Pizzonia of Heidfeld?

Gestart door bogie, 10 december 2004 - 13:33:26

« vorige - volgende »

Heidfeld of Pizzonia

Heidfeld
27 (84.4%)
Pizzonia
5 (15.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 10 december 2004 - 13:33:26

Doefie

Citaat van: eppieEn laat niet vergeten dat Heidfeld elke teammaat die hij had heeft verslagen (waaronder Raikonnen) en hij heeft eigelijk nooit de kans gehad iets te laten zien in de F1.

Mja, Fisichella ook. In 1997 rijdt hij Ralf vrij dikwijls om de oren, 1998-2000 Wurz, 2001 Button, 2002 Sato, 2003 Massa. En Räikkönen was voor Heidfeld een erg taaie klant hoor, het was evenveel Heidfeld-Räikkönen als Räikkönen-Heidfeld.  :wink:

Mikacouli

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: eppieEn laat niet vergeten dat Heidfeld elke teammaat die hij had heeft verslagen (waaronder Raikonnen) en hij heeft eigelijk nooit de kans gehad iets te laten zien in de F1.

Mja, Fisichella ook. In 1997 rijdt hij Ralf vrij dikwijls om de oren, 1998-2000 Wurz, 2001 Button, 2002 Sato, 2003 Massa. En Räikkönen was voor Heidfeld een erg taaie klant hoor, het was evenveel Heidfeld-Räikkönen als Räikkönen-Heidfeld.  :wink:

Ja tuurlijk, maar Kimi had natuurlijk een jaartje achterstand. Heidfeld had toen al een streepje voor. Kimi mocht nog alle circuits leren kennen. Ik weet nog dat ze zeiden op canal digitaal dat Kimi extreem snel een circuit kon aanleren. Hij deed dat trouwens met onboardbeelden van zijn landgenoot Mika Häkkinen.
Raïkkönen is beter dan Heidfeld, zeker weten.

eppie

Spijtig genoeg voor Williams liggen beiden piloten onder contract bij een directe concurent.En dit was enkel om aan te tonen dat tussen Heidfeld en Pizzonia Heidfeld een evidente keuze is.

Supermariobros

En je gaat het geen 3X zeggen zeker  :lol:  :lol:  :wink:

Ruud

Citaat van: eppieWelk recht het jij om zo arrogant te doen?

Anyway,Australie van dit jaar,Heidfeld houdt met zijn inferieure auto toch een hele tijd fisichella af.En laat niet vergeten dat Heidfeld elke teammaat die hij had heeft verslagen (waaronder Raikonnen) en hij heeft eigelijk nooit de kans gehad iets te laten zien in de F1.Dus als je is een klein beetje verder kijkt kun je zien dat hij nog niet eens zo'n slechte dingen heeft laten zien voor hij in F1 kwam.

Btw, als het alternatief Pizzonia is is Heidfeld veruit de beste keuze.Of heeft die wel heel mooie dingen laten zien die mij ontgaan zijn.
Fair enough. Hij heeft inderdaad meer laten zien dan Pizzonia. Maar als we met z'n allen jarenlang hebben geklaagd over het gebrek aan persoonlijkheid van Ralf Schumacher, is Heidfeld allesbehalve een verbetering...

p.s. voel je niet zo snel op je tenen getrapt :wink:

Raikkonen MASTER

Het is dus Heidfeld geworden, wat ik ook een logische keuze vond.
Heidfeld heeft al laten zien dat hij met druk aankon bij een topteam in de F3000.
Sinds die man in de F1 kwam was ik verbaasd dat hij bij zo'n mindere teams reed. Ik vond dat hij krediet mocht krijgen voor wat hij deed in die lagere reeksen. Nu gaat hij dat eindelijk krijgen.

Ik denk niet dat Heidfeld zelf gezegd zal hebben dat hij niet verdient om bij Williams te gaan rijden. Bescheidenheid bestaat maar valse bescheidenheid ook, zonder arrogant te doen.
Trouwens welke risico's zou Heidfeld moeten doen bij de start? Hij startte bijna het hele seizoen in de middenmoot.
Als je met een on-board camera vanuit de middenmoot kijkt naar de start voorin, zie je elk gat waar je dacht in te duiken, opvullen.
Ze komen langs overal, links, rechts en door het midden. Waar moet Heidfeld risico's nemen? Door deze risico's niet te nemen heeft hij punten verzameld.

daan

Citaat van: Raikkonen MASTERHet is dus Heidfeld geworden, wat ik ook een logische keuze vond.
staat het al vast dan? nee toch..?

