F1 modellen, wie heeft er....?

Gestart door QMaverick, 23 november 2004 - 17:33:12

« vorige - volgende »

QMaverick

Citaat van: The REAL Freak op 24 oktober 2005 - 11:17:17
Ik hoop dat ik snel een Red-Bull Racing model kan aanshaffen, iemand een idee wanneer dat uitkomt?


Minichamps:

1/43 RED BULL RACING COSWORTH RB1 ''SHOWCAR'' TEAM RED BULL RACING COULTHARD, DAVID 2005 Lieferbar ab: Lieferbar       Preis 28,95 EUR

1/43 RED BULL RACING COSWORTH RB1 TEAM RED BULL RACING COULTHARD, DAVID 2005 Lieferbar ab: 12/2005       Preis 28,95 EUR
 
1/18 RED BULL RACING COSWORTH RB1 TEAM RED BULL RACING COULTHARD, DAVID 2005 Lieferbar ab: 03/2006       Preis 59,95 EUR
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

IVY440

Citaat van: Schumi 2005 op 23 oktober 2005 - 17:13:50
Citaat van: IVY440 op 23 oktober 2005 - 15:28:41
Ik was daar redelijk laat gisteren (18.30) en hij stond toch nog in een van die kasten. Moet wel zeer toevallig geweest zijn.
Ouders niet vertrouwen en zelf eens gaan kijken ;)
Mijn ouders zijn in de namiddag geweest :-\ Maar waar hij WK wordt? Zo een versie waarop hij recht staat ofzo die veel duurder is? Die zoek ik niet, de gewone versie zal er waarschijnlijk niet zijn geweest...
Zelf eens gaan kijken, kzou wel willen, maaris met de auto al een half uur vanhier, dus alsek daarheen moet met de bus en dan noges trug. Hebek geen zin in :D Zijn er mensen die ervaring hebben met online bestellen in België?

Het was idd degene waar hij kampioen wordt, dus waar hij rechtstaat en die idd duurder zal zijn.
Deze dus

QMaverick

Voor diegene die eventueel bij www.modelcarweb.nl willen bestellen, hierbij de kosten en betaalmogelijkheden... En nee, ik heb hier helaas geen aandelen in...  :'(

Bedrijf: ModelCarWeb is een merk van TGR Services BV.

Bestelling: Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u direct, per e-mail, een bevestiging van wat u heeft besteld.

Indien uw artikel niet binnen deze periode leverbaar is wordt u binnen 48 uur (exclusief weekend) hierover geïnformeerd per e-mail.

De artikelen worden afgeleverd bij het opgegeven afleveradres. Als de artikelen worden opgestuurd ontvangt u hiervan bericht per e-mail.

Prijzen: De genoemde prijzen zijn inclusief 19% BTW.

Verzendkosten en verzendduur: De artikelen worden binnen het aantal dagen (vermeld bij het artikel) verzonden
Regio 1: Nederland. EUR 5.00 verzendkosten per order. Gemiddelde verzendduur is 1-2 dagen.
Regio 2: Europa. EUR 8,50 verzendkosten per order. Gemiddelde verzendduur is 4 dagen.
Regio 3: Rest van de wereld. EUR 15,00 per order. Gemiddelde verzendduur is 10 dagen.

Betaling: Regio 1: Nederland U kunt betalen door het bedrag eenmalig te laten incasseren van uw bankrekening of middels de meegeleverde acceptgiro (in de verpakking bij de artikelen). De betaaltermijn is 12 dagen.

Regio 2 en 3: Europa en rest van de wereld In samenwerking met payment provider Triple Deal services bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan waaronder: Eenmalige incasso, Vooruit betalen, Rabo direct, Mastercard en Visa

Zodra de betaling is ontvangen worden de artikelen binnen de vermelde levertijd verzonden. Dit geldt niet voor acceptgiro betalingen.

De betalingen worden uitgevoerd middels een secure en gecodeerde connection. Alle gegevens worden na het uitvoeren van de transactie direct verwijderd. Voor meer informatie mail naar sales@modelcarweb.nl of check www.tripledeal.com.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Hmmm, interessant. Maar ik zoek wel even naar een Belgische waarbij je kan betalen na ontvangst :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

Citaat van: QMaverick op 24 oktober 2005 - 13:02:40
Citaat van: The REAL Freak op 24 oktober 2005 - 11:17:17
Ik hoop dat ik snel een Red-Bull Racing model kan aanshaffen, iemand een idee wanneer dat uitkomt?


Minichamps:

1/43 RED BULL RACING COSWORTH RB1 ''SHOWCAR'' TEAM RED BULL RACING COULTHARD, DAVID 2005 Lieferbar ab: Lieferbar       Preis 28,95 EUR

1/43 RED BULL RACING COSWORTH RB1 TEAM RED BULL RACING COULTHARD, DAVID 2005 Lieferbar ab: 12/2005       Preis 28,95 EUR
 
1/18 RED BULL RACING COSWORTH RB1 TEAM RED BULL RACING COULTHARD, DAVID 2005 Lieferbar ab: 03/2006       Preis 59,95 EUR



400050084  RED BULL RACING COSWORTH RB1 TEAM RED BULL RACING 2005 ''SHOWCAR'' COULTHARD, DAVID

En zo ziet de Red Bull eruit...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl


Juan Pablo

Citaat van: The REAL Freak op 31 oktober 2005 - 14:10:36
toch een knappe wagen, niet?

