West out, Johnnie Walker in?

Gestart door sledge, 12 december 2004 - 21:35:56

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: lieven
Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliHoe gaat Ferrari marlboro vervangen? :?

Met Always... :lol:  :lol:  :wink:

De kleuren vallen alleszins al mee
lees ik da nu verkeerd of is het alldays inplaats van always? ;)

Die gentenaren zien ook alles hé  :lol:  :wink:

Ach het is van hetzelfde merk hé  :wink:

lieven

ela ela ela gentenaar?
ik ben nen rasechten loot  8)
ja ok da ligt neffest gent  :twisted:

SDG

Zo raar is die kleur (ik bedoel voor McLaren) ook weer niet hoor. Oranje was immers de originele kleur van het team bij de oprichting, toen er nog weinig of geen sponsors op de auto stonden. Denk overigens ook terug aan de wagen waarmee de wintertests in 1997 afgewerkt werden, die ook oranje was.

Mikacouli

Citaat van: SDGZo raar is die kleur (ik bedoel voor McLaren) ook weer niet hoor. Oranje was immers de originele kleur van het team bij de oprichting, toen er nog weinig of geen sponsors op de auto stonden. Denk overigens ook terug aan de wagen waarmee de wintertests in 1997 afgewerkt werden, die ook oranje was.

Yep, maar dat was dan om de officiele kleur nog niet te tonen die ze maar zouden tonen op de presentatie.


bogie

arrows 2  :lol:  hopelijk zijn de prestaties beter dan arrows
1 man -> Montoya

Doefie

Citaat van: Mikacouli

Vind ik wel een mooie wagen...

Jasper


daan

vind het ook maar een raar ding, dan maar houden zo :wink:

McLaren_über_alles

Ik zou het alleszins jammer vinden als hun kleuren gans zullen veranderen (wat zal gebeuren). Ik vind ze momenteel de mooiste kleuren uit het pak. Schitterende wagen toch...  :shock:
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

The Iceman

Citaat van: Kimi_über_allesIk zou het alleszins jammer vinden als hun kleuren gans zullen veranderen (wat zal gebeuren). Ik vind ze momenteel de mooiste kleuren uit het pak. Schitterende wagen toch...  :shock:
West livery bestaat als sinds 1997, dus mag de wagen na 8 seizoenen wel eens veranderen van kleur vind ik.

Alan Blues

Hoe hij er uit ziet kan me niet schelen. Ik hoor enkel dat hij sneller rijdt dan Johnny 'stapt'... ;)

Doefie

Citaat van: SnekuemWest livery bestaat als sinds 1997, dus mag de wagen na 8 seizoenen wel eens veranderen van kleur vind ik.

Ferrari rijd al sinds 1960 in 't rood rond. McLaren reed 25 jaar rond met rood-wit van Marlboro, ...  :wink:

DerMika

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: SnekuemWest livery bestaat als sinds 1997, dus mag de wagen na 8 seizoenen wel eens veranderen van kleur vind ik.

Ferrari rijd al sinds 1960 in 't rood rond. McLaren reed 25 jaar rond met rood-wit van Marlboro, ...  :wink:
I was about to say the same...

Wat van Jordan die al sinds 1996 in het B&H geel rijdt? Sauber al sinds 1995 (?) in de redbullkleuren (alhoewel dat nu hoogstwaarschijnlijk gedaan zal zijn :) )?  Wat van Minardi... euh, slecht voorbeeld  :lol:
The Dude abides

sledge

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: bogiePs: wat zal de livery van williams zijn? Is HP geen sponsor meer misschien?

Toch wel. :wink:

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P5692_0_1_0

;)

En dag voor de liverylauch komt dit nieuws, en teken aan de wand  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Roel

Het is toch bevestigd! vanaf turkije dit seizoen zullen ze 'prominent' aanwezig zijn op de wagens.

Leukleukleuk!
God save Mclaren