ik het eens. Ik kan geen "Formule1" meer kopen in de winkel of er staan wel 700 pagina's overd e Nederandse coureurs in. Begrijpelijk voor een Nederlands tijdschrift, ware het niet dat ze zich ook het snelste blad van België noemen. Voor de Belgische lezers wordt maar bitter weinig gedaan.

Vooral toen Verstappen bij Minardi gepresenteerd werd. Plots werd zo goed als alles mogelijk in die bescheiden Minardi. Helaas moesten na enkele races de doelstellingen zéér grondig bijgesteld worden.

Ik vind het niet zo'n goede zet van Albers. Hoewel hij het in DTM 2004 niet zo goed deed als in 2003, kon hij in 2005 voor de titel gaan.
Nu blijft het laatste startplaatsen, gedubbeld worden en uitvallen. 1 punt.

Maar, het is natuurlijk een begin, kilometers maken, in de kijker rijden.
Hoewel je je kan afvragen of dat ook nog iets oplevert tegenwoordig.
Iedereen vol lof over Bas Leinders, maar hij heeft nog altijd geen zitje, ook niet als testrijder, ook (nog) niet in een lagere raceklasse.

Ja, en Formule 1 magazine, tjah, het blijft Formule 1 magazine natuurlijk. Belgen komen er niet in voor, hoewel het een Belgische editie heeft die nota bene 1 € duurder is.