F1 modellen, wie heeft er....?

Gestart door QMaverick, 23 november 2004 - 17:33:12

« vorige - volgende »

QMaverick

Citaat van: Schumi 2002
Waar heb je de Ferrari met zwarte neus gevonden? In de winkeltjes die ik ken hebben/hadden ze die (al) niet (meer).
Ik heb nu wel niet het vervoersmiddel too be, maar als ek er aan 1 kan geraken.

btw. Het zijn misschien men zakes ni hé, mar hoeveel heeft die gekost?

Kijk eens op Ebay, daar worden er nu (27/11/2004 - 12:30) 5 aangeboden, 3 x 1/43 voor veels te veel en 2 x 1/18 voor een redelijke prijs (nog)... Deze 2 1/18 zijn wel aangepaste normale F2001 modellen.

Gewoon zoeken op Ferrari Black Nose
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Juan Pablo

Ik heb :

1/18

Villeneuve :1998
Trulli :1999 (Prost)
Trulli :2003 (renault)
Trulli :2000 (Jordan
Coulthard:1999 (Mclaren)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

IVY440

Sledge, je laatste model brengt enge beelden terug boven (crash Barrichello met deze wagen  :? ) en natuurlijk de rest van dat weekend.
BTW Ik heb die GP volledig op cd staan  8)
Normaal zien we alleen de beelden van de crashes, nu kan ik de ongevallen van Senna, Lamy, Lehto en Alboreto in zijn geheel bekijken, wat het nog erger maakt dan het al was. :cry:

Doefie

Citaat van: IVY440BTW Ik heb die GP volledig op cd staan  8)

Stoefer !  :lol:

Ik heb die ook  :wink:

QMaverick

Laatste toevoeging aan mijn modellen:



De Renault R23 van 2003 met Jarno Trulli achter het stuur...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Eric

Ik wacht nog steeds op de Minardi van Bas leinders...maar zal pas in 2005 uitkomen...nu ja zo lang is dat ook weer niet hé :wink:

Doefie

Net gaan halen (schaalmodelversie 1:18 dan wel he):


Jasper


Doefie

Citaat van: JasperAmai, en pas jij daar dan in?

Spijtig genoeg niet  :lol:

Jasper

Is wel een mooie wagen. Ik meen Villeneuve te herkennen, is dat de eerste BAR-test of zo?

Mikacouli

Citaat van: JasperIs wel een mooie wagen. Ik meen Villeneuve te herkennen, is dat de eerste BAR-test of zo?

Jasper, dat is basiskennis he.

Tuurlijk is het villeneuve. Tijdens de wintertests test hij de BAR in andere kleuren omdat ze de officiële voorstelling nog moesten doen. :wink:

Jasper

Als ik toen al F1 volgde zou ik het geweten hebben, nu heb ik het met gezond verstand zelfs afgeleid. ;)

Mikacouli

Citaat van: JasperAls ik toen al F1 volgde zou ik het geweten hebben, nu heb ik het met gezond verstand zelfs afgeleid. ;)

Bwa, ik weet ook wel wat van voor mijn periode hoor Jasper. Je moet het alleen wat maar bekijken en bestuderen. :wink:

Jasper

Wie gaat er nu iets bestuderen over een test van vroeger?