F1 modellen, wie heeft er....?

Gestart door QMaverick, 23 november 2004 - 17:33:12

« vorige - volgende »

QMaverick

#60
De nieuwe modellen gaan weer komen!

De Ferrari F2005 1/18 is besteld en onderweg.

Dus niet meer onderweg, zaterdagochtend me bed uitgebeld.... Is zeker voor Hotwheels een mooi model!

De Toleman Hart van Senna 1/18  komt volgende maand uit. Wacht ik al heel wat jaartjes op!!!

De Williams van Nigel Mansel met Senna als lifter 1/18 komt ook volgende maand uit...  :D :D :D
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Juan Pablo

Ik heb de renault 2004 versie van Trulli, en binnenkort ga ik Trulli in de Toyota 2005 kopen, en die Mclaren ziet er trouwes ook wel mooi uit   8)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Ik heb een tijd geleden een prachtig idee opgedaan. Ik ga (als ik werk en dus geld heb) beginnen met alle WK's ooit te kopen of zelf te maken. Voorlopig heb ik enkel de F1 2000.

Doefie

Citaat van: IVY440 op 21 oktober 2005 - 18:29:15
Ik heb een tijd geleden een prachtig idee opgedaan. Ik ga (als ik werk en dus geld heb) beginnen met alle WK's ooit te kopen of zelf te maken. Voorlopig heb ik enkel de F1 2000.

Als je erin slaagt, chapeau ;) Er zijn er velen die je (nog) nergens vind...

Bjorn

Vroeger kocht ik me er ieder jaar 1 of 2 (1/18 exemplaren) Dit jaar twijfel ik nog. De McLaren (Viking) is wel leuk om aan de collectie toe te voegen maar uiteindelijk gelijken ze allemaal sterk op elkaar hé... Dus ik weet het nog niet  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Martin

In mijn jonge jaren kocht en bouwde ik alle Tamiya F1 1:12 modellen.
Bij een verhuizing zijn ze allemaal gesneuveld. :'( :'(
Ook andere huisraad, de verhuiswagen had een heftig ongeluk.
Ik had toen geen zin en tijd meer om ze opnieuw te bouwen.

Juan Pablo

Citaat van: Martin op 22 oktober 2005 - 16:27:13
In mijn jonge jaren kocht en bouwde ik alle Tamiya F1 1:12 modellen.
Bij een verhuizing zijn ze allemaal gesneuveld. :'( :'(
Ook andere huisraad, de verhuiswagen had een heftig ongeluk.
Ik had toen geen zin en tijd meer om ze opnieuw te bouwen.


lullig, :-\ dat is wel het laatste wat je verwacht he

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Ik ben al een tijdje van plan de F2004 te kopen, en dus nu ook de F2005. Vroeger deed ik dat in het Wijnegem Shopping Center, maar daar vindt ik de laaatste tijd geen Ferrari modellen meer :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

De F2004 staat nog wel in de Model Shop in het Shopping Center met Schumi erop als hij WK werd. Weet alleen de prijs niet.

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 23 oktober 2005 - 11:11:00
De F2004 staat nog wel in de Model Shop in het Shopping Center met Schumi erop als hij WK werd. Weet alleen de prijs niet.
Raar, mijn ouders zijn er gisteren geweest en vonden hem niet. En een rode ferrari van 2004 zoeken kan nu niet zo moeilijk zijn hé... Misschien net uitverkocht?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Ik was daar redelijk laat gisteren (18.30) en hij stond toch nog in een van die kasten. Moet wel zeer toevallig geweest zijn.
Ouders niet vertrouwen en zelf eens gaan kijken ;)

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 23 oktober 2005 - 15:28:41
Ik was daar redelijk laat gisteren (18.30) en hij stond toch nog in een van die kasten. Moet wel zeer toevallig geweest zijn.
Ouders niet vertrouwen en zelf eens gaan kijken ;)
Mijn ouders zijn in de namiddag geweest :-\ Maar waar hij WK wordt? Zo een versie waarop hij recht staat ofzo die veel duurder is? Die zoek ik niet, de gewone versie zal er waarschijnlijk niet zijn geweest...
Zelf eens gaan kijken, kzou wel willen, maaris met de auto al een half uur vanhier, dus alsek daarheen moet met de bus en dan noges trug. Hebek geen zin in :D Zijn er mensen die ervaring hebben met online bestellen in België?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: Schumi 2005 op 23 oktober 2005 - 09:52:06
Ik ben al een tijdje van plan de F2004 te kopen, en dus nu ook de F2005. Vroeger deed ik dat in het Wijnegem Shopping Center, maar daar vindt ik de laaatste tijd geen Ferrari modellen meer :'(
Al eens op Ebay gekeken ??? Heb daar destijds ook enkele Mclaren modelletjes gekocht. Of grandprixlegends.com in Engeland ??? Die Nederlandse shop in Breda ??? Je moet tegenwoordig de deur niet meer uit om schaalmodelletjes te kopen.

QMaverick

www.modelcarweb.nl

tot op heden gaat het via deze site perfect en tegen zeer nette prijzen. Leveren aan België zullen ze waarschijnlijk geen enkel probleem vinden... Moet je alleen even info inwinnen over wat de verzendkosten zijn...

M. Schumacher '04 Artikelnummer: B6200

Beschrijving: Model van de Ferrari 2004 van de coureur M. Schumacher. Dit model is door Hotwheels geproduceerd in de schaal 1:18 Onze prijs: € 52.50



Of deze, toch ook leuk als je de F2004 toch nog niet hebt...

Schumi Champion '04 Artikelnummer: B6219

Beschrijving: Model van de Ferrari F2004 Champion 2004 van de coureur M. Schumacher. Dit model is door Hotwheels geproduceerd in de schaal 1:18. Limited Edition Onze prijs: van € 79.50 voor € 65.00



M. Schumacher '05 Artikelnummer: G9727

Beschrijving: Model van de Ferrari 2005 van de coureur M. Schumacher. Dit model is door Hotwheels geproduceerd in de schaal 1:18 Onze prijs: € 52.50

QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

The REAL BUTTON Freak

Ik hoop dat ik snel een Red-Bull Racing model kan aanshaffen, iemand een idee wanneer dat uitkomt?