Idd een hele mooie, die komt wel bij mij erbij :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Deze is wel leuk:

Nigel Mansell in de Jordan 2004, tijdens de London Road Show

Doefie

#83
Sinds gisteren staat deze er in mijn kast :

Ayrton Senna - Williams FW16 Renault - 1994 (schaal 1:18 )

Wel met "Rothmans" op de wagen.

bt.

Citaat van: QMaverick op 24 oktober 2005 - 13:15:16
Voor diegene die eventueel bij www.modelcarweb.nl willen bestellen, hierbij de kosten en betaalmogelijkheden... En nee, ik heb hier helaas geen aandelen in...  :'(

Bedrijf: ModelCarWeb is een merk van TGR Services BV.

Bestelling: Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u direct, per e-mail, een bevestiging van wat u heeft besteld.

Indien uw artikel niet binnen deze periode leverbaar is wordt u binnen 48 uur (exclusief weekend) hierover geïnformeerd per e-mail.

De artikelen worden afgeleverd bij het opgegeven afleveradres. Als de artikelen worden opgestuurd ontvangt u hiervan bericht per e-mail.

Prijzen: De genoemde prijzen zijn inclusief 19% BTW.

Verzendkosten en verzendduur: De artikelen worden binnen het aantal dagen (vermeld bij het artikel) verzonden
Regio 1: Nederland. EUR 5.00 verzendkosten per order. Gemiddelde verzendduur is 1-2 dagen.
Regio 2: Europa. EUR 8,50 verzendkosten per order. Gemiddelde verzendduur is 4 dagen.
Regio 3: Rest van de wereld. EUR 15,00 per order. Gemiddelde verzendduur is 10 dagen.

Betaling: Regio 1: Nederland U kunt betalen door het bedrag eenmalig te laten incasseren van uw bankrekening of middels de meegeleverde acceptgiro (in de verpakking bij de artikelen). De betaaltermijn is 12 dagen.

Regio 2 en 3: Europa en rest van de wereld In samenwerking met payment provider Triple Deal services bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan waaronder: Eenmalige incasso, Vooruit betalen, Rabo direct, Mastercard en Visa

Zodra de betaling is ontvangen worden de artikelen binnen de vermelde levertijd verzonden. Dit geldt niet voor acceptgiro betalingen.

De betalingen worden uitgevoerd middels een secure en gecodeerde connection. Alle gegevens worden na het uitvoeren van de transactie direct verwijderd. Voor meer informatie mail naar sales@modelcarweb.nl of check www.tripledeal.com.


Voor de geinteresseerden: er is er nog een andere, een duitse:

http://www.modelissimo.de

Hier geldt een transportkost van 8 EUR naar Nederland & België (rest van Europa ook me dunkt) en een levertijd van 3 dagen.
Ik heb er reeds verschillende bestellingen opzitten ginds (verwacht er zelfs eentje aan te komen vandaag) en ze zijn zeker en vast te betrouwen, ook verschillende betaalwijzen mogelijk, ik doe het steeds met overschrijving.

Ik weet wel niet in hoeverre ze interessante F1-modellen aanbieden, ze hebben er echter iig, in mijn huidige bestelling zit immers de Williams van Montoya in z'n laatste jaar bij het engelse team (niet de walrus ;) )


Greetz.
JPM rulezzzzz...!

IVY440

Heb vandaag brief aangekregen dat F1 Pole Position Shop uit Kermt ermee stopt, dus we gaan binnenkort de hoop maar eens vergroten. Ik wil de Williams van Senna (zoals degene die Doefie heeft gekocht), de RBR 2005, een van de Jordans 2004 (ik denk die uit Spanje met het horloge van Dali op de wagen) enz. :D

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: IVY440 op 07 november 2005 - 21:33:33
Heb vandaag brief aangekregen dat F1 Pole Position Shop uit Kermt ermee stopt, dus we gaan binnenkort de hoop maar eens vergroten. Ik wil de Williams van Senna (zoals degene die Doefie heeft gekocht), de RBR 2005, een van de Jordans 2004 (ik denk die uit Spanje met het horloge van Dali op de wagen) enz. :D

zonde, zo'n knappe winkel en gemakkelijk bereikbaar.

Ik heb daar al veel geld kwijtgespeeld.

Doefie

Citaat van: IVY440 op 07 november 2005 - 21:33:33
Heb vandaag brief aangekregen dat F1 Pole Position Shop uit Kermt ermee stopt, dus we gaan binnenkort de hoop maar eens vergroten. Ik wil de Williams van Senna (zoals degene die Doefie heeft gekocht), de RBR 2005, een van de Jordans 2004 (ik denk die uit Spanje met het horloge van Dali op de wagen) enz. :D

Komt uit de Toys4All in Leuven... ;)

QMaverick

1/18 TOLEMAN HART TG 184 WITH ENGINE SENNA, AYRTON 1984 AYRTON SENNA COLLECTION

Uitgesteld  >:(  Van 11-2005 naar 06-2006... Om moedeloos van te worden, ik wacht al zolang op dit model...  :'(

1/18 WILLIAMS RENAULT FW14 ''SENNA RIDING ON ENGINE COVER'' MANSELL, NIGEL 1991 BRITISH GP JULY 14TH

Ook uitgesteld... Van 11-2005 naar 02-2006... Gaat lekker, lijkt het er in ieder geval op dat ik deze maand nog wat geld overhoud...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Manuel

Ik heb er maar 1: de Mclaren mp4-16 van David Coulthard.