F1 modellen, wie heeft er....?

Gestart door QMaverick, 23 november 2004 - 17:33:12

« vorige - volgende »

IVY440

Owja, heb ook een nieuwe aanwinst sinds zaterdag. Heb op de WS een schaalmodel van de R25 gekocht (1:18 voor 35€) in de hoop een goed begin te hebben voor een (hopelijk ooit volledige) wereldkampioenen collectie

King Bemel

Terug van de Nuerburgring en het is me weeral gelukt om het setje 1/43 wagens van Montoya te laten tekenen. Hier de fotos. Meer fotos van op de Nuerburgring op mijn site bij circuit visits pagina.







Toen hij het setje voor zich zag zei hij, ' Thats really nice', en toen herkende hij mij op 1 of andere manier want hij zei 'You are that guy with all my modelcars from that fan site' Ik dolblij ,want dan is hij al eens ooit op mijn site gaan zien.

Groetjes Andy

FerrariMan

Sterk, Montoya lijkt me een vrij bereikbare kerel..

Jasper

Misschien een gewoonte vanuit de Amerikaanse raceklasses, waar ze over het algemeen misschien toch iets opener zijn?

King Bemel

Ja dat is waar, heb al meerdere modellen kunnen laten signeren door JPM, is inderdaad over het algemeen goed voor de fans.

In tegen stelling tot Schumacher bijvoorbeeld, die kun je ook wel treffen maar een stuk moeilijker als anderen.

Jasper

Ik vind het wel chic dat die jou herkent trouwens. :o

Sjecco


King Bemel

Herkennen is een groot woord, hij kent mijn naam niet he.
Hij herkende gewoon het concept met die plankjes waarop ik mijn modellen opzet en altijd door hem laat signeren. Maar toch was ik er bijzonder blij mee.

Andy

razzle_dazzle

#143
Citaat van: King Bemel op 09 mei 2006 - 08:45:47
Herkennen is een groot woord, hij kent mijn naam niet he.
Hij herkende gewoon het concept met die plankjes waarop ik mijn modellen opzet en altijd door hem laat signeren. Maar toch was ik er bijzonder blij mee.

Andy

Hoeveel geld besteed jij per jaar eigenlijk aan die modelletjes?  :)

Nice work overigens  ;).

King Bemel

Behoorlijk veel eigenlijk, kan der zo direct geen prijs opzetten.

Meestal als ik iets leuk zie koop ik het meestal. Vroeger wel veel meer, toen kocht ik van alle piloten iets, nu concentreer ik me bijna uitsluitend op Montoya.

Andy

Olav18

http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

King Bemel

Euh er stond daar toen wel een ma of 30 rond, een serieus gedrum en gedoe, ik had het geluk dat ik niet meer vertrappeld werd. ;)
Hij zat op zijn scootertje op dat moment.

QMaverick

#147
Leuk dat er een artikel staat over een modelauto op de F1pits site:

Aanbieding: Mansell en Senna 1/18



Alleen jammer dat er Aanbieding bij staat met een prijs die waarschijnlijk het hoogst is in Nederland.

(aanpassing: De prijs op de F1pits site is zowiezo fout, model staat in Breda voor € 89,95)

Op een andere zeer goede modelauto site is deze auto te krijgen voor 81,50 Euro inclusief de verzendkosten (voor Nederland).

N. Mansell/ A. Senna 1991   76.50
Verzendkosten Nederland   5.00

Zou dus even rondkijken alvorens naar Breda toe te gaan.

Reclame is 1 ding, maar dit vind ik toch wat ver gaan, bijna 25 Euro verschil. (13,45 na de correctie dan toch nog...)
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

IVY440

Heb ook nog eens nieuw gekocht: Ferrari F1 2000 1:43 MS collectie voor 10€ op een rommelmarkt, eigenlijk had ik hem al wel op modelbouw, maar door omstandigheden was hij kapot en nu heb ik dus een goeie :p

King Bemel

Te KOOP:

F2004 met Marlboro Michael Schumacher 1/18
Hiermee won hij 13 van de 18 races

een goed bod en hij is van jouw.