F1 Championship Manager

Gestart door JVA, 08 november 2003 - 15:37:51

« vorige - volgende »

JVA

Binnenkort lomt dit F1 managergame uit.

Zo te zien is dit erg volledig, en lijkt het de moeite van aankoop te zijn.


http://www.f1cm.co.uk/

8)

Juan

Citaat van: JVABinnenkort lomt dit F1 managergame uit.

Zo te zien is dit erg volledig, en lijkt het de moeite van aankoop te zijn.


http://www.f1cm.co.uk/

8)
zou vorig jaar september al uit geweest zijn, maar is al enkele malen uitgesteld, maar ik blijf hopen dat het zo snel mogelijk uitkomt :D
Juan

Mikacouli

Ik koop het de eerste dag dat het uit is.Ik kan niet wachten. :P

Iceman#1

e hebben pas geleden officieel aangekondigd dat de release DEFINITIEF in 2004 zou zijn !! 8)

"Together we are strong"

Mikacouli

Citaat van: Iceman#1e hebben pas geleden officieel aangekondigd dat de release DEFINITIEF in 2004 zou zijn !! 8)

damn,hed het wel graag binnenkort gehad. :?

JVA

Dat klopt, maar ze hebben besloten om het seizoen 2003 al te maken, dus daarom kan het niet vlugger.

Ik heb veel screenshots van hen gekregen en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de mogelijkheden van dit managerspel. Nu nog een on-line mode invoegen zodat je met een 20-tal managers samen kunt spelen.  8)  8) En dan is het volledig zou ik zeggen.

Mikacouli

Citaat van: JVADat klopt, maar ze hebben besloten om het seizoen 2003 al te maken, dus daarom kan het niet vlugger.

Ik heb veel screenshots van hen gekregen en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de mogelijkheden van dit managerspel. Nu nog een on-line mode invoegen zodat je met een 20-tal managers samen kunt spelen.  8)  8) En dan is het volledig zou ik zeggen.

Hoe kom je aan die screenshots?

JVA

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JVADat klopt, maar ze hebben besloten om het seizoen 2003 al te maken, dus daarom kan het niet vlugger.

Ik heb veel screenshots van hen gekregen en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de mogelijkheden van dit managerspel. Nu nog een on-line mode invoegen zodat je met een 20-tal managers samen kunt spelen.  8)  8) En dan is het volledig zou ik zeggen.

Hoe kom je aan die screenshots?


Aangevraagd op hun forum. Ik zou ze doorsturen, maar ik vrees dat ik ze niet meer heb. Ik zal eens kijken, maar de kans is klein. Meestal doe ik zoiets ditrect weg nadat ik ze gezien heb.

Gersonius

Vet man ik heb die oude managergames van f1 allemaal en die zijn welk leuk maar deze gaat wel rulen denk
What Ya Gonna Do When We Come For You, Bad Boys, Bad Boys For Lífé

Hari-Bo

Ik hoop het, want het is al een hele lange tijd geleden dat er een goede f1 manager is gereleased  :?
Mika Hakkinen the one and only 'Flying Fin'

Mikacouli

Wanneer gaat deze manager nu uitkomen?kan gewoon niet meer wachten. :wink:

RadioActiveMan

Ze zijn nog volop bezig met de ontwikkeling maar de eerste Alphatest zijn al bezig. Als grote fan van de voetbal-Championshipmanagergames kan ik niet wachten om een echte manager game te kunnen spelen van mijn echte passie. Hopen dat de Beta-tests snel volgen dan kunnen we echt beginnen aftellen.

Hier kan je de laatste Intro van de game bekijken.