Ruud

Citaat van: Raikkonen MASTERHet is dus Heidfeld geworden, wat ik ook een logische keuze vond.
Heidfeld heeft al laten zien dat hij met druk aankon bij een topteam in de F3000.
Sinds die man in de F1 kwam was ik verbaasd dat hij bij zo'n mindere teams reed. Ik vond dat hij krediet mocht krijgen voor wat hij deed in die lagere reeksen. Nu gaat hij dat eindelijk krijgen.

Ik denk niet dat Heidfeld zelf gezegd zal hebben dat hij niet verdient om bij Williams te gaan rijden. Bescheidenheid bestaat maar valse bescheidenheid ook, zonder arrogant te doen.
Trouwens welke risico's zou Heidfeld moeten doen bij de start? Hij startte bijna het hele seizoen in de middenmoot.
Als je met een on-board camera vanuit de middenmoot kijkt naar de start voorin, zie je elk gat waar je dacht in te duiken, opvullen.
Ze komen langs overal, links, rechts en door het midden. Waar moet Heidfeld risico's nemen? Door deze risico's niet te nemen heeft hij punten verzameld.
Tekenend voor de hedendaagse Formule 1...

Stel hij komt bij Williams en daar krijgt hij de kans om Schumacher aan te vallen. Durft hij in dat geval daar ijskoud de benodigde risico's voor te nemen? Ik betwijfel dat ten zeerste. Om Schumacher te kunnen en willen verslaan, moet je heel veel in je mars hebben en er 100% voor durven te gaan, met het risico dat het misgaat. Hij zal de titel niet voor niets in de schoot geworpen krijgen. Is Heidfeld de juiste man voor deze job?

Blijft hij op het moment dat het ertoe doet achter Schumacher plakken (zoals Ralf deed) of valt hij aan? Dat is waar het om gaat. Dit is een heel ander spel dan goed presteren in het middenveld, waar de verwachtingen altijd minder hooggespannen zijn en waar je het eigenlijk alleen maar goed kunt doen mits je je eigen teamgenoot verslaat (notabene twee rookies en een uitgerangeerde Frentzen, tegenover Alesi maakte hij geen enkele kans).

Laten we wel wezen, Button was natuurlijk ideaal geweest.

Tim C

Citaat van: daan
Citaat van: Raikkonen MASTERHet is dus Heidfeld geworden, wat ik ook een logische keuze vond.
staat het al vast dan? nee toch..?
Een site heeft op z'n eentje een interpretatie gedaan van een uitspraak van Theissen: "Het zou dom zijn om hem te laten gaan"

Vergetende dat Theissen niet bij Williams hoort, en dat die uitspraak 15 keer geinterpreteerd kan worden

RadioActiveMan

Ze moeten Heidfeld pakken. In een winnende wagen is hij dodelijk om het zo te zeggen. Kijk maar zijn periode in de F3000. Is intrinsiek de snelste van de twee en hij verdient het ook om eens in een topwegen van start te kunnen gaan.

daan

Citaat van: Tim C
Citaat van: daan
Citaat van: Raikkonen MASTERHet is dus Heidfeld geworden, wat ik ook een logische keuze vond.
staat het al vast dan? nee toch..?
Een site heeft op z'n eentje een interpretatie gedaan van een uitspraak van Theissen: "Het zou dom zijn om hem te laten gaan"

Vergetende dat Theissen niet bij Williams hoort, en dat die uitspraak 15 keer geinterpreteerd kan worden
daarom, er staat dus nog niks vast

RadioActiveMan

Hij zou al wel een contract als testcoureur vast hebben.

Tim C

En zo zie je maar:

Haast en spoed zijn zelden goed....

CitaatNick Heidfeld heeft nog geen contract getekend bij Williams, dat deelde een woordvoerder van het team mee nadat er op het Internet en in de Duitse pers verkeerde berichten de wereld ingestuurd werden.

"Deze verklaringen kloppen niet. We zullen onze complete line-up bekend maken tijdens de launch op 31 januari."

Het is niet onwaarschijnlijk dat Heidfeld binnenkort bij Williams zal tekenen. Hij liet er een zeer goede indruk achter na enkele testsessies met het team. Maar voorlopig is er dus nog geen sprake van een contract tussen de Duitser en het team.

daan

zie je, dat dacht ik al...

Doefie

Citaat van: RadioActiveManIn een winnende wagen is hij dodelijk om het zo te zeggen.

Zolang het maar niet letterlijk wordt genomen  :lol: