De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: RadioActiveMan
Citaat van: Jasper
Citaat van: RadioActiveManBlijkbaar kunnen de Schumacherfans even slecht tegen hun verlies als hun idool.  :wink:  :lol:
Schumi nr1 was 7de en kreeg geen prijs terwijl iemand op de 12de plek er wél een kreeg, er is dus geen sprake van verlies. ;)

Schumacher was in '97 ook tweede en heeft ook niks gekregen aan het einde. Toeval? Ik denk het niet. :D

:roll:

Schumi nr1

De fout is recht gezet, waarvoor mijn dank.

Iedereen kan fouten maken, dat weet ik, maar ik had het gevoel dat het daar bij gelaten ging worden. Daarom mijn misschien iets hevige reactie, mijn excuses daarvoor.

Dus laten we er een hoopje zand over strooien, tot de volgende Kerstkwis / Webstrijd.

Jasper

Een mens moet opkomen voor zijn rechten hé. :)

Raikkie

Ik wil de andere winnaars ne dikke proficiat wensen en F1Pits bedanken om weer een moeilijke, maar leuke KerstKwis te hebben samengesteld mét mooie prijzen !!!

bogie

Hoelang zal het duren denken jullie eer de prijs arriveerd.

Nog een dikke proficiat voor de winnaars en voor f1pits. Leuke prijzen en een goeie quiz.

Tot de volgende
1 man -> Montoya

Ferrari 2010

Citaat van: bogieHoelang zal het duren denken jullie eer de prijs arriveerd.

Nog een dikke proficiat voor de winnaars en voor f1pits. Leuke prijzen en een goeie quiz.

Tot de volgende

Ik heb zelf geen prijs gewonnen, maar ik weet van tijdens de wbstrijd dat de prijzen die de redactieleden zelf al binnen hebben, er normaal binnen de week zijn. Als ze zelf de prijzen nog niet bij hun thuis hebben kan het langer duren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Niks gewonnen, spijtig. Had mss wat meer moeten opzoeken over Shadow, maar ja. Foto's waren niet heel moeilijk. Mss 2005 wat meer oude foto's  :P
In 2005 wil ik wel een prijsje winnen  :wink:

bluelite

Hoewel ik toch meer vragen juist heb dan in het klassement vermeld werd, ben ik meer dan tevreden dat ik toch iets mag ontvangen. Mijn dank daarvoor.  :D

Ramses

De jaarboeken zijn vandaag naar de winnaars verstuurd. Als de post naar behoren werkt, zouden die morgen bij jullie moeten zijn :wink:

Schumi nr1

Yep, Ik heb mijn jaarboek vandaag ontvangen,  bedankt. 'k Zal er nu eens door  bladeren.

Ook bedankt voor die toegangskaart voor de nocturne van het autosalon. Dit had je echt niet moeten doen hoor. Iedereen maakt foutjes, alle begrip daarvoor ;).

Martin

Vandaag in Breda (GPworld) geweest om het schilderij op te halen.
Ik heb nu al spijt dat ik het weer moet versturen naar een prijswinnaar.
Het is echt heeeeeel mooi.
Een 40 x 40 doek van Steve Warson, teammaat van Michel Vaillant.
Het zou eigenlijk de eerste prijs moeten zijn.
De prijs in de winkel is namelijk € 175.00.

Goed nieuws voor de Webstrijd deelnemers van 2005.
Een prijswinnaar kan er ook een winnen, niet dezelfde, alle schilderijen zijn uniek.

Wat willen jullie graag op het schilderij zien?
Kan ik dat aan Aardt doorgeven.

Bedenk wel dat als de meeste stemmen voor Ferrari zijn en een McLaren fan wint de prijs......
Dus kies iets neutraals, Senna, detail van een Ferrari klasieker, geen F1 wagen maar een jaren 50 roadmodel, Gilles Villeneuve, Jackie Stewart.

Het is jullie keus.

Ferrari 2010

Citaat van: MartinVandaag in Breda (GPworld) geweest om het schilderij op te halen.
Ik heb nu al spijt dat ik het weer moet versturen naar een prijswinnaar.
Het is echt heeeeeel mooi.
Een 40 x 40 doek van Steve Warson, teammaat van Michel Vaillant.
Het zou eigenlijk de eerste prijs moeten zijn.
De prijs in de winkel is namelijk € 175.00.

Goed nieuws voor de Webstrijd deelnemers van 2005.
Een prijswinnaar kan er ook een winnen, niet dezelfde, alle schilderijen zijn uniek.

Wat willen jullie graag op het schilderij zien?
Kan ik dat aan Aardt doorgeven.

Bedenk wel dat als de meeste stemmen voor Ferrari zijn en een McLaren fan wint de prijs......
Dus kies iets neutraals, Senna, detail van een Ferrari klasieker, geen F1 wagen maar een jaren 50 roadmodel, Gilles Villeneuve, Jackie Stewart.

Het is jullie keus.

Ik zou het niet weten wat er op moet. Ik kijk nog niet zolang naar de F1, en zou dus op schumi stemmen. Maar ik zou opteren voor de Ferrar met zwarte neus of iets dergelijks.
Maar kiezen jullie maar, ik ben er zeker van dat er in de geschiedenis heel mooie wagens zijn geweest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: RamsesDe jaarboeken zijn vandaag naar de winnaars verstuurd. Als de post naar behoren werkt, zouden die morgen bij jullie moeten zijn :wink:
Heb het boek inderdaad gisteren ontvangen. Nogmaals mijn dank aan de organisatoren.

Raikkie

Ik zou eerder iets van Le Mans ofzo nemen als afbeelding, kwestie van neutraal te blijven... Of Michel Vaillant of DTM of karting...

eppie

Jim Clark op de oude Nordschleiffe.Daar waar ze toen allemaal een van de grond gingen,Flügplatze.