Waaraan ergeren jullie je ?

Gestart door Ramses, 07 december 2004 - 11:36:03

« vorige - volgende »

Jasper

Je doet gewoon mee vanuit je eigen zetel neem ik aan?

Raikkie

Ik had er 18 vorig jaar  :D  (en ik had dus thuis meegedaan)

Ramses

Treinversporingen die worden aangekondigd op het moment dat de trein het station al binnenrijdt (uiteraard 6 sporen verder)

Doefie

Dat een mens niet mag zeggen wat hij/zij denkt. En als hij/zij dat toch doet meteen de grond wordt ingeboord.

Alan Blues

Mensen die hun 'pinklicht' pas aanzetten als ze al van rijvak zijn veranderd.

Bart VD

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Roel_ Ik haaaaaaaaat muggen in de zomer!

Oja absoluut, niet enkel in de zomer, altijd!
Dat is het enige beestje dat ik bewust doodsla!

Ben er een beetje allergisch aan, als die mij steken dan krijg ik van die vieze dikke jeukende blazen, en ik mag daar niet aan krabben, moet wachten tot die openspringen en ik kan daarvan weken niet slapen!!!!

Vooral de Italiaanse muggen zijn een pest!!!!

"Ik ben daar algerisch voor... ik krijg dan allemaal zweren en... en dan moet ik daaran krabben en dan komt daar vocht uit..."

;) ;) ;)
This space for rent

Raikkonen MASTER

Citaat van: razzle_dazzle-Mensen die Walter Baseggio een schitterende voetballer vinden

Mensen die zeggen dat de 1-7 overdreven was...  8)

Mensen die Walter Baseggio GEEN schitterende voetballer vinden :P

Raikkonen MASTER

Citaat van: Bruno
(verpleging, echt geen lachertje)

FF off-topic maar toch...
Ik HOU van mensen die het verpleegkundige beroep niet onderschatten ;)
Het is inderdaad zwaar werk, altijd rechtstaan en heen en weer crossen om andere mensen hun leed te verzachten.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Alan BluesIk ken zelf al enkele woorden Thais... ;)

En als het om drank gaat kennen we de typische dranken van het land waar we in zijn op dat moment, binnen de 3 avonden  8)
ABSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT  :P

Raikkonen MASTER

Citaat van: Tim CHet feit dat de goede mensen van de MIVB een akkoord ondertekenen en dan toch nog staken...

Nog een geluk dat ik de vierentwintigste (voorlopig) geen les heb

De MIVB heeft verschillende vakbonden. De Christelijke vakbond ging niet akkoord en bleef staken. Logisch toch?  :roll:

Raikkonen MASTER

Het Griekse verkeer...
Deze automobilist deed alsof hij van rijvak zou veranderen, maar bleef een half uur op elke helft van 2 rijvakken rijden.
DAT is irritant...



De volgende is nog grappiger.
2 Grieken die in plaats van de pechstrook te gebruiken, een auto voortduwen op het rechterrijvak op het grootste kruispunt van Thessaloniki  :lol:
De foto is vrij donker maar je kan duidelijk 2 individuen zien die een auto duwen :P



In Griekenland rijden ze ook soms zonder deur. Een chauffeur gezien die zonder deur reed aan zijn kant. Hij ging ons vlotjes langs rechts voorbij tegen 140KM/uur.

Golfkarretjes op de autosnelweg kan in Griekenland ook... Ze rijden maar 40 KM/uur ofzo maar ze rijden er wel... (De kar die wij hebben gezien reed er 's nachts, een half uur voor we de foto namen van die auto die geduwd werd. De kar reed met zn 4 pinkers op... Voor de rest geen lichten...


Dat zijn dingen waar ik echt niet tegen kan. Vooral omdat ze jou ook in gevaar kunnen brengen.

Raikkonen MASTER

Een meisje vanop kot heeft de irritante gewoonte om alles negatief te bekijken.
Ze is mee geweest naar Griekenland toen we met het kot daar op vakantie gingen. Elke dag was ze aan het kankeren omdat er iets niet goed ging of omdat ze nu slecht had geslapen en misschien oververmoeid zou worden.
Nu is ze depressief (je zou voor minder...)
Hetgeen me nog het ergste lijkt is dat ze voor leerkracht studeert. Dus Jasper, zorg dat je uit de schoolbanken bent, want als zo'n leerkracht jouw kant uitkomt, ik zou medelijden hebben met haar leerlingen.

Hetgeen nog irritanter is, het is een goede vriendin van mijn vriendin :P
Wat het voor mij moeilijk maakt om m'n gal te spuwen over dat 'wijf'.
En dat 'wijf' meen ik echt...

Bruno

Ik erger me als ik lees dat een bepaalde waalse politica zich "versprak" toen ze zei dat de 300.000€ renovatie kosten voor een heel gebouw was terwijl dit eigenlijk alleen voor haar kabinet was.

Dit terwijl er een hele hoop walen zijn die zien dat hun school of andere instelling niet gerenoveerd word omdat er niet genoeg geld beschikbaar zou zijn. :!:


Na onderzoek van haar partijgenoten bleek dat het bedrag niet echt overdreven was maar best gegrond, een vergadertafel van +- 6.000€ moet kunnen, een volledige badkamer die ongeveer die prijs kostte ook.

Even verduidelijken 6.000€ = ongeveer 240.000 oude belgische franken en 300.000€ ongeveer  1.200.000 frankskes...
 
Zoals ik al elders schreef -> en de brave burger, die betaalt maar lekker voor een ander zijn geklungel.  :cry:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Raikkonen MASTER

Bruno, hetzelfde toch met die handtassen?
Om bij handtassen even te stoppen, al gemerkt dat bijna elke leerkracht Frans een handtas van Delvaux heeft?

Alan Blues

Stijn, heb jij aan de speed gezeten of zo?????  :shock:  :shock:  :shock:

Zo actief ineens op het forum... ;)

Oeioei, 'k ben ne slechte nonkel...