De KerstKwis

Gestart door Martin, 30 november 2004 - 22:50:18

« vorige - volgende »

Martin

Nog een paar uurtjes geduld.
En dan staat de KerstKwis on line.
Doe mee en win en een leuke prijs.

Als ik het goed gelezen heb vanaf 12.37 uur.
Er zijn drie redactieleden die de antwoorden weten.

Met een klein beetje zoeken weet jij ze ook.

Schumi nr1

Ah, we weten weer wat gedaan, beginnen zoeken naar al die antwoorden. Hopelijk heb ik er meer correct dan vorig jaar en maak kans op één van de prijzen.

Ik begin er alvast aan, veel succes aan de rest!

Eric

nog 8 vragen...

er zitten een paar ambetante vragen bij zenne... :twisted:

Supermariobros

We kunnen er weer eens aan beginnen, er zitten er toch een paar lastige bij vind ik.

IVY440

Ik heb eens snel gekeken naar de vragen en ik denk wel dat het haalbaar gaat zijn. Zoals Martin eens vermeld heeft, de Kwis is niet zo moeilijk dit jaar.  :wink:

Doefie

Ik vind ze erg makkelijk, op één vraag na dat ik twijfel  :?

Ramses

Zo te horen moeten we ze volgend jaar moeilijker maken? 8)

Raikkie

Citaat van: RamsesZo te horen moeten we ze volgend jaar moeilijker maken? 8)
:shock: Ik vind ze verschrikkelijk moeilijk die vragen  :cry:  :wink:

Nee, serieus, ik ben er al mee klaar, maar twijfel ook aan één vraag  :wink:

Scuderia Ferrari

Met wat goed zoeken en nakijken heb ik alle vragen kunnen beantwoorden, nu nog kijken of ze goed zijn :lol:

Raikkie

Mijn antwoorden zijn binnen, ik heb alles gecontroleerd. Ik wacht al vol spanning op de resultaten  :D  (kan er geen tussenstand geplaatst worden, kwestie van competitie in de wintermaanden?  :twisted: )

Martin

Citaat van: RaikkieMijn antwoorden zijn binnen, ik heb alles gecontroleerd. Ik wacht al vol spanning op de resultaten  :D  (kan er geen tussenstand geplaatst worden, kwestie van competitie in de wintermaanden?  :twisted: )

Wat je zegt, er kan geen tussenstand geplaatst worden. :D  :wink:

Eric

Citaat van: Martin
Citaat van: RaikkieMijn antwoorden zijn binnen, ik heb alles gecontroleerd. Ik wacht al vol spanning op de resultaten  :D  (kan er geen tussenstand geplaatst worden, kwestie van competitie in de wintermaanden?  :twisted: )

Wat je zegt, er kan geen tussenstand geplaatst worden. :D  :wink:

zwak zenne Martin  :lol:  :wink:

Martin

Citaat van: eric
Citaat van: Martin
Citaat van: RaikkieMijn antwoorden zijn binnen, ik heb alles gecontroleerd. Ik wacht al vol spanning op de resultaten  :D  (kan er geen tussenstand geplaatst worden, kwestie van competitie in de wintermaanden?  :twisted: )

Wat je zegt, er kan geen tussenstand geplaatst worden. :D  :wink:

zwak zenne Martin  :lol:  :wink:

Je kan toch maar een keer je antwoorden plaatsen.
Dus een tussenstand heeft geen zin.
Heb ik eigenlijk nooit gedaan.
Je antwoord is goed of fout.

Doefie

Mijn antwoorden zijn gisteren al verstuurd, wist ze bijna meteen te antwoorden... Nu nog juist zijn.

phil69