De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Mijn oplossingen heb ik zo pas ook verstuurd, hopelijk breng ik het er beter van af dan vorig jaar :)

Martin

Klinkt misschien lullig, maar mensen uit Nederland, laat ook eens iets van je antwoorden binnenkomen.

Oh, wacht, wij zijn slimmer :lol:  :wink: , ze wachten tot 31 december 11.00 uur.

Ik heb er een met 24 1/2 binnen.
Maar een 1/2 telt niet, het is goed of fout. :(  :(  :(

Martin

BTW, er komen nog meer prijzen binnen.
Met dank aan JVA.

Thanks Jos.

The Iceman

Citaat van: MartinKlinkt misschien lullig, maar mensen uit Nederland, laat ook eens iets van je antwoorden binnenkomen.
Oh, wacht, wij zijn slimmer :lol:  :wink: , ze wachten tot 31 december 11.00 uur.
Of jullie moeten misschien wat langer nadenken over de juiste antwoorden Martin ????  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:

Schumi nr1

Kan ik een bevestiging krijgen dat mijn antwoorden aangekomen zijn?

Bjorn

Ik wil er ieder jaar graag aan meedoen. Maar ik vind het te moeilijk en heb er de tijd niet voor.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Martin

Citaat van: Schumi nr1Kan ik een bevestiging krijgen dat mijn antwoorden aangekomen zijn?

Heb ik je gisteren al gestuurd Frank.

Martin

Citaat van: BjornIk wil er ieder jaar graag aan meedoen. Maar ik vind het te moeilijk en heb er de tijd niet voor.  :)

Ach Björn, in mijn dag zitten 24 uur.
In die van jou maar 18????

En moeilijk, valt mee.
We geven de prijzen natuurlijk niet zo maar weg.
Je moet er wel iets voor doen.

Tot nu toe ben ik niet ontevreden met het aantal deelnemers.
Een paar top 3 winnaars heb ik al binnen.

Schumi nr1

Citaat van: Martin
Citaat van: Schumi nr1Kan ik een bevestiging krijgen dat mijn antwoorden aangekomen zijn?

Heb ik je gisteren al gestuurd Frank.

Ah dank je,  't is mijn fout, nog maar pas mijn pc opnieuw geinstalleerd en ik zie net dat ik een tikfoutje gemaakt heb in mijn emailadres. Ik stuur je het correcte emailadres via een pb'tje.

Martin

Iedereen die zijn antwoorden heeft verstuurd krijgt een bericht van mij.
"Antwoorden goed ontvangen."

Heb je meegedaan en dit bericht niet ontvangen heb ik je antwoorden niet binnen.
Neem dan even contact met mij op.

Nog een verzoek, je antwoorden verzenden met een normale e-mail.
Niet in een bijlage.

bogie

Citaat van: MartinIedereen die zijn antwoorden heeft verstuurd krijgt een bericht van mij.
"Antwoorden goed ontvangen."

Heb je meegedaan en dit bericht niet ontvangen heb ik je antwoorden niet binnen.
Neem dan even contact met mij op.

Nog een verzoek, je antwoorden verzenden met een normale e-mail.
Niet in een bijlage.

Ik heb dat in een bijlage verstuurd, kan dit kwaad of moet ik hem opnieuw opsturen?
1 man -> Montoya

Juan

moest nog één foto vinden, en toevallig staat hij nu ergens in, van toeval gesproken :lol:
Juan

Martin

Citaat van: bogie
Citaat van: MartinIedereen die zijn antwoorden heeft verstuurd krijgt een bericht van mij.
"Antwoorden goed ontvangen."

Heb je meegedaan en dit bericht niet ontvangen heb ik je antwoorden niet binnen.
Neem dan even contact met mij op.

Nog een verzoek, je antwoorden verzenden met een normale e-mail.
Niet in een bijlage.

Ik heb dat in een bijlage verstuurd, kan dit kwaad of moet ik hem opnieuw opsturen?

Niet nodig, maar is wat lastig voor de uitslag.
Maar je telt gewoon mee.

Rolando

Hallo

Ik heb daarnet ook meegedaan aan deze leuke wedstrijd !

Doe zo verder site staat tussen de favorieten ;)

Martin

Vraag 5 is een struikelblok.
Voor degene die nog geen antwoord hebben gegeven.
Heel even goed zoeken.

Dat had ik niet verwacht.
Ik krijg de meest vreemde namen door. :roll:  :roll:
En het antwoord is gewoon op het internet te vinden.
Teameigenaar is meestal wel goed maar de teammanager is pas 5 keer goed beantwoord.

Doe je best.
Het kan nog tot 31 december 24.00 uur.