De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Martin

Je weet maar nooit, we hebben ook leuke troostprijzen.
En met nog geen foutloze antwoorden heb je nog een kans.

IVY440

Als ik mijn oplossingen (op papier) terugvind, zal ik ze morgen doormailen. Ik moet eigenlijk nog 1 vraag opzoeken, maar dat wordt geen gemakkelijke opgave, ik heb al verschillende websites geraadpleegd en nog steeds geen duidelijk antwoord gevonden.  :cry: De rest zal ongeveer wel allemaal juist zijn.  8)

eppie

Nu de examens begonnen zijn zal ik is aan de kwis beginnen.Doe ik toch iets intelligent tijdens deze periode.Ik heb een vraagje over vraag 21.Is deze foto een foto van de F1,of heeft het iets te maken met de formule 1?

Martin

Citaat van: eppieNu de examens begonnen zijn zal ik is aan de kwis beginnen.Doe ik toch iets intelligent tijdens deze periode.Ik heb een vraagje over vraag 21.Is deze foto een foto van de F1,of heeft het iets te maken met de formule 1?

Ja en nee.....
Daar moet je het mee doen.

bluelite

Bij ons op het forum was er een plezante die naar de antwoorden vroeg van de Kertkwis. Meteen een slotje erop geplaatst. Hopelijk weet die bezoeker waarom je zoiets niet hoeft te vragen op andere fora (waaronder het onze).

Eric

er zijn er zelfs die nog verder gaan...

Bruno

Citaat van: blueliteBij ons op het forum was er een plezante die naar de antwoorden vroeg van de Kertkwis. Meteen een slotje erop geplaatst. Hopelijk weet die bezoeker waarom je zoiets niet hoeft te vragen op andere fora (waaronder het onze).

Heb die topic ook ergens tegengekomen, hij stelde zelfs de vragen zonder de foto's erbij zoals onder andere:

25. Wie zit er in de rode bolide? Welk jaar en welk circuit?

Ik denk dat het eerder een grap was want zo dom kan je toch echt niet zijn hé.  :roll:

Of het moest zijn dat je gewoon eenders welk jaar mag antwoorden dan weet ik zo al een paar juiste antwoorden op de vraag. :lol:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: ericer zijn er zelfs die nog verder gaan...
Vertel, vertel...  :twisted:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Eric

Citaat van: Bruno
Citaat van: ericer zijn er zelfs die nog verder gaan...
Vertel, vertel...  :twisted:

er zijn er die zelfs e-mails willen kraken voor de antwoorden... :roll:

bluelite

Citaat van: eric
Citaat van: Bruno
Citaat van: ericer zijn er zelfs die nog verder gaan...
Vertel, vertel...  :twisted:

er zijn er die zelfs e-mails willen kraken voor de antwoorden... :roll:

:?  :(
Dat is in feite zielig. F1Pits biedt prijzen aan en de bezoeker hoeft niet meer te doen, dan enkele vragen op te lossen en dan kunnen ze dingen winnen, zonder eerst inschrijvingsgeld te betalen.. en dan zo iets.

Alan Blues

Citaat van: blueliteBij ons op het forum was er een plezante die naar de antwoorden vroeg van de Kertkwis. Meteen een slotje erop geplaatst. Hopelijk weet die bezoeker waarom je zoiets niet hoeft te vragen op andere fora (waaronder het onze).

Hahaha... Ik ben eens gaan kijken. niet verwonderlijk dat die kerel zijn nick 'Simpel' is...  :lol:  :lol:  :lol:

daan

dan ben je wel zielig bezig :?

IVY440

Als ik de baas was (wat dus niet is  :lol: ) ging ik zoeken wie die kerel is en als hij zijn antwoorden doorstuurt, hem gewoon DQ'en. Want nu is de kans groot dat hij het via een (voor ons onbekend) ander forum toch aan de antwoorden is geraakt en dus eigenlijk vals speelt. :roll:

BTW het antwoord van de moderator was wel super. (ik hoop dat ik hier mag quoten, de meesten weten toch van waar het komt)
CitaatWil je de antwoorden van f1pits-kwis vinden, zal je ze zelf moeten zoeken

daan

ja idd... ik zou het IP opvragen als ik jullie was

Martin

Een laatste up-date.

Inmiddels reeds 20 antwoorden ontvangen.
Maar nog geen deelnemers met nul fouten.
Je heb nog 14 dagen.
Moet iemand lukken.

Voor de sukkel die een e-mail wil kraken.....
Slecht nieuws.
De antwoorden zijn niet met een mail doorgegeven. :lol:  :lol: