De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Supermariobros

Ik ben buiten de prijzen gevallen, maar daarvoor deed ik niet mee;
Mijn kennis bijschaven was het belangrijkste.

Felicitaties aan de winnaars.

The Iceman

Joepie, de tweede plaats ! Ben heel tevreden met mijn behaalde resultaat. Had niet gedacht dat ik het dit jaar zo goed zou doen. Verder wil ik de organisatoren bedanken voor het leuke initiatief en de tijd die ze erin hebben gestoken om de vragen te bedenken en te verbeteren. Kijk alvast uit naar de kerstkwis van 2005 !
En wat de prijs betreft ??? We zullen wel zien wat het gaat worden hé !  :wink:

Schumi nr1

Martin, Heb ik dan geen prijs gewonnen? Ik zat nochtans bij de eerste 12.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1Martin, Heb ik dan geen prijs gewonnen? Ik zat nochtans bij de eerste 12.

Ik vrees voor joun van niet Schumi nr2, zoals ik kan zien waren er 3 man twaalfde, en ik vrees dat jou naam op het verkeerde lotje van Martin stond.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: Schumi nr1Martin, Heb ik dan geen prijs gewonnen? Ik zat nochtans bij de eerste 12.

Ik vrees voor joun van niet Schumi nr2, zoals ik kan zien waren er 3 man twaalfde, en ik vrees dat jou naam op het verkeerde lotje van Martin stond.

soms win je en soms verlies je... :lol:  :wink:

Schumi nr1

Citaat van: eric
Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: Schumi nr1Martin, Heb ik dan geen prijs gewonnen? Ik zat nochtans bij de eerste 12.

Ik vrees voor joun van niet Schumi nr2, zoals ik kan zien waren er 3 man twaalfde, en ik vrees dat jou naam op het verkeerde lotje van Martin stond.

soms win je en soms verlies je... :lol:  :wink:

lol, maar ik stond op een gedeelde 7de plaats :( dus ik had zeker iets veronderstel ik ... :(

Martin

Mijn buurvrouw

Aan alle prijswinnaars gefeliciteerd.
Onder het genot van een kopje koffie heeft mijn buurvrouw de lootjes getrokken.
Zit je er niet bij, jammer maar helaas.
Eerlijker kan ik het niet doen.

Schumi nr1

Komaan zeg, Ik eindig veel hoger dan bepaalde personen die wel prijs hebben, Ik heb 25 punten, ik eindig dus halfweg de eerste twaalf en ik ontvang geen prijs, zo eerlijk noem ik dat niet. Als het zo zit doe ik geen moeite meer om mee te doen  aan de  wedstrijden die hier georganiseerd worden.

Bjorn

Citaat van: Schumi nr1Komaan zeg, Ik eindig veel hoger dan bepaalde personen die wel prijs hebben, Ik heb 25 punten, ik eindig dus halfweg de eerste twaalf en ik ontvang geen prijs, zo eerlijk noem ik dat niet. Als het zo zit doe ik geen moeite meer om mee te doen  aan de  wedstrijden die hier georganiseerd worden.
Komt wel inorde.  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Ramses

cfr. PB, nr. 1. Het kan zijn dat er een foutje in zit...

RadioActiveMan

Blijkbaar kunnen de Schumacherfans even slecht tegen hun verlies als hun idool.  :wink:  :lol:

Kan de volledige uitslag gepost worden of is dat teveel gevraagd? Zou eigenlijk gewoon willen weten waar ik mij in de lijst bevond.

Edit***********************
Laat maar, heb hem gevonden een paar pagina's terug.
Shame on me, 21ste! :?  :oops:  :cry:
**************************

Jasper

Citaat van: RadioActiveManBlijkbaar kunnen de Schumacherfans even slecht tegen hun verlies als hun idool.  :wink:  :lol:
Schumi nr1 was 7de en kreeg geen prijs terwijl iemand op de 12de plek er wél een kreeg, er is dus geen sprake van verlies. ;)

Martin

Een lootje vergeten te schrijven.
Sorry, ik ben ook maar mens.
Is inmiddels hersteld.

Juan

de eerste keer dat ik aan iets dergelijks mee doe en direct prijs. Alvast bedankt F1Pits voor de leuke kwis en de leuke prijs...

Ook proficiat aan de overige prijzenwinnaars en deelnemers :!:
Juan

RadioActiveMan

Citaat van: Jasper
Citaat van: RadioActiveManBlijkbaar kunnen de Schumacherfans even slecht tegen hun verlies als hun idool.  :wink:  :lol:
Schumi nr1 was 7de en kreeg geen prijs terwijl iemand op de 12de plek er wél een kreeg, er is dus geen sprake van verlies. ;)

Schumacher was in '97 ook tweede en heeft ook niks gekregen aan het einde. Toeval? Ik denk het niet. :D