De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Martin

Twee dagen KerstKwis.
Tot nu toe zes antwoorden binnen.
Dat de eerste de beste zijn gaat hier niet op.
Hardlopers zijn doodlopers.
Een hele maand de tijd om te zoeken.
De eerste zes inzenders halen zeker geen prijs.
Zijn de vragen dan toch niet zo makkelijk als het lijkt :?:  :?:  :?:

Doefie

Citaat van: MartinTwee dagen KerstKwis.
Tot nu toe zes antwoorden binnen.
Dat de eerste de beste zijn gaat hier niet op.
Hardlopers zijn doodlopers.
Een hele maand de tijd om te zoeken.
De eerste zes inzenders halen zeker geen prijs.
Zijn de vragen dan toch niet zo makkelijk als het lijkt :?:  :?:  :?:

4 van de 6 zijn waarschijnlijk redactieleden  :lol:

Martin

De 2e prijs

Je kan maar beter de tweede prijs winnen bij de KerstKwis.
De schilderijtjes van Aart van Hecke gaan bij Danny de Heer in Breda, GPworld, al voor € 175,00 over de toonbank.

Een Senna doek van 65x85 is al verkocht voor € 750,00


De winnaar van deze prijs moet even geduld hebben, een olieverf schilderij moet drogen voor er een vernislaag over kan.
Kan wel 8 - 10 weken duren.
Maar ik heb de toezegging persoonlijk gekregen dat je de prijs krijgt.

En je hebt een uniek iets, er is er maar een van.

Amateur

leuke winkel in Breda trouwens, veel keuze, gezellige uitbater, echt de moeite om er naartoe te rijden.

Luca

Citaat van: Amateurleuke winkel in Breda trouwens, veel keuze, gezellige uitbater, echt de moeite om er naartoe te rijden.

Het is een gevaarlijke winkel.
Veel te veel mooie spullen.
Ik geef er altijd veel meer geld uit dan dat ik in gedachte had.
En het werkt als een magneet, ik moet er een keer per maand naar toe.
Dus wees gewaarschuwd.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

The Iceman

Heb me tussen de Race of the Champions door ook even op de vragen gestort. Zit wel met enkele vragen, namelijk vraag 3 : Betreft het hier een F1 race, aangezien de vraag luidt " Wat is de langste race georganiseerd op de oude Nurburgring" en ook nog vraag 20 : Betreft het hier het aantal deelnames van Minardi aan de race op zondag of het aantal deelnames aan een GP weekend ????  :?:  :?:  :?:

Martin

Citaat van: SnekuemHeb me tussen de Race of the Champions door ook even op de vragen gestort. Zit wel met enkele vragen, namelijk vraag 3 : Betreft het hier een F1 race, aangezien de vraag luidt " Wat is de langste race georganiseerd op de oude Nurburgring" en ook nog vraag 20 : Betreft het hier het aantal deelnames van Minardi aan de race op zondag of het aantal deelnames aan een GP weekend ????  :?:  :?:  :?:

Vraag 3: De langste F1 race qua tijd.
Vraag 20: De races op zondag aan de start.

The Iceman

Citaat van: Martin
Citaat van: SnekuemHeb me tussen de Race of the Champions door ook even op de vragen gestort. Zit wel met enkele vragen, namelijk vraag 3 : Betreft het hier een F1 race, aangezien de vraag luidt " Wat is de langste race georganiseerd op de oude Nurburgring" en ook nog vraag 20 : Betreft het hier het aantal deelnames van Minardi aan de race op zondag of het aantal deelnames aan een GP weekend ????  :?:  :?:  :?:

Vraag 3: De langste F1 race qua tijd.
Vraag 20: De races op zondag aan de start.
Ok merci voor de uitleg Martin  ! Nu kan ik verder.

Martin

Eindelijk een goed antwoord op vraag 5.

Maar de antwoorden zijn te lang.
Lees de vraag en en geef je antwoord.
De vraag wie de rijder was bij vraag 6 stel ik niet.
Dus stuur die ook niet door.

Hou het simpel, gewoon de antwoorden, meer niet.
Kwestie van lezen.

Juan

nog 3 vraagjes waaronder nummer 5 en 2 foto's.. Maar dat zal voor na de examens zijn :cry:
Juan

Martin

Citaat van: Juannog 3 vraagjes waaronder nummer 5 en 2 foto's.. Maar dat zal voor na de examens zijn :cry:

Vraag 5 is klink en klaar, de foto's ook.
Geen discussie mogelijk.

IVY440

Heb ook een vraagje. Als ik het antwoord ooit vind :roll:
Vraag nummer 1: gaat het over de tijd dat de wagen werkelijk stilstaat of de tijd tussen in- en uitrijden van de pitstraat?

The Iceman

Citaat van: Martin
Citaat van: Juannog 3 vraagjes waaronder nummer 5 en 2 foto's.. Maar dat zal voor na de examens zijn :cry:

Vraag 5 is klink en klaar, de foto's ook.
Geen discussie mogelijk.
Maar wel de moeilijkste van allemaal tot nu toe. Teameigenaar heb ik gemakkelijk gevonden. Voor de teammanager zal ik in mijn oud F1 programma archief moeten duiken vrees ik, nergens te vinden op internet.  :D

Martin

Citaat van: Snekuem
Citaat van: Martin
Citaat van: Juannog 3 vraagjes waaronder nummer 5 en 2 foto's.. Maar dat zal voor na de examens zijn :cry:

Vraag 5 is klink en klaar, de foto's ook.
Geen discussie mogelijk.
Maar wel de moeilijkste van allemaal tot nu toe. Teameigenaar heb ik gemakkelijk gevonden. Voor de teammanager zal ik in mijn oud F1 programma archief moeten duiken vrees ik, nergens te vinden op internet.  :D

Als ik het op internet kan vinden........

The Iceman

Citaat van: Martin
Citaat van: Snekuem
Citaat van: Martin
Citaat van: Juannog 3 vraagjes waaronder nummer 5 en 2 foto's.. Maar dat zal voor na de examens zijn :cry:

Vraag 5 is klink en klaar, de foto's ook.
Geen discussie mogelijk.
Maar wel de moeilijkste van allemaal tot nu toe. Teameigenaar heb ik gemakkelijk gevonden. Voor de teammanager zal ik in mijn oud F1 programma archief moeten duiken vrees ik, nergens te vinden op internet.  :D

Als ik het op internet kan vinden........
Waarschijnlijk kun jij dan beter met de zoekmachine overweg dan ik !  :D